Версия за печат

00085-2015-0011

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311

Място/места за контакт: ВМА-Централна лаборатория по информационно осигуряване и техническа поддръжка

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република БЪлгария 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор Входящи

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на специализирано медицинско оборудване

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ВМА-София, бул. Св. Георги Софийски 3
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на специализирано медицинско оборудване

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на специализирано медицинско оборудване подробно описани по вид и количество в Техническата спецификация – Приложение № 1 от настоящата документация

Стойност, без да се включва ДДС
805000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 4 000,00 (четири хиляди) лв. по образеца – Приложение № 13. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС по образеца Приложение № 14. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: -депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Военномедицинска Академия – МБАЛ – СОФИЯ): Банка: БНБ IBAN: BG34 BNBG 9661 3300 1506 01 BIC: BNBGBGSD -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват ежемесечно чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок от 60 (шестдесет) дни след представяне на следните документи: оригинална фактура и протокол за извършени дейности за предходният период

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; - Оферта – следва да бъде изготвена по образеца – Приложение № 3. - Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. - Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; - при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; - Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномо¬щават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението) - оригинал; - Декларация за участието на подизпълнители – попълва се образец Приложение № 4. Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват имената на подизпълнителите, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Забележка: С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители - Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се образец Приложение № 5; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. - Административни сведения - попълва се образец Приложение № 6; - Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 ал. 5, от ЗОП – попълва се образец Приложение № 7. Декларацията се попълва и от подизпълнителите, като за тях се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП /арг. от чл. 47, ал. 8 от ЗОП/. В случай, че участникът е обединение, декларацията се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е на чужд език, се представя и в превод на български език. - Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - попълва се образец Приложение № 8; - Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липсата на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълва се образец Приложение № 9. - Декларация за солидарна отговорност по образеца – Приложение № 10; -Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Зaкона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикцията с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител- Приложение № 16

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. списък (съгласно образеца – Приложение № 11) на основните услуги за ремонтни и сервизни дейности, сходни с предмета на обществената поръчка, придружен от удостоверение/я /референция/и/, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. списък (съгласно образеца – Приложение № 12) на лицата за осигуряване на изискванията. Списъкът следва да съдържа имената, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго); Към списъка се прилагат сертификати от производителя за ъпгрейд и регулярно обновяване на софтуера. - трудово-биографични справки на специалистите (съгласно образеца – Приложение № 12.1); 3. Декларация свободен текст за наличие на складова база (собствена или наета) с адрес и телефон за контакти и за складовата наличност на резервните части за срока на изпълнение на договора. 4. Заверено копие от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен издаден на името на участника с обхват сходен с предмета на настоящата процедура; 5. Оторизационно писмо от производителя на медицинското оборудване предмет на настоящата процедура за ремонт и сервизно обслужване включително за подмяна на резервни части за оборудването.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. през последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнявал ремонтни и сервизни дейности на медицинско оборудване, предмет на поръчката. 2. Участникът да разполага със следния екип: - минимум 7 служителя на трудов или граждански договор за ремонт и сервизно обслужване на медицинското оборудване, от които минимум 2-ма служителя сертифицирани за ъпгрейд и регулярно обновяване на специализиран и приложен софтуер на изброените децентрализирани системи за контрол и управление на медицинското оборудване предмет на настоящата процедура (DUVS-SIC; DNCS-24A; DNCS-24B; DNCS PH); 3. Участникът да разполага със сервизни бази (собствени или наети) за извършване на ремонт и сервизна поддръжка на медицинското оборудване, предмет на поръчката; 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен в обхвата на предмета на процедурата; 5. Участникът да е оторизиран от производителя за извършване на ремонтни и сервизни дейности включително и за подмяна на резервни части на специализираното медицинското оборудване, предмет на настоящата процедура.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 044 - 076274 от 04.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.05.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.05.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.05.2015 г.  Час: 11:00
Място

Военномедицинска академия, бул. Св."Георги Софийски" 3, зала 10, етаж 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