Версия за печат

04861-2015-0001

BG-София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция по трансплантация, ул. „Братя Миладинови” № 112, За: Кирил Кирилов, Република България 1202, София, Тел.: 02 8135019, E-mail: kiril.kirilov@bgtransplant.bg, Факс: 02 9316151

Място/места за контакт: Кирил Кирилов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgtransplant.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgtransplant.bg/iat/news.php?target_f=Обществени поръчки.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител за организиране и провеждане на специализирани обучения на служителите на Изпълнителна агенция по трансплантация"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Дейност 1: Извършване на функционален анализ, в т.ч. анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността – до 6 (шест) месеца, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка. Дейност 2: Дейности с цел избягване на дублиращи функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност от дейността – до 5 (пет) месеца, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка. Дейност 3: „Извеждане” на функции, сливане/разделяне на звена – в случай че анализът е показал необходимост от това, разработване и въвеждане на стратегия за организационно развитие и модели за управление на промените и въвеждане на механизми за оценка на ефикасността и ефективността на административната структура– до 5 (пет) месеца, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка. Дейност 4: Разработване на методика и индикатори за мониторинг и управление въведените нови организационни правила и стратегии – до 7 (седем) месеца от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществена поръчка. Дейност 5: Организиране и провеждане на работни дискусии и участие в работни срещи – периодично, преди започване на всеки от етапите на функционалния анализ и съгласно графика на проекта. Дейност 6: Провеждане на съпътстващо обучение за въвеждане и прилагане на новите правила, методологии и процедури, изготвени в резултат на извършения функционален анализ – до 8 (осем) месеца от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80522000

Описание:

Семинари за обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
65000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 Срок за организиране на обучение след уточняване на място и дата за провеждане; тежест: 30
Показател: П2 Качество и пълнота на техническото предложение ; тежест: 40
Показател: П3 Предложена от участника крайна цена в лева; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 644731 от 24.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-00-13 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Организиране и провеждане на специализирани обучения на служителите на Изпълнителна агенция по трансплантация“
V.1) Дата на сключване договора
27.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Бул про консултинг ЕООД, ЕИК: 131521671, бул. Ботевградско шосе № 229, ет. 8, ап.32, Република България 1517, София, Тел.: 02 8400736, E-mail: office@bul-pro.com, Факс: 02 8400736

URL: www.bul-pro.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 71534 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 65000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Изпълнителна агенция по трансплантация”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Обединение „Инвеста обучения” ДЗЗД 2. „Бул про консултинг” ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор