Версия за печат

02538-2015-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Георги Бончев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219295, E-mail: gbonchev@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: бул. Витоша № 2, Съдебна палата, ет. 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-por-8/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България-главен прокурор, бул. „Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор., За: Ралица Балавесова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219767, E-mail: rbalavesova@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: бул. „Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор.

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на Прокуратура на Република България“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на доставка е Администрацията на главния прокурор и прокуратурите в гр. София и страната, както следва: По т. А от Техническите спецификации планът за доставката е посочен в Таблица №1; При сключването на договора за възлагане са допустими размествания в плана за доставка, без да се изменя общото количество на стоките. Адресите за доставка и лицата за контакт ще бъдат предоставени на участникът, избран за Изпълнител. По т. Б и т. В от Техническите спецификации адресът за доставка е: Администрация на главния прокурор, гр. София, бул. „Витоша 2“, Съдебна палата.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката има за цел да осигури доставка на компютри, принтери и др. компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на Прокуратурата на Република България.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рециклиран монитор-606 бр.; Рециклиран компютър-1250 бр.; Мрежов принтер-260 бр.; Двуядрен процесор FSB 1333 MHz-1010 бр.; Двуядрен процесор FSB 1066 MHz-200 бр.; RAM памет 2 GB DDR2-1420 бр.; RAM памет 1 GB DDR2-1320 бр.; SSD диск-200 бр.; RAM памет - локален сървър-30 бр.; NAS- сторидж локален-20 бр.;NAS- сторидж централен 1-1 бр.; NAS- сторидж централен 2-1 бр.; NAS-сторидж софтуерен- 1бр.; Работна станция - Linux - 5 бр.; Потребителски компютър-10 бр.; Преносим компютър-10 бр.; Персонален принтер-50 бр.; Мобилен принтер-4 бр.; SATA контролер-2 бр.; SSD-4 бр.; PCI-e SSD-2 бр.; RAID контролер-2 бр.; HDD 1,2 TB-6 бр.; RAM DDR3 ECC-3 бр.; RAM DDR3-40 бр.; PSU 300W 80+ - 30 бр.; Дънна платка с процесор-20 бр.; HDD 1 TB-20 бр.; HDD 3 TB-10 бр.; Външен твърд диск-15 бр.; Оптично устройство-5 бр.; USB флаш памет-20 бр.; Дискове DVD – R-200 бр.; Компакт дискове CD-R-400 бр.; Дискове Bluе-ray-50 бр.; USB Мишка-70 бр.; USB Клавиатура-70 бр.; Скенер-4 бр.; Цветен лазерен принтер-2 бр.; Преносим компютър В.1-3 бр.; Преносим компютър В.2-2 бр.; Работна станция В.3-1 бр. Сума в размер на 10 666 лв. (десет хиляди шестстотин шестдесет и шест лева) без вкл. ДДС от прогнозната стойност за артикулите по т. В от Техническите спецификации е предвидена за закупуване на компютърно оборудване по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество. Стойността на доставеното компютърно оборудване не следва да надхвърля 10 666 лв. (десет хиляди шестстотин шестдесет и шест лева) без вкл. ДДС, в противен случай предложения, които надвишават посочената сума ще бъдат отхвърлени и участниците отстранени от участие в процедурата.Цената на стоките по „опция за допълнителни количества” заедно с предложената цена за изпълнението на поръчката няма да превиши прогнозната стойност на поръчката. Предложения, които надвишават прогнозната стойност ще бъдат отхвърлени и участниците отстранени от участие в процедурата.

Стойност, без да се включва ДДС
750000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества”, в размер до 10 на сто, от прогнозната стойност на поръчката без ДДС при условия, подробно описани в проекта на договор. Цената на стоките по „опция за допълнителни количества” заедно с предложената цена за изпълнението на поръчката няма да превиши прогнозната стойност на поръчката.

