Версия за печат

01059-2015-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130036366

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: доц. д-р Добрин Константинов, д.м. - управител; адв. Анелия Стойновска, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045

Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sbaldohz.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.sbaldohz.com.

Електронен достъп до информация: http://sbaldohz.com/OP/2015/4_OP_2015_April.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130036366

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: адв. Анелия Стойновска, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg

Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://sbaldohz.com/OP/2015/4_OP_2015_April.htm.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130036366

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: Лилия Стателова - главен счетоводител или Лилия Попова - счетоводител, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794

Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Периодични доставки на лекарствени продукти за лечение на онкологични заболявания, заплащани от НЗОК, съгласно Спецификация, по заявка на Възложителя “СБАЛДОХЗ-СОФИЯ” ЕООД, за срок 1 година от сключване на договора. Посочените в спецификацията количества са ориентировъчни и не пораждат за Възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
болнична аптека по местоседалище на Възложителя в град София, ул. Бяло море № 8, Административно тяло, 1-ви етаж
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

доставка на лекарства за онкологични заболявания

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката обхваща 4 обособени позиции лекарствени продукти, посочени както в Приложение Б "Информация относно обособените позиции" на настоящето обявление, така и в Спецификация – Приложение № 1, неразделна част от поръчката. Всяка обособена позиция включва номенклатурни единици с наименование, изискуема единица мярка, прогнозни количества, прогнозна стойност и размер на гаранцията за участие. Оферти могат да се подават: – за една или повече обособени позиции от Спецификацията; – за една или повече номенклатурни единици, включени в обособените позиции.

Стойност, без да се включва ДДС
1431927.6 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Обхват: между 6 и 12
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1)Участникът представя с офертата документ за внесена гаранция за участие в избрана от него форма –парична или банкова, в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на всяка обос. поз., съответно на всяка номенклатурна единица, включена в обос.поз., за която участникът подава оферта. Индивидуалният размер на всяка ном.ед. - част от обос. поз., е определен в числово изражение спрямо прогнозните стойности на всяка ном.ед., включена в обособена позиция и посочен в колона 13 на Приложение № 1 от документацията за участие. Когато участникът подава оферта за повече от 1 ном.ед.,включена в обос.поз., същият представя документ за внесена гаранция за участие на стойност равна на общата стойност на гаранциите за ном.ед., включени в обос. позиции, за които подава оферта. Ако гаранцията е под формата на парична сума,тя е вносима по сметка на възложителя в ТБ Райфайзен Банк България АД, клон ЦУ, IBAN BG 35 RZBB 91551060536914, BIC код RZBB BGSF, или на каса на възложителя в отдел "Финансово-счетоводен" по местоседалището му. При избор на банкова гаранция участникът представя неотменяема банкова гаранция в полза на СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД съгласно Образец № 7 към документацията за участие, като задължителни се явяват условията по образеца. За формата на документа важат изискванията на документацията за участие. Разходите по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника, който трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в Приложение № 2. Срокът на валидност на гаранцията за участие е равен на срока на валидност на офертите. Възложителят има право да поиска от участника да удължи срока на валидност на гаранцията в случай, че това е необходимо за успешното приключване на процедурата. Гаранцията за участие в откритата процедура се задържа и освобождава от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП, като при освобождаване Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него; 2) Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя преди подписването на договора гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС в избрана от него законова форма. Относно образеца на банкова гаранция задължителни се явяват условията по Образец № 8 от документацията за участие. Разходите по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител, който трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в обявлението и документацията за участие; 3) Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. При качествено, срочно и точно изпълнение Възложителят се задължава да освободи гаранцията за изпълнение на договора до 30 дни от изтичане срока на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за изпълнение на договора във всеки един от следните случаи: забавено или неточно изпълнение; отказ от изпълнение на една или повече подадени от Купувача заявки; при неизпълнение на кое да е от останалите задължения на Изпълнителя по договора. Купувачът има право да пристъпи към усвояване изцяло или отчасти на суми от гаранцията за изпълнение на договора винаги, когато за него възникне право на неустойка при условията на чл.20 от договора. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова, Възложителят предявява искането си за усвояване на суми от гаранцията за изпълнение на договора пред банката – издател, чрез посредничеството на банката, обслужваща Възложителя. Разходите, свързани с предявяване на искане за усвояване на суми от гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на Възложителя;4) Неспазване изискванията на Възложителя относно размера на гаранциите и формата за валидност води до отстраняване на участника след прилагане разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1) Заплащането на доставките е отложено, по банков път, в срок не по-малък от 60 (шестдесет) дни включително след изпълнението на съответната периодична доставка на заявеното количество от стоката и след потвърждаване приемането на стоката без възражения от Възложителя, при издадена доставна фактура. Срокът до 60 дни включително от доставката е уговорен в полза на Възложителя, докогато избраният изпълнител няма право да изисква плащане; 2) Срокът за приемане на доставката без възражения от страна на Възложителя е до 30 дни от датата на изпълнение на доставката и е определен при условията на чл. 303а, ал. 4, изречение трето от Търговския закон /съкр. ТЗ/; 3) Срокът за плащане на фактурата е 14-дневен и тече от датата на изтичане на срока за приемане изпълнението на доставката по заявка на възложителя, ако фактурата е представена преди това; 4) Потвърждаване приемането на доставката без възражение от страна на Възложителя се осъществява писмено на посочени от Участника факс или актуална електронна поща; 5) Средствата се осигуряват от НЗОК съгласно сключен с Възложителя договор; 6) Заплащането на цените на лекарствата се урежда в съответствие с „Методика за договаряне на отстъпки от стойността на лекарствените продукти, предназначени за лечение на злокачествени заболявания в болнични условия и заплащани от НЗОК” и договореностите между НЗОК и притежателите на разрешенията за употреба на съответните лекарства. Методиката засяга лекарствата, включени в Приложение № 2 на Позитивния лекарствен списък /съкр. ПЛС/. Това са противотуморните лекарствени продукти, осигуряващи основното лечение по клинична процедура № 5 „Системно лекарствено лечение при злокачествени заболявания” и по клинични пътеки № 251, 252 и 254.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не се изисква

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1) В процедурата за доставки на лекарства могат да участват български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения, притежаващи разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган на съответната държава членка на ЕС, а именно: - разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ – от участник – производител, или еквивалентно на него – за чуждестранно физическо или юридическо лице; - разрешение за търговия на едро или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно ЗЛПХМ или еквивалентно на него за чуждестранно физическо или юридическо лице – за търговците на едро с лекарства; - или разрешение за внос – за Участник, който предлага лекарствени продукти, за които се изисква такова (чл. 196, ал. 2 от ЗЛПХМ); - лицензия, издадена по реда на чл. 32 от (съкр. ЗКНВП) – за Участник, който предлага да доставя лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложение 2 и 3 на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, в т.ч. за вписани промени в издадената лицензия. 2) Срок на годност на доставяните продукти - не по-малко от 60 % от остатъчния срок на годност към момента на доставката. 3) Участниците не могат да оферират цени по-високи от договорените с НЗОК съгласно "Методика за договаряне на отстъпки от стойността на лекарствените продукти, предназначени за лечение на злокачествени заболявания в болнични условия и заплащани от НЗОК”. В случай, че през времето на действието на договорите за доставки на лекарствени продукти стойността по чл. 50 от Наредба за регулиране и регистриране на цените на лекарствените продукти, условията, правилата и критериите за включване, промени и/или изключване на лекарствени продукти от Позитивния лекарствен списък и условията и реда за работа на на Комисията по цени и реимбурсиране стане по-ниска от договорената, Възложителят безусловно заплаща лекарствените продукти на по-ниската цена от датата на влизане в сила на конкретното решение на Комисията по цени и реимбурсиране, съответно на Националният съвет по цени и реимбурсиране, който поема нейните функции, считано от 01.04.2013 г. (създаден със Закон за изменение и допълнение на ЗЛПХМ, обн. ДВ, бр. 102 от 21.12.2012 г.). В тази връзка приложими към поръчката са „Препоръки за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки за доставка на лекарствени продукти и медицински изделия от лечебните заведения – търговски дружества с държавно участие в капитала, изпратени с писмо с изх. № 91-00-20 от 21.01.2013 г. на Министъра на здравеопазването – Приложение № 4 от документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1)Участникът в процедурата да отговаря на посочените в раздел III.1.4. по-горе особени условия наЗЛПХМ, ЗОП и Възложителя, посочени в утвърдената документация за участие. Условията за участник - обед. са посочени в раздел VI.Допълнителна инф., т. VI.3. Възложителят може да изисква от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на ЕС.В този случай важат правилата на чл.53а, ал.2 от ЗОП; 2)Не може да участва в процедурата лице, а Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а-д”, т.2 -4,ал. 2, т.1,2а, 4 -5, и ал.5 от ЗОП.Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в посочените обстоятелства в 7-дневен срок от настъпването им. Участникът - физ. или юрид. лице, трябва да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в държавата, в която е установен. В противен случай, не може да участва в откритата процедура. Изискванията, посочени в тази точка и поле VI.3,се прилагат за всеки член на обединението - Участник в процедурата. Изискванията по тази точка се прилагат и за подизпълнителите, ако Участникът предвижда участието на такива; Чуждестр. физическо или юридическо лице или техни обединения - Участник в процедурата, трябва да отговарят на посочените в тази точка изисквания в държавата, в която са установени; 3)Участникът представя оферта с Плик №1 "Документи за подбор",Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик № 3 "Предлагана цена". Плик № 1 съдържа:3.1. Списък на докум. и информ., съдържащи се в офертата, подписан от Участника – Обр. №1; 3.2.Представяне на участника и административни сведения за него – Обр.№ 2, с посочване на ЕИК и др. идентифицираща информация, или еквивалентен документ от администр. или съдебен орган в държавата, в която е установен участник - чуждестранно физическо и юридическо лице; Договор или спораз. за учред. на обединението (ориг. или нотар. завер.копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, и БУЛСТАТ;3.3. Декларация по чл. 47, ал.9 ЗОП - Обр.№3; 3.4. Документ за представена гаранция за участие- парична, или банкова - Обр.№7; 3.5.Доказателства за икономическо и финансово състояние;3.6. Доказателства за техн. възможности, в т.ч. за качеството на лек. продукти.; 3.7. Декларация по чл. 55,ал.7 и за липса на обст. по чл. 8, ал.8, т.2 ЗОП- Обр.№4; 3.8.Деклар. по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП и Деклар. по чл.55,ал.5 от ЗОП (когато е приложимо); 3.9. Деклар.за приемане условията на проекта на договор-Обр.9; 3.10. Пълномощно (ако е приложимо). Плик № 2 съдържа декларация по чл.33,ал.4 ЗОП (ако е приложимо), "Техн.предлож. за изпълнение на поръчката - Обр.с №5а, и Техн. оферта - Обр. № 5б за обос. поз., респ. номенклатурната единица, за която се подава оферта. Ако Уч. представя оферта за повече от 1 обос. поз., той представя един голям плик № 2 с надпис „Предлож. за изпълнение на поръчката" с толкова пликове №2, колкото са обос. поз., респ. номенклат. единици, за които подава оферта. "Техническо предложение за изп. на поръчката"- Обр. № 5а се представя само веднъж! Плик №3 съдържа "Предложение за цена за изпълнение на поръчката" - Обр. №6а, и Ценова оферта -Обр.№6б, на участника за цена за обос. позиция. При повече от една обос. позиции Уч. представя един голям плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, съдържащ толкова пликове с № 3, колкото са обос. поз., респективно номенклатурни единици,за които подава оферта. "Предложение за цена за изпълнение на поръчката" - Обр.6б, се представя само веднъж! Неспазване изискванията за съдържание и форма на валидност на документ. в офертата води до отстранявне след прилагане на чл.68,ал.8 и 9 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1) Наличието на изискуемия финансов ресурс, посочен в дясното поле на раздела се удостоверява/доказва с един или няколко от следните посочени документи: 1.1. Посочване на публикация на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година – 2014 г.; 1.2. Годишна данъчна декларация за последната приключила финансова година – 2014 г. - за физическо лице- участник което не е едноличен търговец, но отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката; 3) Удостоверения от банки или копие на застраховка за професионална отговорност; 4) Други, когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Участникът трябва да разполага с финансов ресурс за последната приключена финансова година – 2014, в зависимост от датата, на която е регистриран или е започнал дейността си, в размер на не повече от 25% от прогнозната стойност в лева без ДДС на обособените позиции, за които подава оферта. Относно посочените в лявото поле на този раздел документи: 1.1. посочване публикация на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година – 2014 г. - изисква се само когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. За целта Участникът следва да посочи регистъра, в който е публикуван отчетът и органа, който го поддържа; 1.2. Физическото лице – участник, което отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката, представя заверено от него копие на годишна данъчна декларация за последната приключила финансова година – 2014г., от която е видно, че е разполагало с финансов ресурс (реализирало приходи) на изискуемата стойност, посочена по-горе;1.3. Удостоверения от банки или застраховка за професионална отговорност -да удостоверяват наличие на посочения финансов ресурс. Удостоверението се представя в оригинал, а застраховката - в копие, заверено с печат на Участника. 1.4. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ; 2) В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за финансов ресурс се отнася за обединението като цяло и се доказва от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят от един или повече от участниците в обединението, чрез който/които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3) Когато Участник предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 4) Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания след прилагане разпоредбата на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ – за участник – производител, или еквивалентно на него – за чуждестранно физическо или юридическо лице; разрешение за търговия на едро или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно ЗЛПХМ – или еквивалентно на него за чуждестранно физическо или юридическо лице – за търговците на едро с лекарства; разрешение за внос по чл. 196, ал. 2 от ЗЛПХМ – за Участник, който предлага лекарствени продукти, за които се изисква такова; лицензия, издадена по реда на чл. 32 от (съкр. ЗКНВП) – за Участник, който предлага да доставя лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложение 2 и 3 на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, в т.ч. за вписани промени в издадената лицензия; 2) Справка – декларация или писмени доказателства за наличие на складова база и автопарк; 3) Опит на участника при изпълнение на обществени поръчки за доставки на лекарствени продукти. Удостоверява се в: 3.1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, заедно с 3.2. доказателство за извършените доставки - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 4) Документ, съставен от: 4.1. Оторизационно писмо/пълномощно от производител или негов упълномощен представител/ дистрибутор в България да предлага/дистрибутира на български пазар лекарствени продукти на производителя с права на валидност на пълномощията включително за целия срок на договора; 4.2. Декларация за видовото и количествено обезпечаване изпълнението на поръчката за срока на договора за оферираните лекарствени продукти на съответния производител, за които е оторизиран/ упълномощен да предлага в процедурата; 5) Разрешение за употреба на предлаганите лекарства лекарствата, в т.ч. в кратка характеристика на продукта; 6) Декларация относно срока на годност на продуктите, които ще бъдат доставяни

