Версия за печат

00010-2015-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул.Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставки на медицински изделия за нуждите на „Клиника по кардиохирургия“, „КАИЛ“, "Отделение по образна диагностика" и Операционен блок при „Клиника по съдова хирургия и ангиология“ при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
склада на болничната аптека на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на медицински изделия: шевен материал за нуждите на „Клиника по кардиохирургия“ и Операционен блок при „Клиника по съдова хирургия и ангиология“ при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, медицински изделия за анестезия и интензивно лечение за нуждите на КАИЛ и медицински изделия, съвместими с инжектор за контрастни вещества модел CT Motion за нуждите на "Отделение по образна диагностика, извършвани по предварителни писмени заявки.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33124130, 33141120, 33141200, 33170000, 33190000

Описание:

Медицински консумативи
Принадлежности за диагностика
Клипсове, стерилни конци и други средства за прибиране на рани
Катетри
Анестезия и реанимация
Различни медицински уреди и изделия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
41114.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 016 - 024381 от 23.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-134 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: “Доставки на медицински изделия за нуждите на „Клиника по кардиохирургия“, „КАИЛ“, "Отделение по образна диагностика" и Операционен блок при „Клиника по съдова хирургия и ангиология“ при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.03.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ МЕДИМЕКС-ПЕТРОВА ЕИК 040010237, ул. Коста Лулчев №16, бл.244, ап.47, България 1113, София, Тел.: 02 8720327, Факс: 02 8705832

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 41114.4 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът обхваща: обособена позиция №II, ном. №1. Договорът се прекратява с изтичане на уговорения срок - 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ТОТАЛ МЕД» ООД, гр. София 1113, ул. «Коста Лулчев» №10; 2. „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ» АД, гр. София- 1220, Изгрев, ул. «Лъчезар Станчев» №5, Софарма Бизнес Тауърс, сгр. А, ет.12; 3. ЕТ „МЕДИМЕКС-ПЕТРОВА”, гр. София, ул. „Коста Лулчев” №16, бл.244, ап.47; 4. „МЕДИКАРД” ООД, гр. София 1618, ул. „Иван Сусанин“ №44; 5. „МЕДИМАГ-МС” ООД, гр. София 1404, жк. Манастирски ливади- Изток, ул. Димитър Сагаев №19 ; 6. „КАРДИОМЕД ” ЕООД, гр. София 1164, ул. «Янко Софийски Войвода» №22, ап.1