Версия за печат

01463-2014-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция Архиви, ул. Московска № 5, За: Антон Вутов, Република Бъргария 1000, София, Тел.: 02 9400173, E-mail: daa@archives.government.bg, Факс: 02 9801483

Място/места за контакт: София, ул. Московска № 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.archives.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.archives.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: държавна администрацияДруго (моля пояснете): държавна администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Нова функционалност на Информационната система на държавните архиви по проект “Подобряване качеството на комплексното административно обслужване, чрез въвеждане на електронни услуги за предоставяне на специализирани услуги на потребителите на архивна информация – администрацията, физически и юридически лица чрез надграждане на съществуващата информационна система на държавните архиви (ИСДА)”, финансиран от Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз (ЕС) чрез Европейския социален фонд (ЕСФ). Изпълнението на поръчката включва: І. “Разработване на нова функционалност за движение и съхранение на документите и на нов модул към ИСДА за предоставяне на е-услуги, вкл. тестване, приемане и внедряване на разработените нов модул и функционалности към ИСДА, разработване на ръководство за потребителите” и ІІ. “Внедряване на “система за онлайн заплащане”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнението на поръчката включва: І. “Разработване на нова функционалност за движение и съхранение на документите и на нов модул към ИСДА за предоставяне на е-услуги, вкл. тестване, приемане и внедряване на разработените нов модул и функционалности към ИСДА, разработване на ръководство за потребителите” и ІІ. “Внедряване на “система за онлайн заплащане”. Предметът на изпълнение на договора включва извършване на следните действия:1. Проектиране – изготвяне на бизнес анализ, функционални спецификации, дизайн и прототип на нова функционалност за движение и съхранение на документите, на нов модул за предоставяне на е-услуги и на система за онлайн заплащане. Изготвяне на прототип на продуктите, предмет на поръчката. 2. Разработване, тестване и внедряване на продуктите, предмет на поръчката. 3. Изготвени материали за запознаване на служителите на ДАА с продуктите, предмет на поръчката и проведени мероприятия за усвояване на умения за работа с продуктите от служителите на ДАА, с осигурени от Изпълнителят експерти, и издаване на сертификати.4. Документиране и предаване на Окончателен доклад, придружен с пълната документация за продуктите, предмет на поръчката и необходимите документи за вписване на разработените електронни услуги. 5. Осигуряване на оперативна съвместимост и информационна сигурност. Изпълнителят следва да извърши необходимите проверки на продуктите, предмет на поръчката, за съвместимост със Закона за електронно управление и подзаконовата нормативна уредба за неговото прилагане.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72262000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
142777 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка, с показатели: 1.Подход за управление на проекта; 2. Функционален обхват на системите и съответствие с изискванията на техническата спецификация; 3. Концепция за реализация на системите; 4. Подход за управление на риска; 5. Методология за провеждане на софтуерни тестове; 6. Подход и методология за осигуряване на гаранционно обслужване и поддържане на работоспособността на системите; тежест: 70
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 633494 от 14.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 66-06-9 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
14.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ДАВИД ХОЛДИНГ” АД 833092882, област Стара Загора, община Казанлък, гр. Казанлък, ул. “Стара река” № 2, Дом на културата “Арсенал”, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 02 4901600, E-mail: sofia@david.bg, Факс: 02 9819464

URL: www.david.bg.

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 216667 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 142777 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Съгласно договор № 13-32-5/24.02.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", сключен между УО на ОПАК и Държавна агенция „Архиви”, приоритетна ос ІІІ "Качествено администартивно обслужване и развитие на електронното управление", подприоритет 3.2. "Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост", Бюджетна линия BG051PO002/13/3.2-04

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

І. Консорциум “ДЕГ”, членове на консорциума: 1. "ДНП" ООД ЕИК 111044209, 2. "ЕВРО СИС ТЕХНОЛОДЖИ" ЕООД ЕИК 203026956; 3. ГЛОБЪЛ СИСТЕМ СЪЛЮШЪН" ООД ЕИК 121762040; ІІ. “Мапекс” АД ЕИК 130562409; ІІІ. Консорциум ДЗЗД “Лирекс БГ” ООД и “Индекс България” ООД ЕИК 175190753, членове на консорциума: 1. “Лирекс БГ” ООД ЕИК 121057952,2. “Индекс България” ООД, ЕИК 121415869; ІV. “ДАВИД ХОЛДИНГ” АД, ЕИК 833092882


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор