02709-2015-0028
Технически редакции | ||
28.04.2015 16:07 ч. : | 28/04/2015 15:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.04.2015 16:07 ч. : | 28/04/2015 15:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Априлци: Покупка
Доставки
Северозападно държавно предприятие ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство Русалка Априлци, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС РусалкаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428OuCJ4817918.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428OuCJ4817918.
Електронен достъп до информация: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428OuCJ4817918.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Северозападно държавно предприятие ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство Русалка Априлци, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС РусалкаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428OuCJ4817918.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Северозападно държавно предприятие ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство Русалка Априлци, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС РусалкаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428OuCJ4817918.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Северозападно държавно предприятие ДП гр. Враца, ТП Държавно ловно стопанство Русалка Априлци, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: ТП ДЛС РусалкаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428OuCJ4817918.
Публичноправна организация
Друг: Горско стопанство
НЕ
"Доставка на горива и смазочни материали за нуждите на ТП ДЛС "Русалка"
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Доставка на горива и смазочни материали за нуждите на ТП ДЛС "Русалка"
09000000
Описание:
НЕ
НЕ
Горива - Газ пропон-бутан прогнозно количесво – приблизително 72 000 литра - Бензин А95Н прогнозно количесво – приблизително 25 000 литра - Авто дизел прогнозно количесво – приблизително 30 000 литра - Дизел за отопление прогнозно количесво - приблизително 15 000 литра Смазочни материали - Пластични смазки /греси/ прогнозно количесво - приблизително 60 кг. - Спирачна течност прогнозно количесво – приблизително 30 литра - Антифриз-концентрат до минус 40 градуса по Целзии прогнозно количесво – приблизително 200 литра - Масла моторни всесезонни за бензинови и дизелови двигатели ,масла трансмисионни, масла хидравлични прогнозно количесво – приблизително 700 литра Посочените количества горива,смазочни материали и масла са прогнозни, което няма обвързващо действие по отношение на Възложителя за ползването им в пълен обем.
НЕ
НЕ
36
Размерът на гаранцията за участие е 0,2% от началната цена на поръчката без ДДС, а именно 450,00лв. Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция - чл. 60 от ЗОП.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ BIC код:STSABGSF, IBAN на разплащателната сметка: BG09STSA93000021414424 при ДСК – клон Априлци.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 0,5 % от стойността на договора без ДДС.
Заплащането на изразходваните горива и смазочни материали за съответния календарен месец ще се извършва след издаване на фактура , не по - късно от 20-то число на сладващия месец.Фактури за заредени количества горива и смазочни материали , се издават до последно число на съответния месец, а получаването им не по-късно от 5 календарни дни от тяхното издаване – на хартиен носител.
НЕ
Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” Оферта със срок на валидност на офертата-минимум 90 календарни дни,считано от крайния срок за получаване- по образец - Приложение № 1 Представяне на участника-Приложение № 2 , което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-Приложение № 3 Забележка: при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП- Приложение № 5 Доказателство за технически възможности и /или квалификация -Декларация- списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 4 Документ/оригинал/ за внесена или учредена банкова гаранция за участие. Размерът на гаранцията за участие е 0,2% от началната цена на поръчката без ДДС, а именно 450,00лв. Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 6. Декларация за подизпълнители /ако ще се ползват от участника/-Приложение№ 7 Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици-Приложение № 10 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение № 11. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” Предложението за изпълнение на поръчката се изготвя по образец - Приложение № 8 и трябва да съдържа всички условия от страна на участника за изпълнението на услугата,включително срок за изпълнение. Прилага се декларация /свободен текст/ за наличие на изградена търговска мрежа на територията на Община Априлци /минимум един обект/. При подаване на офертата участникът може да посочи коя част от нея има конфиденциален характер и да изисква от възложителя да не я разкрива.В този случай ,участника прилага към техническото предложение декларация по чл.33,ал.4 от ЗОП /за конфедициалност на информацията/. Техническото предложение се представя в един оригинал. Участниците попълват, подписват и подпечатват предложението за изпълнение на поръчката,което не трябва да съдържа цени. Всякаква информация, свързана с цени, трябва да се съдържа единствено в ценовата оферта на участника. Предложението на участника трябва да съответства на изискванията на техническата спецификация. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” Предлаганата от участника цена се посочва като стойност в български лева без ДДС по образец - Приложение № 9. Поставя се в отделен плик, обозначен с надпис “Предлагана цена” - плик № 3 и се запечатва.
Доказателства за икономическо и финансово състояние – годишен финансов отчет за предходната приключила финансова година/2014г./ ,като участника следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10% от прогнозната стойност на обществената поръчка,равняващи се на 22 500.00 лв.
Доказателства за икономическо и финансово състояние – годишен финансов отчет за предходната приключила финансова година/2014г./ ,като участника следва да докаже наличие на финансов ресурс в размер на 10% от прогнозната стойност на обществената поръчка,равняващи се на 22 500.00 лв.
Участниците в обществената поръчка трябва да разполагат с поне една бензиностанция на територията на община Априлци. Бензиностанцията трябва да има надлежно обявен ценоразпис на търговските продукти.Зареждането на МПС с гориво-смазочни материали ще се извършва на място, на бензиностанцията. Минималният търговски асортимент на бензиностанцията трябва да включва гориво-смазочни материали и специални течности, както следва: газ пропан-бутан; бензин А-95 Н; авто дизел; дизел за отопление; масла моторни всесезонни за бензинови и дизелови двигатели; масла трансмисионни; масла хидравлични; пластични смазки (греси); спирачна течност; антифриз – концентрат до минус 40 градуса по Целзии.
Участниците в обществената поръчка трябва да разполагат с поне една бензиностанция на територията на община Априлци. Бензиностанцията трябва да има надлежно обявен ценоразпис на търговските продукти. Зареждането на МПС с гориво-смазочни материали ще се извършва на място, на бензиностанцията. Минималният търговски асортимент на бензиностанцията трябва да включва гориво-смазочни материали и специални течности, както следва: газ пропан-бутан; бензин А-95 Н; авто дизел; дизел за отопление; масла моторни всесезонни за бензинови и дизелови двигатели; масла трансмисионни; масла хидравлични; пластични смазки (греси); спирачна течност; антифриз – концентрат до минус 40 градуса по Целзии.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Чл. 28,ал.6 от ЗОП - Пълен и свободен достъп до документацията за откритата процедура е осигурен на следния интернет адрес http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428OuCJ4817918 Също така документацията за откритата процедура може да се закупи в деловодството на ТП ДЛС „РУСАЛКА”, на адрес:гр.Априлци, ул. “Търговска” № 6, всеки работен ден от 29.04.2015г. до 16.06.2015г. вкл. от 08:00 ч. до 16:00 ч. ,на цена в размер на 6,00 лв. с ДДС. В случай,че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата Възложителя го прави за сметка на поискалия го.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Административна сграда на ТП ДЛС Русалка
При условията на чл.68, ал.3 от ЗОП
НЕ
НЕ
ОБМЕН НА ИНФОРМАЦИЯ :/ чл.58,ал.2 от ЗОП/: Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника.Тези средства за комуникация се посочват в обявлението.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
28.04.2015 г.