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Разрешението за производство с лекарства, разрешението или удостоверението за регистрация за търговия на едро с лекарства, разрешението за внос, лицензията по чл. 32 от ЗКНВП - да са издадени от регулаторен орган на държавата - членка на ЕС, в която е установен участникът; 2) Справката - декларация за наличие на складова база и автопарк - да е изготвена и подписана от представляващия или упълномощеното за подаване на офертата лице. Писмените доказателства да се представят във фотокопие, заверено с печат на участника и следва да удостоверяват наличие на складова база за съхранение на лекарствените продукти и съответен автопарк за доставката им; 3)По Списъка по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП- 3.1.Списъкът на основните договори за доставки на лекарствените продукти обхваща изпълнението на такива през последните 3 год. назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, вкл. стойностите, датите и получателите. Подписва се от представляващ или упълномощено от него лице и се подпечатва с печата на Участника; 3.2. Доказателството за извършените доставки се представя под формата на: удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, представено в заверено с печат на Участника фотокопие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Списъкът следва да съдържа толкова договори за изпълнение на доставки, колкото надлежни доказателства за изпълнението им може да представи участникът; 4) Относно съдържанието: 4.1. Да легитимира участника за предлагане/дистрибутиране на лекарствени подукти на производителя на българския пазар с права на валидност включително за целия срок на договора. Представя се в оригинал или нотариално заверен препис; 4.2. Декларацията за видовото и количествено обезпечаване изпълнението на поръчката за срока на договора за оферираните лекарствени продукти на съответния производител се изготвя в свободна форма от Участника оторизиран/упълномощен да ги предлага в процедурата. Подписва се от представляващ или негов упълномощен представител и се подпечатва с печат на участника; 5) Разрешение за употреба се представя задължително, когато разрешението за употреба е станало безсрочно при условията на чл. 55 от ЗЛПХМ. В останалите случаи се извършва проверка в регистъра на ИАЛ, в това число и в кратка характеристика на продукта относно това дали продуктът е разрешен за употреба или че 1-годишният срок от изтичане на разрешението му за употреба към евентуалната дата на сключване на договора, не е изтекла. Ако продуктът фигурира в регистъра или едногодишният срок от изтичане на разрешението не е изтекъл към евентуалната дата на сключване на договора, комисията приема, че е налице валидно издадено разрешение за употреба;6)Декларация относно срока на годност на предлаганите лекарствени продукти, които Участникът ще доставя, се изготвя от Участника в свободна форма, подписана от представляващия и подпечатана с печата на Участника; 7)За обединения, които не са юридически лица, изискванията важат за обединението като цяло. Всички документи се представят от един или повече участници в обединението, чрез който/които обедин. ще доказва съответствието си с крит. за подбор по чл.25,ал. 2,т.6 от ЗОП; 8) Подизпълн. представят документи за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: единична цена за номенклатурна единица; тежест: 65
Показател: качество; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

04/2015

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.06.2015 г.  Час: 10:30
Място

местоседалището на възложителя - ул. Бяло море № 8, Административно тяло, втори етаж, занималня

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомване и други лица при спазване режима за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

края на месец април 2016 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1) Поради недостатъчния обем на обявлението в поле III.2.1. относно описание на изискванията към Участник - обединение, което не е юридическо лице, поместваме изискванията към тях в настоящото поле. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение с нотариална заверка на подписите помежду си, в който е определено, кой участник какъв вид дейност ще изпълнява. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - представляващият обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - представляващият обединението отговаря за изпълнението на обществената поръчка, включително и за предвидените гаранции и плащанията; - е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка; - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката до края на гаранционния срок (срока на гаранцията за изпълнение на договора) съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, но не представи договора/споразумението за създаването на обединението, или в представения договор/споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението е променен след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. 2) Относно документацията за участие Документацията се предоставя безплатно. Същата се публикува в електронен вид в профила на купувача по смисъла на ЗОП на интернет-адрес: http://sbaldohz.com/OP/2015/4_OP_2015_April.htm . Достъпът до документацията в профила на купувача се осигурява от Възложителя от датата на вписване в Регистъра за обществени поръчки за възлагане на обществена поръчка. Документацията за участие е на разположение на участниците в електронен вид в профила на купувача до изтичане на срока за достъп, посочен в обявлението за обществената поръчка. По същия ред ще бъдат публикувани разяснения по документацията за участие, дадени от възложителя по искане на потенциален участник, решения за промяна, протоколи на комисията, съобщения, свързани с процедурата, решенията по чл. 38 от ЗОП за приключване на процедурата и останалите посочени в чл. 22б от ЗОП документи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на окументацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице. В срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Антиеметични. Включва следните номенклатурни единици: GRANISETRON 1mg/ml 3ml, парентeрална/mg - 300; GRANISETRON 2mg, перорална/mg -100; ONDANSETRON 8mg, парентерална/mg -16000; ONDANSETRON 8mg, перорална/mg - 1200.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 1-4 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
7427.07 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Аналгетици. Включва следните номенклатурни единици: MORPHINE HYDROCHLORIDE 20mg/ml 1ml, парентерална/mg -3000; MORPHINE tabl.prolong.30mg, перорална/mg - 30000; FENTANYL 25mcg/h, пластири/mcg/h - 1250; TRAMADOL caps.50mg, перорална/mg - 15000.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 4-8 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
