Версия за печат

01224-2015-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000694037

Българската народна банка, пл. Княз Александър I № 1, За: Зорница Гочева - по процедурата; Людмил Аначков - по предмета на поръчката, 02 91451307, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451552, E-mail: zornitsa.gocheva@gmail.com, Факс: 02 9508452

Място/места за контакт: пл. Княз Александър I № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2015-0010_BG.

Електронен достъп до информация: http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2015-0010_BG.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Българската народна банка

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване, компютърни компоненти за него, софтуерни продукти и услуги по инсталиране и конфигуриране.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване, компютърни компоненти за него, софтуерни продукти и услуги по инсталиране и конфигуриране.”. Настоящата обществена поръчка включва две обособени позиции: обособена позиция 1 „Доставка, инсталиране, конфигуриране и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване, компоненти и софтуер, както и софтуерна поддръжка на доставения софтуер” и обособена позиция 2 „Доставка, инсталиране, конфигуриране и софтуерна поддръжка на софтуер, необходим за продължаване на експлоатацията и разширяване на налични софтуерни системи в БНБ“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30230000, 30236000, 48218000

Описание:

Компютърно оборудване
Различни видове компютърен хардуер
Софтуерни пакети за управление на лицензи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставките и услугите, предмет на обществената поръчка ще се възлагат, с писмена заявка от възложителя до избрания за изпълнител участник.

Стойност, без да се включва ДДС
6000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размери, както следва: по обособена позиция № 1: 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) или тяхната равностойност в евро в размер на 25 564, 59 евро (двадесет и пет хиляди петстотин шестдесет и четири евро и петдесет и девет евроцента); по обособена позиция № 2: 10 000 лв. (десет хиляди лева) или тяхната равностойност в евро в размер на 5 112, 92 евро (пет хиляди сто и дванадесет евро и деветдесет и два евроцента). Участникът представя гаранция за участие само за обособените позиции, за които участва. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, в съответствие с чл. 61, ал. 2 от ЗОП, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 3% от прогнозната стойност на съответната обособена позиция - 5 000 000 лева без ДДС за обособена позиция № 1 и 1 000 000 лева без ДДС за обособена позиция № 2.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно клаузите на договорите.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2, 3, 4 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 4 и 5 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с една декларация съгласно чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец), подписана от лицата, които представляват участника.На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици). В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор за обособена позиция № ...”, трябва да се поставят следните документи: 1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 2. Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за обединението следва да се посочи и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 4. Документ за гаранция за участие (оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума). 5. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т.III.2.3) от обявлението. 6.1. Оторизационно писмо, издадено от производителя (или от официален негов представител) на компютърното оборудване, компоненти и софтуер, предлагани от участника, от което да е видно, че участникът има право да извършва тяхната доставка, инсталиране и конфигуриране (представя се от участник, който представя оферта за обособена позиция № 1); 6.2. Оторизационно писмо, издадено от производителя (или от официален негов представител) на софтуера, предлаган от участника, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва неговата доставка, инсталиране и конфигуриране (представя се от участник, който представя оферта за обособена позиция № 2); 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП по образец). Продължава в VI.3 „Допълнителна информация".

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките и услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, за която съответният участник подава оферта, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите. Към посочените в списъка с доставки и услуги, с които участникът доказва, че изпълнява минималното изискване на възложителя, следва да представи доказателство за извършената доставка и/или услуга, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката и/или услугата; 2. Валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 на участника или еквивалентен; 3. Валиден сертификат за информационна сигурност ISO 27001:2013 на участника или еквивалентен; 4. Валиден сертификат ISO 20000-1/2011 на участника или еквивалентен; 5.Декларация - списък на специалистите, които ще участват в изпълнението на дейностите по инсталиране, конфигуриране и поддръжка с посочване на тяхното образование, професионална квалификация и професионален опит. Забележка: Документите посочени от т. 1 до т.5 се отнасят за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите доказващи техническите възможности и/или квалификация на участниците, които са на чужд език, се представят и в превод на български език.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участникът да има минимум 1 доставка и услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обособената позиция, за която подава оферта, изпълнена през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата (това минимално изискване се отнася за обособени позиции № 1 и № 2); Забележка: Допуска се участникът да е изпълнил една доставка и услуга заедно или поотделно. - Наличие на сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по инсталиране, конфигуриране и поддръжка на предложеното от участника компютърно оборудване, компоненти и софтуер (това минимално изискване се отнася за обособена позиция № 1); Забележка: Допуска се един специалист да притежава повече от една сертификация. - Участникът да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен (това минимално изискване се отнася за обособени позиции № 1 и № 2); - Участникът да притежава валиден сертификат за информационна сигурност ISO 27001:2013 или еквивалентен (това минимално изискване се отнася за обособени позиции № 1 и № 2); - Участникът да притежава валиден сертификат ISO 20000-1/2011 или еквивалентен (това минимално изискване се отнася за обособени позиции № 1 и № 2).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценово предложение; тежест: 50
Показател: Техническо предложение ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.06.2015 г.  Час: 15:45
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Лицата могат да изтеглят безплатно документацията за участие от интернет страницата на възложителя – http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2015-0010_BG Заплащане на документацията е необходимо само ако лицата искат предоставяне на документацията на хартиен носител. В този случай лицето следва да направи писмено искане за предоставяне на документацията на хартиен носител на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1, на факс: 02/9508452 или на e-mail - publicprocurement@bnbank.org. Лицето поискало документацията на хартиен носител следва да заплати цената на документацията в размер на 6.00 лв. с вкл. ДДС или 3.07 евро с ДДС. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4, а получаването и на гише № 54 в Паричния салон на БНБ. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията (6.00 лeвa, с включено ДДС или 3.07 евро с ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code: DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.06.2015 г.  Час: 15:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на БНБ, гр. София, пл. "Княз Александър I" № 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено ,,Вярно с оригинала” от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

