Версия за печат

00145-2015-0010

BG-Плевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез ТП на НОИ - Плевен, пл. Иван Миндиликов № 8, За: Христофор Йорданов и Поля Петкова, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 884490; 064 884471, E-mail: pleven@nssi.bg, Факс: 064 884440

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/pln/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=33&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fpln%2F2014%2F14%2D2015%2D22&RecSrc=%2Ftp%2Fpln%2F2014%2F14%2D2015%2D22.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Плевен".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: адреса на Възложителя: ТП на НОИ - Плевен, пл. Иван Миндиликов № 8.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Плевен”, описани като артикули по вид и единична цена в Ценовите предложения на изпълнителя към всяка от обособените позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Канцеларските материали по вид и предполагаеми количества за административната дейност на ТП на НОИ - Плевен“; Обособена позиция № 2 „Класьори по вид и предполагаеми количества за административната дейност на ТП на НОИ – Плевен“; Обособена позиция № 3 „Кутии за подреждане и съхранение по вид и предполагаеми количества за административната дейност на ТП на НОИ – Плевен“; Обособена позиция № 4 „Папки по вид и предполагаеми количества за административната дейност на ТП на НОИ – Плевен"; Обособена позиция № 5 „Регистри и формуляри по вид и предполагаеми количества за административната дейност на ТП на НОИ – Плевен“; Обособена позиция № 6 „Хартия и хартиени изделия по вид и предполагаеми количества за административната дейност на ТП на НОИ – Плевен“; Обособена позиция № 7 „Кламери по вид и предполагаеми количества за административната дейност на ТП на НОИ – Плевен“; Обособена позиция № 8 „Касови ролки по вид и предполагаеми количества за административната дейност на ТП на НОИ – Плевен“. Ценовото предложение на изпълнителя по всяка обособена позиция представлява неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12815.13 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 587704 от 25.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 649224 от 19.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Плевен" с обособени позиции от № 1 до № 8.
V.1) Дата на сключване договора
28.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Веселин Балев" ЕООД, ЕИК 114616366, ул."Дойран" № 63А, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, E-mail: managertm@v-levski192.pn.office1.bg, Факс: 064 801205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 14166 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12815.13 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН" ООД, със седалище и адрес на управление гр. София 1463, район Триадица, бул. "Витоша" № 146, вх. Б, ет. 5 и ЕИК 000708921. 2. "БЕНСТАР" ООД, със седалище и адрес на управление гр. Плевен 5800, ул. "Димитър Константинов" № 13 и ЕИК 114600294. 3. "ВЕСЕЛИН БАЛЕВ" ЕООД, със седалище и адрес на управление гр. Плевен 5800, ул. "Дойран" № 63А и ЕИК 114616366.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор