Версия за печат

00267-2015-0038

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: инж. Камберов, юрк. Милкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@dir.bg, Факс: 032 656447

Място/места за контакт: Дирекция СМСТИ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150427kdHh1417146.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. Централен № 1, За: О. Карагяурова - деловодител, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447

Място/места за контакт: Дирекция СМСТИ

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор на обекти по обособени позиции: ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на бул.“Васил Априлов“ в участъка от колело „Централна гара“ до ул. „Войнишка слава“- I етап“; ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул.“Беломорска“ и ул.“Родопска“, кв. Беломорски, град Пловдив“; ОП № 3 – Упражняване на строителен надзор на обект: „Продължение на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ като елемент на първостепенната улична мрежа, попадаща в обхвата на кв.1 по плана на „ВСИ–МО“ гр.Пловдив” от кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с ул.“Поручик Боян Ботев“ до кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с бул.“Санкт Петербург“, гр. Пловдив; ОП № 4 – Упражняване на строителен надзор на обект по Проект “Красива България”: „Античен театър“ – информационен център и функционални павилиони“, находящ се в АИР „Старинен Пловдив“, УПИ I –Античен театър, кв.8 по плана на старинна градска част на гр. Пловдив; ОП № 5 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Открит паркинг към Многофункционална спортна сграда – гр.Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка са пет обекта, за които ще се извършва консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обектите в експлоатация, както следва: ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на бул.“Васил Априлов“ в участъка от колело „Централна гара“ до ул. „Войнишка слава“- I етап“; ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул.“Беломорска“ и ул.“Родопска“, кв. Беломорски, град Пловдив“; ОП № 3 – Упражняване на строителен надзор на обект: „Продължение на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ като елемент на първостепенната улична мрежа, попадаща в обхвата на кв.1 по плана на „ВСИ–МО“ гр.Пловдив” от кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с ул.“Поручик Боян Ботев“ до кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с бул.“Санкт Петербург“, гр. Пловдив; ОП № 4 – Упражняване на строителен надзор на обект по Проект “Красива България”: „Античен театър“ – информационен център и функционални павилиони“, находящ се в АИР „Старинен Пловдив“, УПИ I –Античен театър, кв.8 по плана на старинна градска част на гр. Пловдив; ОП № 5 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Открит паркинг към Многофункционална спортна сграда – гр.Пловдив”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималният бюджет за изпълнение на поръчката общо за петте обособени позиции е в размер до 42 200 лв. с ДДС (четиридесет и две хиляди и двеста лева с включен ДДС) / 35 166,67 лв. без ДДС (тридесет и пет хиляди сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки без ДДС). Посочената стойност е лимитна. Максималният бюджет за изпълнение на поръчката е разпределен по обособените позиции както следва: ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на бул.“Васил Априлов“ в участъка от колело „Централна гара“ до ул. „Войнишка слава“- I етап“ - в размер до 28 000.00 лв. с ДДС (двадесет и осем хиляди лева) / 23 333.33 лв. без ДДС (двадесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки). Посочената стойност е лимитна; ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул.“Беломорска“ и ул.“Родопска“, кв. Беломорски, град Пловдив“– в размер до 1 200 лв. с ДДС (хиляда и двеста лева) /1 000 лв. без ДДС (хиляда лева). Посочената стойност е лимитна; ОП № 3 – Упражняване на строителен надзор на обект: „Продължение на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ като елемент на първостепенната улична мрежа, попадаща в обхвата на кв.1 по плана на „ВСИ–МО“ гр.Пловдив” от кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с ул.“Поручик Боян Ботев“ до кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с бул.“Санкт Петербург“, гр. Пловдив – в размер до 6 000 лв. с ДДС (шест хиляди лева) / 5 000 лв. без ДДС (пет хиляди лева). Посочената стойност е лимитна; ОП № 4 – Упражняване на строителен надзор на обект по Проект “Красива България”: „Античен театър“ – информационен център и функционални павилиони“, находящ се в АИР „Старинен Пловдив“, УПИ I –Античен театър, кв.8 по плана на старинна градска част на гр. Пловдив – в размер до 2 000.00 лв. с ДДС (две хиляди лева)/ 1 666.67 лв. без ДДС (хиляда шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки). Посочената стойност е лимитна; ОП № 5 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Открит паркинг към Многофункционална спортна сграда – гр.Пловдив” – в размер до 5 000.00 лв. с ДДС (пет хиляди лева)/ 4 166.67 лв. без ДДС (четири хиляди сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки). Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност без ДДС