8.Декларация, в която се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец).Декларацията се представя и когато участникът не предвижда участие на подизпълнители; 9. В случаите, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се прилагат декларация за тяхното съгласие за участие, подписана от подизпълнителите (по образец). 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 11.Списък на документите, съдържащи се в офертата. В Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката за обособена позиция № ...”, участниците представят техническото си предложение, със съдържание описано в Указанията за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка. В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена за обособена позиция № ...” участниците представят предлаганата си цена за всяка позиция, за която участват, в отделен запечатан непрозрачен плик, която се изготвя съгласно образците, приложени в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка, инсталиране, конфигуриране и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване, компоненти и софтуер, както и софтуерна поддръжка на доставения софтуер”.
1) Кратко описание

Обществената поръчка по обособена позиция № 1 включва: 1. доставка, инсталиране и конфигуриране на компютърно оборудване, компоненти и софтуер, съгласно Приложение № 1 по обособена позиция № 1 „Техническа спецификация на компютърно оборудване, компоненти и свързаните с тях софтуерни продукти (софтуер и софтуерна поддръжка)”, наричано по-долу Приложение № 1 и представената оферта от избрания за изпълнител участник; 2. гаранционна поддръжка на доставеното компютърно оборудване, компоненти и софтуер по т. 1, която включва услугите посочени в Приложение № 2 по обособена позиция № 1 „Техническа спецификация на услуги по поддръжка на доставеното компютърно оборудване, компоненти и софтуер“, Приложение № 3 по обособена позиция № 1 „Описание на предоставяните режими на гаранционна поддръжка на компютърно оборудване, компоненти и софтуер“, наричани по-долу Приложение № 2 и Приложение № 3 и представената оферта от избрания за изпълнител участник. Гаранционната поддръжка се извършва в режими на гаранционна поддръжка, описани в Приложение № 3; 3. софтуерна поддръжка на доставен софтуер по т. 1, съгласно Приложение № 1 и представената оферта от избрания за изпълнител участник. Софтуерната поддръжка предоставя на възложителя право на ползване на нови версии и актуализации на софтуера, както и правото да ползва услуги посочени в Приложение № 2, за срок избран от възложителя, съгласно Приложение № 1; 4. обучение на специалисти на възложителя за експлоатация на доставеното компютърно оборудване, компоненти и софтуер, в случай че такова е поискано от възложителя, което се предоставя безвъзмездно от избрания за изпълнител участник, съгласно предоставената от него оферта.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30230000, 30236000

Описание:

Компютърно оборудване
Различни видове компютърен хардуер

3) Количество или обем

Доставките и услугите, ще се възлагат, с писмена заявка от възложителя до избрания за изпълнител участник.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Офертата на всеки от участниците в процедурата подадени за обособена позиция № 1 се оценяват по следния критерий: икономически най - изгодната оферта, като показателите, относителната им тежест и методиката за определяне на оценката по всеки показател са посочени в Приложение № 4 „Методика за определяне на комплексната оценка за класиране на офертите по обособена позиция № 1”.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка, инсталиране, конфигуриране и софтуерна поддръжка на софтуер, необходим за продължаване на експлоатацията и разширяване на налични софтуерни системи в БНБ“.
1) Кратко описание

Обществената поръчка по обособена позиция № 2 включва: 1. доставка, инсталиране и конфигуриране на софтуер, съгласно Приложение № 1 по обособена позиция № 2 „Техническа спецификация на софтуерни продукти (софтуер и софтуерна поддръжка), необходим за продължаване на експлоатацията и разширяване на налични софтуерни системи в БНБ“, наричано по-долу Приложение № 1 и представената оферта от избрания за изпълнител участник; 2. гаранционна поддръжка на доставения софтуер по т. 1, която включва услугите посочени в Приложение № 2 по обособена позиция № 2 „Техническа спецификация на услуги по поддръжка на софтуер“, Приложение № 3 по обособена позиция № 2 „Описание на предоставяния режим на гаранционна поддръжка на доставения софтуер“ , наричани по – долу Приложение № 2 и Приложение № 3 и представената оферта от избрания за изпълнител участник. Гаранционната поддръжка се извършва в режим, описан в Приложение № 3. 3. софтуерна поддръжка на наличен софтуер притежаван от възложителя и доставен софтуер по т. 1, съгласно Приложение № 1 и представената оферта на избрания за изпълнител участник. Софтуерната поддръжка предоставя на възложителя право на ползване на нови версии и актуализации на софтуера, както и правото да ползва услуги посочени в Приложение № 2, за срок избран от възложителя, съгласно Приложение № 1; 4. обучение на специалисти на възложителя за експлоатация на доставения софтуер, в случай че такова е поискано от възложителя, което се предоставя безвъзмездно от избрания за изпълнител участник.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48218000

Описание:

Софтуерни пакети за управление на лицензи

3) Количество или обем

Доставките и услугите, ще се възлагат, с писмена заявка от възложителя до избрания за изпълнител участник.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Офертата на всеки от участниците в процедурата подадени за обособена позиция № 2 се оценява по следния критерий: ,,най-ниска цена”.