Версия за печат

00085-2015-0010

BG-София: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Военномедицинска академия, бул.Св.Георги Софийски №3, За: Станимир Янчев, България 1606, София, Тел.: 02 9225235, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 9520120

Място/места за контакт: Станимир Янчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична поддръжка на подови покрития във ВМА – София и БДПЛР - Банкя”, съгласно техническа спецификация /Приложение № 1/ неразделна част от документацията/.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 14
Място на изпълнение: В сградата на ВМА - София и в сградата на БДПЛР - Банкя
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Периодична поддръжка на подови покрития във ВМА – София и БДПЛР - Банкя”, съгласно техническа спецификация /Приложение № 1/ неразделна част от документацията/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90900000, 90910000

Описание:

Услуги по почистване и хигиенизиране
Услуги по почистване на сгради, промишлени инсталации и превозни средства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение №1 от конкурсната документация

Прогнозна стойност без ДДС
199800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка – 1 998,00 (хиляда деветстотин деветдесет и осем ) лева със срок на валидност равен със срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Срок на отложено плащане на извършената услуга – 60 /шестдесет/ календарни дни от датата на фактуриране на услугата. Заплащането се извършва по банков път, след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан Приемо – предавателен протокол за извършените услуги през предходния месец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да посочат единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод.При участници обединения - копие на договор за обединението, а когато в договара не е посочено лицето, което го представялява - документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият.Документ за гаранция за участие. Декларация по чл. 47 ал. 9 образец от конкурсната документация /Приложение № 8/. Декларация по чл. 55, ал. 5 и чл. 56, ал. 1, т. 8 - образец от конкурсната документация /Приложение № 9/. Декларация за съгласие на подизпълнител по образец от конкурсната документация /Приложение № 10/ Представяне на участника (Административни сведения) - образец от конкурсната документация /Приложение №11/.Декларация за приемане на условията в проекта на договора /Приложение №15/. Декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП, /Приложение №12/, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат само изискванията по чл. 47 ал.1 и 5, които се доказват с попълване на декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47 ал.1 и 5 от ЗОП - образец от конкурсната документация. /Приложение №7/, която се представя за всеки подизпълнител дал съгласието си да участва в офертата на участника. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал.8, т.2 /Приложение №14/.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от /ЗИФОДРЮПДРС/Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици/Приложение №16/. Всички документи на участниците трябва да се представят в оригинал или заверени копия „Вярнo с оригинала” подпис и печат на участника. В процедурата не могат да участват, а ако участват, ще бъдат отстранявани, лица за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства в чл.47, ал. 2 т.1, 4 и 5 от ЗОП, а именно: - наличие на открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; -наличие на влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословни и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците: - наличие на влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците: Не се изискват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация /по образец Приложение №13/, съдържаща списък на изпълнените услуги за /периодична поддръжка на подови покрития/ за последните три години, влючително стойности, дати и получателите заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001- 2008 – или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката. Сертификат за ISO 14001:2004 за международен стандарт за системи за управление на околната среда или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката. Сертификатите да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (чл. 53, ал. 4 от ЗОП), валидни към датата на отваряне на офертата. В случай, че сертификатите на участник изтичат по време на процедурата той се задължава да представи декларация, че се намира в процес на подновяване на сертификатите. В случай , че участникът е избран за изпълнител на поръчката, последният се задължава да представи подновените сертификати на Възложителя. 3. Декларация, съдържаща поименен списък на лицата, включително и на ръководните служители, които отговарят за извършването на услугата - образец от документацията /Приложение №6/. 4. Декларация – списък на почистващата техника, с която ще се организира изпълнението на поръчката по образец Приложение №5 с посочено основание за ползването й. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР.Всички документи на участника да се представят в оригинал или заверени копия „Вярнo с оригинала” подпис и печат на участника.
Минимални изисквания: 1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил минимум 3 (три) услуги с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката /периодична поддръжка на подови покрития/ Под “еднакъв” следва да се разбира поддръжка на pvc подови покрития и твърди подови покрития в медицински заведения и санаториуми. Под “сходен” следва да се разбира поддръжка на pvc подови покрития и твърди подови покрития в обществени сгради. 2. Участникът да има внедрена сертифицирана система за управление на качеството и система за управление на околната среда с обхват предмета на поръчката. 3. Участникът да разполага с възможности за извършване на услугата като обслужващия екип да е минимум от 8 души. 4. Участникът в процедурата трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване необходимо за изпълнението на поръчката – минимум 2/две/ машини за измиване на повърхности /еднодискови/, минимум 2/две/ машини за почистване /водосмукачки/ и минимум 1/една/ бързооборотна еднодискова машина.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.05.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя безплатно от Възложителя по електронен път като се публикува в„Профила на купувача” на сайта на Възложителя с интернет адрес www.vma.bg в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението за обществена поръчка . Само когато кандидат или участник изиска получаването на документацията за участие на място или да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща срещу сумата от 6 (шест) лева с ДДС. Документация може да се заплати в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 7:30 до 15:00 часа или да се заплати, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD, като получаването се извършва след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки –02 92 25235, всеки работен ден от 7:30 до 12:00ч. и от 12:30 до 16:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.06.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Св.Георги Софийски" № 3, зала № 10, ет.1 в сградата на ВМА

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