941.25 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Лекаства, повлияващи кръвотворенето. Включва следните номенклатурни единици: EPOETIN ALFA 10000UI, парентерална/UI - 200000; EPOETIN BETA 10000UI, парентерална/UI - 200000; FILGRASTIM 12UI, парентерална/UI -6000; FILGRASTIM 30UI, парентерална/UI - 30000; LENOGRASTIM 33,6UI, парентерална/UI - 16800; PEGFILGRASTIM 6mg, парентерална/mg - 180.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 9-14 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
136623.6 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Противотуморни. Включва следните номенклатурни единици: 5-FLUOROURACIL 50mg/ml 10ml, парентерална/mg - 30000;5-FLUOROURACIL 50mg/ml 5ml, парентерална/mg - 30000;BENDAMUSTINE fl.100mg, парентерална/mg - 2000; BEVACIZUMAB 25mg/ml 16ml, парентерална/mg - 8000; CLADRIBINE, парентерална/mg - 50; CALCIUM FOLINATE 50mg, парентерална/mg - 75000; CALCIUM FOLINATE 30mg, парентерална/mg - 75000; CALCIUM FOLINATE 100mg, парентерална/mg - 75000; CARBOPLATIN 10mg/ml 15ml, парентерална/mg - 45000; CISPLATIN 1mg/ml 50ml, парентерална/mg - 10000; CLOFARABINE 1mg/ml 20ml, парентерална/mg - 1000; CYCLOPHOSPHAMIDE 200mg, парентерална/mg - 550000; CYTARABINE 50mg/ml 10ml, парентерална/mg - 75000; CYTARABINE 50mg/ml 20ml, парентерална/mg - 500000; CYTARABINE 50mg/ml 40ml, парентерална/mg - 100000;DACARBAZINE 200mg, парентерална/mg - 40000; EPIRUBICIN 50mg, парентерална/mg - 25000; ETOPOSIDE 100mg, парентерална/mg - 120000; FLUDARABINE 50mg, парентерална/mg - 3000; GEMCITABINE fl.1000mg, парентерална/mg - 40000; GEMCITABINE fl.200mg, парентерална/mg - 20000; IRINOTEKAN 20mg/ml 5ml, парентерална/mg -10000; IRINOTEKAN 20mg/ml 2ml, парентерална/mg - 10000; IDARUBICIN 10mg, перорална/mg - 50; IDARUBICIN 10mg, парентерална/mg - 200; IDARUBICIN 5mg, перорална/mg -25; IDARUBICIN 5mg, парентерална/mg - 400; IFOSFAMIDE 1000mg, парентерална/mg - 700000; IMATINIB 100mg - за педиатрични пациенти с Рh+ хронична миелоидна левкемия, перорална/mg - 660000; IMATINIB 100mg - за възрастни пациенти с Рh+ хронична миелоидна левкемия, перорална/mg - 720000; INTERFERON ALFA 2a, парентерална/UI - 150; LIPOSOMAL CYTARABINE 50mg, парентерална/mg - 500; METHOTREXATE 1000mg, парентерална/mg - 800000; METHOTREXATE 500mg, парентерална/mg - 800000; METHOTREXATE 50mg, парентерална/mg - 50000; MITOXANTRONE 20mg, парентерална/mg - 600; NELARABINE 5mg/ml 50ml, парентерална/mg - 6000; OXALIPLATIN 5mg/ml 10ml, парентерална/mg - 2500; OXALIPLATIN 5mg/ml 20ml, парентерална/mg - 2500; PACLITAXEL 6mg/ml 5ml, парентерална/mg - 3000; PACLITAXEL 6mg/ml 16,7ml, парентерална/mg - 4000; PLERIXAFOR 20mg/ml 1,2ml, парентерална/mg - 144; ROMIPLOSTIM 250mcg, парентерална/mcg - 2500; RITUXIMAB 100mg, парентерална/mg - 15000; RITUXIMAB 500mg, парентерална/mg - 20000; TEMOZOLOMIDE 100mg, перорална/mg - 20000; TOPOTECAN 4mg, парентерална/mg - 120;VINBLASTINE 10mg, парентерална/mg - 1500; VINCRISTINE 1mg, парентерална/mg - 1300; VINORELBINE 50mg, парентерална/mg - 1500; DASATINIB 50mg, перорална/mg - 105000; NILOTINIB 200mg, перорална/mg - 156000; NILOTINIB 150mg, перорална/mg - 156000; SUNITINIB 12,5 mg, перорална/mg - 750; SUNITINIB 25 mg, перорална/mg - 3750; SUNITINIB 50 mg, перорална/mg - 7500.
1) Кратко описание

Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 15-70 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

съгласно спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1286935.68 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване