Версия за печат

04870-2014-0001

BG-СОФИЯ: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176478160

НАЦИОНАЛЕН СЪВЕТ ПО ЦЕНИ И РЕИМБУРСИРАНЕ НА ЛЕКАРСТВЕНИТЕ ПРОДУКТИ, БУЛ. ИВАН ЕВСТАТИЕВ ГЕШОВ № 15, За: ГАЛИНА СТОЕВА, БЪЛГАРИЯ 1431, СОФИЯ, Тел.: 02 8953159, E-mail: galina.stoeva@ncpr.bg, Факс: 02 8953157

Място/места за контакт: НСЦРЛП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.profilnakupuvacha.com/1475.

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/1475.

Електронен достъп до информация: http://www.profilnakupuvacha.com/1475.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на пълен реинженеринг на административната дейност на Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти (НСЦРЛП) с цел преход към извършване на административната дейност по обработка на информацията изцяло в електронна форма. Доставка на административно-информационна система (АИС), създаване и внедряване на средства за достъп до регистрите на НСЦРЛП, включително и Позитивния лекарствен списък (ПЛС)”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
НАЦИОНАЛЕН СЪВЕТ ПО ЦЕНИ И РЕИМБУРСИРАНЕ НА ЛЕКАРСТВЕНИТЕ ПРОДУКТИ
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е „Извършване на пълен реинженеринг на административната дейност на Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти (НСЦРЛП) с цел, преход към извършване на административната дейност по обработка на информацията изцяло в електронна форма. Доставка на АИС, създаване и внедряване на средства за достъп до регистрите на НСЦРЛП, вкл. ПЛС“, възлагана в изпълнение на проект "Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти - ефективна и модерна администрация в услуга на гражданите и бизнеса". Първият етап от изпълнението на обществената поръчка е извършване на анализ на съществуващите административни процеси и настоящото състояние на предлаганите от НСЦРЛП административни услуги, което ще даде необходимата основа за разработване на модел за тяхното оптимизиране и предоставяне на услугите по електронен път. На тази база ще се проектира оптимизационен модел, отразяващ извършения анализ съобразно със законовата уредба. Доставката и внедряването на АИС ще бъде съобразено с основните функционалности по предоставяне на електронни административни услуги, включително управлението на документооборота. Разработката и интеграция с АИС на специализирани информационни модули, осигуряващи работата на регистрите на НСЦРЛП е разделена на няколко логически обосновани етапа: Създаване на първоначално концептуален, а в последствие детайлен проект на специализирани информационни модули, осигуряващи работата на регистрите на НСЦРЛП; Разработка на прототип на модулите с цел верификация и нанасяне на евентуални корекции по основните им функционалности; Разработка на пълните функционалности; Тестване; Внедряване. Отново на базата на извършения анализ на извършваните дейности , ще се въведат електронните административни услуги на НСЦРЛП, съответстващи на законовите изисквания, по-специално на Закона за електронните услуги (ЗЕУ). Изпълнението на предходните дейности е задължителна предпоставка за изпълнението на дейност по създаване на средства за Интернет достъп до съдържанието на регистрите, вкл. Позитивния лекарствен списък, на НСЦРЛП, включително и за хора с увреждания и дейност относно създаване и внедряване на ресурси за достъп на граждани до информация за лекарствени продукти чрез SMS- обмен, както и чрез мобилни приложения за операционни системи Android, iOS и Windows Phone. Изпълнителят, избран по ЗОП за предходните дейности, се задължава да извърши и обучение на служителите за работа със разработките. Включва практически форми на обучение и повишаване на уменията за обслужване на потребителите. Подходът се основава на техники, като интерактивност, обучаване „стъпка по стъпка” и надграждане върху предишни знания и умения.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72220000, 72212610

Описание:

Системни и технически консултантски услуги
Услуги по разработване на софтуер за бази данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
431680 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 70
Критерий: ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 093 - 163191 от 15.05.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 223 - 394400 от 19.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 032 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: "ИЗВЪРШВАНЕ НА ПЪЛЕН РЕИНЖЕНЕРИНГ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА ДЕЙНОСТ НА НАЦИОНАЛЕН СЪВЕТ ПО ЦЕНИ И РЕИМБУРСИРАНЕ НА ЛЕКАРСТВЕНИТЕ ПРОДУКТИ (НСЦРЛП) С ЦЕЛ ПРЕХОД КЪМ ИЗВЪРШВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА ДЕЙНОСТ ПО ОБРАБОТКА НА ИНФОРМАЦИЯТА ИЗЦЯЛО В ЕЛЕКТРОННА ФОРМА. ДОСТАВКА НА АДМИНИСТРАТИВНО-ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА (АИС), СЪЗДАВАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА ДОСТЪП ДО РЕГИСТРИТЕ НА НСЦРЛП, ВКЛЮЧИТЕЛНО И П
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД СИРМА - ПИ, БУЛСТАТ 176845090, БУЛ. ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ № 135, ЕТ. 3, БЪЛГАРИЯ 1784, СОФИЯ, Тел.: 02 9768310, E-mail: info@sirma.bg, Факс: 02 9743988

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 438333.33 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 431680 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № 13-31-13/11.04.2014 г. по проект „Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти – ефективна и модерна администрация в услуга на гражданите и бизнеса”, по приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“, подприоритет 3.1. „Подобряване на административното обслужване на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участници, които са подали оферта: 1. "ЮСВ" ООД, ЕИК 010658908; 2. "НЕТ РЕАКТ" ООД, ЕИК131166430; 3. "КОНТРАКС" АД, ЕИК 175415627; 4. КОНСОРЦИУМ "СИРМА - ПИ" ОБЕДИНЕНИЕ ОТ "СИРМА СОЛЮШЪНС" АД И ФОНДАЦИЯ "ПРАВО И ИНТЕРНЕТ"