Прогнозен график за използване на тези опции в дни

15

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

2

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

VI. ГАРАНЦИИ 1. Гаранцията за участие в процедурата е: Прогнозната стойност на обществената поръчка е 750 000 лв. (седемстотин и петдесет хиляди лева) без вкл. ДДС. Размерът на гаранцията за участие е 7500 (седем хиляди и петстотин) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, като две пети от размера на гаранцията е за обезпечаване на гаранционните задължения на участника определен за изпълнител, a останалата част от гаранцията гарантира изпълнението на доставката. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 39 месеца от датата на сключване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора. Забележка: В случаите по чл. 16г възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България.За доставката на артикули по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество, финансирането е: 15 % от бюджета на ПРБ, 85% от Тематичен фонд „Сигурност” на Българо-швейцарската програма за сътрудничество. Плащането ще се извършва в съответствие с уловията на договора за възлагане на обществена поръчка, както следва:Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по чл. 3, ал. 1 от Договора в срок до 10 дни от подписване на обобщен приемно-предавателния протокол за доставка на стоките, ведно с представена фактура в оригинал. Финансовите условия и начин на плащане са подробно описани в проекта на договор, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Поръчката, е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на чл.16г от ЗОП. В процедурата е допустимо да подават оферти и участници, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но при участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, такива оферти няма да се разглеждат и оценяват, освен ако всички участници по чл. 16г от ЗОП и/или техните оферти не отговарят на законосъобразните условия, поставени от възложителя. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. Ако не бъде избрана някоя от офертите подадена от участник вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, процедурата не се прекратява, а същата продължава, като оценителната комисия се връща и продължава работата си с разглеждането на офертите без преференция, наличието на които е оповестено в рамките на първото публично заседание, като в този случай се прилагат всички правила на ЗОП. Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или обединение от такива предприятия се изисква да представят всички документи съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП, посочени от възложителя в документацията, като в тези случаи няма да се прилагат определените минимални нива на критериите за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В про-та за възлагане на общ-та поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Въз-ля, посочени в док-та за участие и за когото не са налице обст-вата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в пр-та. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по ЗОП и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на общ. поръчка едно физ. или юрид. лице може да участва само в едно обединение. Представяне на участника, което включва: - Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Прил. № 2). При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (Прил. № 1); Декл. за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Прил. № 3 и № 4 Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Прил. № 8; Представяне на участника-Прил. № 9; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/ подизпълнител – Прил. № 9.1. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или обединение от такива предприятия, в представянето си участникът, включва декларация (свободен текст), с която декларира, съответно всеки от участниците в обединението декларира, че е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. - Когато участникът по чл.16 г от ЗОП е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, те също представят декларация (свободен текст), че те също са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Във връзка с изискването на Възложителя за представяне на документи по т. 2, б. „д“ и минималните изисквания от Раздел III, т. 3.1. от документацията за участие, участникът следва да представи списък на доставките /минимум 2 (две) доставки/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. * Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. 2. Във връзка с изискването на Възложителя за представяне на документи по т. 2, б. „д“ и минималните изисквания от Раздел III, т. 3.2. от документацията за участие, участникът следва да представи Декларация, подписана от участника, с която удостоверява, че разполага с оторизирани сервизи за гаранционно обслужване на доставените стоки в минимум 10 областни града на територията на Република България. Декларацията трябва да съдържа точни адреси, телефони, факсове и e-mail за връзка. 3. Във връзка с изискването на Възложителя за представяне на документи по т. 2, б. „д“ и минималните изисквания от Раздел III, т. 3.3. от документацията за участие, участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от независимо акредитирано лице, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Раздел III,3.1. от документацията за участие- Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) доставки през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. * Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. Раздел III,3.2. от документацията за участие- Участникът да разполага с оторизирани сервизи за гаранционно обслужване на доставените стоки в минимум 10 областни града на територията на Република България. Раздел III,3.3. от документацията за участие- Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ОПИ № 653/30.04.2015г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