Версия за печат

02711-2015-0019

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D0%BE/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества смазочни материали, антифриз и др. консумативи за МПС, собственост на на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: складова база на Възложителя- „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, обл. Добрич, ул. „ Черно море” 81
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. (1). Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозни количества стоки по артикул и мярка/разфасовка, както следва:1.Двигателно масло 1 литър 2. Диференциално масло 1 литър 3. Хидравлично масло 1 литър 4.Трансмисионно масло 1 литър 5. Спирачна течност 0,500L 6. Антифриз -30° готов за употреба 1 литър 7. Филтър маслен 1брой 8. Филтър въздушен 1брой 9. Филтър въздушен 1брой 10. Огледало странично ляво 1брой 11. Огледало странично дясно 1брой 12.Течност чистачки лятна 1 литър 13.Течност чистачки зимна 1 литър 14. Грес 1кг. 15. Акумулатор 55 Аh 1брой 16. Акумулатор 75 Аh 1брой 17. Акумулатор 100 Аh 1брой 18. Пера за чистачки 1 комплект( предни и задна), необходими за „ДЛС Балчик”ТП на „СИДП” ДП гр.Шумен за 2015г.” с посочено търговско наименование съгласно Приложение № 1 и единични цени посочени в приложение № 2, и оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича " доставка". (3). Изисквания при изпълнение на поръчката: 1. Всички стоки следва да бъдат нови, във фабрично запечатани опаковки без скрити или явни дефекти, произведени от качествени суровини, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им, с етикети на български език и да съдържат информация за вида на материала, съдържанието, производителя, качеството, датата на производство, срок на годност, гаранционни условия на производителя и гаранционен срок. 2. Доставките ще се изпълняват по заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката, като сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. 3. Заявката ще се извършва по телефон 052/500563 или по електронен път на ел. адрес mezdrea@abv.bg на Изпълнителя. Когато заявката е направена по ел. път същата е по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. 4. Място на доставка – складова база на Възложителя- „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, обл. Добрич, ул. „ Черно море” № 81. 5. Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид, разфасовка и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно представена от Изпълнителя ценова оферта по приложената спецификация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09211000, 09211100, 09211600, 09211650, 24951311, 42913000, 31400000, 34000000

Описание:

Смазочни масла и препарати
Моторни масла
Масла за хидравлични системи и за други цели
Спирачни течности
Антифриз
Маслени, бензинови и въздушни филтри
Акумулатори, електрически батерии, съдържащи един или няколко галванични елемента
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2015-0019

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 644847 от 26.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за „Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества смазочни материали, антифриз и др. консумативи за МПС, собственост на на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”
V.1) Дата на сключване договора
27.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ „МЕЗДРЕА - МИТКО КИРКОВ“ с ЕИК 816005170, седалище и адрес на управление: обл. Враца, общ.Мездра, гр.Мездра -3100, ул. „ Стефан Стамболов” № 3, адрес за кореспонденция: гр. Варна, бул.”Христо Смирненски” № 6А, Република България 3100, гр. Добрич, Тел.: 052 500563, E-mail: mezdrea@abv.bg, Факс: 052 500563

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в Заповед № 288/02.12.2014г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като цялата документация по същата е публично достъпна в "Профил на купувача" на обявения интернет адрес посочен в раздел І от настоящата информация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ЕТ „МЕЗДРЕА - МИТКО КИРКОВ“ с ЕИК 816005170 с депозирана оферта вх.№ В-276/25.02.2015г. в 15.30ч. 2. ЕООД „ММ 66” с ЕИК 127575791 с депозирана оферта вх.№ В-289/27.02.2015г. в 11.00ч. 3. ООД „КАРИО” ЕИК 200507646 с депозирана оферта вх.№ В-294/04.03.2015г.. в 10.22ч. 4. ЕООД „ФАР 04” ЕИК 103848445 с депозирана оферта вх.№ В-295/04.03.2015г. в 13.05ч. 5. ООД „ПАНДА ЕКСПЕРТ” ЕИК 131298528 с депозирана оферта вх.№ В-306/04.03.2015г. в 14.09ч.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор