Версия за печат

00502-2014-0021

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Света Марина ЕАД, бул. Христо Смирненски 1, За: Николай Николов, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 302932, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302932

Място/места за контакт: Маркетинг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=227.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на доставчик на машини и съоръжения за реконструкция на трансформаторен пост 1008, находящ се в сграда на МБАЛ „Света Марина” ЕАД в УПИ „ВМИ” по плана на 23-и м.р. (ПИ 10135.2555.330), по инвестиционен проект и техническа спецификация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: на територията на МБАЛ "Света Марина" ЕАД на адрес, гр. Варна, бул. Христо Смирненски 1
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на машини и съоръжения, комутационна апаратура, релейна защита и автоматика, свързана с реконструкцията на трансформаторен пост 1008 (ТП №1008 ), находящ се в сграда на МБАЛ „Света Марина” ЕАД в УПИ „ВМИ” по плана на 23-и м.р. (ПИ 10135.2555.330), по инвестиционен проект и техническа спецификация за ползване

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214000, 31170000

Описание:

Апаратура за комутация
Трансформатори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
243807.6 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 637678 от 12.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5909 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка на машини и съоръжения за реконструкция на трансформаторен пост 1008, находящ се в сграда на МБАЛ „Света Марина” ЕАД в УПИ „ВМИ” по плана на 23-и м.р. (ПИ 10135.2555.330), по инвестиционен проект и техническа спецификация
V.1) Дата на сключване договора
24.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Елемон” ООД, ул. Цимерман 54, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 631652, E-mail: elemon@abv.bg, Факс: 052 631652

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 243807.6 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

МБАЛ Света Марина ЕАД, бул. Христо Смирненски 1, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 978312, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 02 302932

Интернет адрес/и:

URL: www.svetamarina.com.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта с Вх. № ВК – 33/12.01.2015г. от 10.00 часа на "Мега Ел" ЕООД. Участникът е подал оферта за обособени позиции с номера 1 и 2. Срок на валидност на офертата: 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. За обособена позиция 1: Срок на доставка – 90 (деветдесет) дни след получаване на писмена заявка от купувача по факс или e-mail. Срок на отложено плащане: в срок до 60 (шестдесет) дни след датата на протокола за нейното доставяне в изправно състояние и получаването на съответната оригинална данъчна фактура от КУПУВАЧА. Гаранционен срок: 24 (двадесет и четири) месеца. За обособена позиция 2: Срок за СМР – 80 (осемдесет) дни, считано от датата на подписване на Протокол образец 2 от Наредба 3 за съставяне на актовете по време на строителството. Срок на отложено плащане: в срок до 60 (шестдесет) дни, след двустранно подписване на Протокол Образец 19 за изпълнени СМР и оригинална данъчна фактура (при месечно актуване за СМР). Гаранционен срок на обекта: 24 (двадесет и четири) месеца. 2. Оферта с Вх. № ВК – 34/12.01.2015 г. от 10.15 часа на „Телекон Ко" ООД. Участникът е подал оферта за обособени позиции с номера 1 и 2. Срок на валидност на офертата: 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. За обособена позиция 1: Срок на доставка – 68 (шестдесет и осем) дни след получаване на писмена заявка от купувача по факс или e-mail. Срок на отложено плащане: в срок до 60 (шестдесет) дни след датата на протокола за нейното доставяне в изправно състояние и получаването на съответната оригинална данъчна фактура от КУПУВАЧА. Гаранционен срок: 24 (двадесет и четири) месеца. За обособена позиция 2: Срок за СМР – 76 (седемдесет и шест) дни, считано от датата на подписване на Протокол образец 2 от Наредба 3 за съставяне на актовете по време на строителството. Срок на отложено плащане: в срок до 60 (шестдесет) дни, след двустранно подписване на Протокол Образец 19 за изпълнени СМР и оригинална данъчна фактура (при месечно актуване за СМР). Гаранционен срок на обекта: 24 (двадесет и четири) месеца. 3. Оферта с Вх. № ВК – 38/12.01.2015 г. от 15.40 часа на “Т и Д Инженеринг” ЕООД. Участникът е подал оферта за обособени позиции с номера 1 и 2. Срок на валидност на офертата: 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. За обособена позиция 1: Срок на доставка – 80 (осемдесет) дни след получаване на писмена заявка от купувача по факс или e-mail. Срок на отложено плащане: в срок до 60 (шестдесет) дни след датата на протокола за нейното доставяне в изправно състояние и получаването на съответната оригинална данъчна фактура от КУПУВАЧА. Гаранционен срок: 24 (двадесет и четири) месеца. За обособена позиция 2: Срок за СМР – до 90 (деветдесет) дни, считано от датата на подписване на Протокол образец 2 от Наредба 3 за съставяне на актовете по време на строителството. Срок на отложено плащане: в срок до 60 (шестдесет) дни, след двустранно подписване на Протокол Образец 19 за изпълнени СМР и оригинална данъчна фактура (при месечно актуване за СМР). Гаранционен срок на обекта: 24 (двадесет и четири) месеца. 4. Оферта с Вх. № ВК – 39/12.01.2015 г. от 15.45 часа на “Елемон” ООД. Участникът е подал оферта за обособени позиции с номера 1 и 2. Срок на валидност на офертата: 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. За обособена позиция 1: Срок на доставка – 80 (осемдесет) дни след получаване на писмена заявка от купувача по факс или e-mail. Срок на отложено плащане: в срок до 60 (шестдесет) дни след датата на протокола за нейното доставяне в изправно състояние и получаването на съответната оригинална данъчна фактура от КУПУВАЧА. Гаранционен срок: 12 (дванадесет) месеца. За обособена позиция 2: Срок за СМР – до 90 (деветдесет) дни. Срок на отложено плащане: в срок до 60 (шестдесет) дни. Гаранционен срок на обекта: 96 (деветдесет и шест) месеца.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор