Версия за печат

01158-2015-0012

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна, пл.Славейков1, За: Татяна Мишева, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684611, E-mail: t.misheva@bgports.bg, Факс: 052 655902

Място/места за контакт: пл.Славейков1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=559:cater&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Пристанищни дейности

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„ЗАКУПУВАНЕ НА СПЕЦИАЛИЗИРАН КАТЕР, ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Клон ТП Пристанище Варна База СНО
Код NUTS: BG331
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката се възлага с цел определяне на изпълнител за доставка на 1 (един) брой специализиран мореходен оборудван катер за наблюдение и обслужване на средствата за навигационно осигуряване - морските и канални буйове, както и промерната дейност в акваториите на пристанищата за обществен транспорт и каналите, снабден със съответен фундамент („кладенец”) за закрепване на ехолот и съпътстващата го апаратура и кърмова работна платформа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42900000

Описание:

Различни видове машини с общо и специално предназначение

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„ЗАКУПУВАНЕ НА СПЕЦИАЛИЗИРАН КАТЕР, ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА”

Стойност, без да се включва ДДС
3000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 30 000,00 лв. /тридесет хиляди лева/ лева. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5% / пет процента/ от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на обществената поръчка е КЛОН ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА”, ДП „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“. Осигуряването на финансиране за реализация на обекта ще става при условия и ред, утвърдени от ДП „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 3 000 000 лв. без ДДС. При изготвянето на ценовите предложения, участниците следва да оферират крайна цена, като същата не следва да надвишава максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия.Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Участниците трябва да има изпълнен минимум 1 (един) договор за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, сходен с предмета на настоящата поръчка. Под проекти, сходни с предмета на поръчката се разбира: строеж и доставка на поне 1 (един) специализиран плавателен съд през последните 3 (три) години. • Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. • Валиден сертификат за разработена и внедрена интегриране система за управление на околна среда ISO 14001:2004 – или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за опазване на околната среда.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: 1. Ръководител на екипа Ръководителят на екипа е отговорен за ежедневното управление на изпълнението на договора, като координира дейности с Възложителя, съгласно подписания договор. Квалификация и умения Степен магистър – инженер Основен професионален опит Минимум 5 години опит в корабостроенето. 2. Експерт с техническа специалност инженер корабостроител – 2 бр. Осигурява контрол на качеството на изпълнение на строителните работи и качеството на влаганите материали и оборудване Квалификация и умения Магистър инженер корабостроител Основен професионален опит Минимум 5 години опит в областта на корабостроенето. 3. Експерт с техническа специалност инженер корабни машини и механизми – 1 бр. Квалификация и умения Магистър инженер корабостроител Основен професионален опит Минимум 5 години опит в област корабни машини и механизми. 4. Експерт с техническа специалност инженер електрообзавеждане на кораба – 1 бр. Квалификация и умения Магистър инженер корабостроител Основен професионален опит Минимум 5 години опит в областта на електрообзавеждане на кораби.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: ПоказателТехническо предложение (П1) ; тежест: 30
Показател: Показател Гаранционен срок (П2) ; тежест: 10
Показател: Показател Срок за доставка (П3) ; тежест: 10
Показател: Показател Ценово предложение (П4) ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.06.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
11.06.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.06.2015 г.  Час: 10:30
Място

Гр.Варна Пл.Славейков 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

на основание чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