Версия за печат

00010-2015-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване) за нуждите на „КАИЛ” и „Консултативно-диагностичен блок“ при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Място на изпълнение на доставката на медицинските изделия (медицинско оборудване) по обособена позиция №1 е: сградата на УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 2. Място на изпълнение на услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция №1 е „КАИЛ” при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД;
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция №1 - Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на интубационен видеоендоскоп в комплект с портативен монитор и стойка – 1 брой, със съответните окомплектовка и консумативи за нуждите на „КАИЛ” при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с видеоендоскопа.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33112000, 33168100

Описание:

Медицинско оборудване
Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика
Ендоскопи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
30454.81 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 032 - 053676 от 14.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-138 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на интубационен видеоендоскоп в комплект с портативен монитор и стойка – 1 брой, със съответните окомплектовка и консумативи за нуждите на „КАИЛ” при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с видеоендоскопа.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.03.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ел Дора ЕООД, ЕИК 121126327, ул. Елин връх №25, бл.48,вх. А, България 1407, София, Тел.: 02 8504301, Факс: 02 8504301

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 30600 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 30454.81 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Срокът за изпълнение на доставките на медицинските изделия (медицинското оборудване) - обособена позиция №1 е до 42 (четиридесет и два) работни дни от датата на подписване на договора. 2. Срокът за монтиране и пускане в експлоатация на медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция № 1 е до 2 (два) работни дни след доставката им; 3. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинските изделия (медицинското оборудване) по обособена позиция №1 е до 1 (един) работен ден, след деня на пускане в експлоатация. 4. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинските изделия (медицинско оборудване) по обособена позиция №1 е 24 месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ЕЛ-ДОРА” ЕООД, гр. София, ул. «проф. Д.Атанасов» №16, ЕИК 121126327