35166.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Общи положения Гаранциите се предоставят под формата на парична или банкова гаранция, като участникът сам избира формата на гаранцията: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция; В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, включително обособената позиция, съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Върху гаранциите не се дължат никакви лихви за времето, през което сумите са стояли на законово основание у Възложителя. Банкова сметка за внасяне на парични гаранции: Община Пловдив Инвестбанк АД – клон Пловдив BIC: IORTBGSF, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 2. Гаранция за участие На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят НЕ изисква гаранция за участие в настоящата процедура. 3. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС и се представя задължително от определения за изпълнител участник при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок не по-малък от срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата поръчка се осигурява от бюджета на община Пловдив за 2015 год. Възнагражденията се заплащат на части в следните срокове: 1. 30 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет)-дневен срок от откриването на строителната площадка; 2. 50 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет) дневен срок от съставянето на акт обр.15. 3. останалите 20 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет) дневен срок след издаването на документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл.47, ал. 1, ал.2, т.1 и т.2 и ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Всяка оферта, трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", който следва да съдържа следните документи и информация: 1. Представяне на участника, съгласно Образец № 1, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписано и подпечатано от Участника. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано, печатът е на водещия партньор; 2. Декларации в оригинал: 2.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец) 2.2.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (по образец); 2.3. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (по образец); 2.4. Декларация по чл.166, ал.3 и ал.4 от ЗУТ (в свободен текст); 2.4. Когато е приложимо - Информация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако Участникът предвижда използването на подизпълнител/и (в свободен текст); Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва като такъв (в свободен текст); 2.5.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 6 от ЗОП (по образец); 3. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания от Участника съгласно посочените в раздел III.2.3. от обявлението за обществената поръчка и подробно разписани в документацията за участие, Раздел III. Изисквания към участниците, т.4. Технически възможности; 4. При участник обединение- копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Ако обединението не е регистрирано юридическо лице, следва да се спази чл. 56, ал.3 от ЗОП; 5. Списък по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП на документите и информацията, които се съдържат в офертата, подписан и подпечатан от участника. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката": 6. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката (по образец), включващо и срок за изпълнение, към което ако е приложимо се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”: 7. Ценово предложение - по образец, представя се в запечатан непрозрачен плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изисква
Минимални изисквания: не се изисква
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение/Лиценз за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, издаден на основание чл.166 ал.2 от ЗУТ; Удостоверението да бъде придружено от списъка на екипа от правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на действие „Строителен надзор“ или еквивалент; 3. Списък на услугите със сходен предмет (в свободен текст), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, придружен от удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; 4. Списък на екипа, предвиден за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка (в свободен текст) - посочване с точни данни на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на всеки един от екипа от специалисти. Списъкът следва да бъде придружен с подробна автобиография, подписана от съответния специалист, доказваща съответствието с изискванията на Възложителя, в която да се декларира ангажираността за изпълнение на настоящата поръчка. * За обособена позиция № 4 задължително да бъде включено лице, регистрирано по чл.165 от Закона за културното наследство, което има право да упражнява строителен надзор на обект - недвижима културна ценност, придружен от съответното доказателство за извършването на такъв вид дейност.
Минимални изисквания: 1. Участникът да притежава валидно удостоверение за упражняване на строителен надзор, издаден на основание чл.166 ал.2 от ЗУТ. 2. Участникът да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на действие „Строителен надзор“ или еквивалент; 3. Участникът трябва да притежава опит в извършването на услуги, свързани с предмета на поръчката, поради което следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата си, да е извършил услуги, свързани със строителен надзор по време на строителството на най-малко три обекта, сходни с обекта за съответната обособена позиция, за която участва, придружен от удостоверения за добро изпълнение; 4. Участникът да разполага с достатъчно персонал, предвиден за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, който да е съобразен с отделните части съгласно спецификата на обекта. Възложителят поставя отделни изисквания за отделните обособени позиции, които подробно са разписани в документацията за участие в настоящата обществена поръчка (Раздел III.Изисквания към участниците, т.4. Технически възможности).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно ЗУТ, във връзка с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, участникът трябва да притежава удостоверение за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, издаден на основание чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се поставя само за лицата от обединението, които ще изпълняват посочените дейности.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2015 г.  Час: 13:00
Място

гр. Пловдив, пл. Централен № 1, ет.12, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е осигурен на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, в деня на публикуване на решението и обявлението в АОП. За участие в процедурата не се предвижда закупуване на документацията. На същия адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществената поръчка, както и съобщения до участниците. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения чрез съобщение в профила на купувача се обявява датата, часа и мястото на отварянето им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на бул.“Васил Априлов“ в участъка от колело „Централна гара“ до ул. „Войнишка слава“- I етап“
1) Кратко описание

Извършване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обекта в експлоатация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

ОП № 1 - Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на бул.“Васил Априлов“ в участъка от колело „Централна гара“ до ул. „Войнишка слава“- I етап“ - в размер до 28 000.00 лв. с ДДС (двадесет и осем хиляди лева) / 23 333.33 лв. без ДДС (двадесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки). Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност, без ДДС
23333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул.“Беломорска“ и ул.“Родопска“, кв. Беломорски, град Пловдив“
1) Кратко описание

Извършване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обектите в експлоатация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

ОП № 2 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Основен ремонт на ул.“Беломорска“ и ул.“Родопска“, кв. Беломорски, град Пловдив“– в размер до 1 200 лв. с ДДС (хиляда и двеста лева) /1 000 лв. без ДДС (хиляда лева). Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност, без ДДС
1000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 80

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ОП № 3 – Упражняване на строителен надзор на обект: „Продължение на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ като елемент на първостепенната улична мрежа, попадаща в обхвата на кв.1 по плана на „ВСИ–МО“ гр.Пловдив” от кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с ул.“Поручик Боян Ботев“ до кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с бул.“Санкт Петербург“, гр. Пловдив
1) Кратко описание

Извършване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обекта в експлоатация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

ОП № 3 – Упражняване на строителен надзор на обект: „Продължение на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ като елемент на първостепенната улична мрежа, попадаща в обхвата на кв.1 по плана на „ВСИ–МО“ гр.Пловдив” от кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с ул.“Поручик Боян Ботев“ до кръстовището на ул. „Проф. Цветан Лазаров“ с бул.“Санкт Петербург“, гр. Пловдив – в размер до 6 000 лв. с ДДС (шест хиляди лева) / 5 000 лв. без ДДС (пет хиляди лева). Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ОП № 4 – Упражняване на строителен надзор на обект по Проект “Красива България”: „Античен театър“ – информационен център и функционални павилиони“, находящ се в АИР „Старинен Пловдив“, УПИ I –Античен театър, кв.8 по плана на старинна градска част на гр. Пловдив.
1) Кратко описание

Извършване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обекта в експлоатация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

ОП № 4 – Упражняване на строителен надзор на обект по Проект “Красива България”: „Античен театър“ – информационен център и функционални павилиони“, находящ се в АИР „Старинен Пловдив“, УПИ I –Античен театър, кв.8 по плана на старинна градска част на гр. Пловдив – в размер до 2 000.00 лв. с ДДС (две хиляди лева)/ 1 666.67 лв. без ДДС (хиляда шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки). Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност, без ДДС
1666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция ОП № 5 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Открит паркинг към Многофункционална спортна сграда – гр.Пловдив”
1) Кратко описание

Извършване на консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, изготвяне на геодезическо заснемане, контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, изготвяне на технически паспорт съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., внасяне в АГКК и издаване на удостоверение, въвеждане на обекта в експлоатация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

ОП № 5 – Упражняване на строителен надзор на обект: “Открит паркинг към Многофункционална спортна сграда – гр.Пловдив”– в размер до 5 000.00 лв. с ДДС (пет хиляди лева)/ 4 166.67 лв. без ДДС (четири хиляди сто шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки). Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност, без ДДС
4166.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12