02885-2015-0004
Технически редакции | ||
27.04.2015 16:34 ч. : | 27/04/2015 15:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.04.2015 16:34 ч. : | 27/04/2015 15:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Софийски имоти ЕАД, район Средец, ул. Ген. Й. В. Гурко №12, ет.6, За: Анастас Тодоров, България 1000, София, Тел.: 02 9377801, E-mail: office@sofimoti.bg, Факс: 02 9377802
Място/места за контакт: Софийски имоти ЕАД - ЦентралаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofimoti.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofimoti.bg/%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: стопанисване и управление на движими и недвижими имоти, отдаване под наем на недвижими имоти, инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проекти, участие в общински инвестиционни проекти и др.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на строително-монтажни и ремонтни работи на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“
Възлагане на обществена поръчка
В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обществената поръчка, предмет на настоящата процедура, избраният изпълнителят следва да извърши строително-монтажни и ремонтни работи по отношение на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“. Предметът на поръчка ще се реализира на два етапа, съгласно Разрешение за строеж № 51 от 22.04.2014 г., които включват съответно: ЕТАП I – изпълнение на предвидените строително-монтажни и ремонтни работи в зоната между бул. „Ген. М. Д. Скобелев”, ул. „Партений Нишавски” и ул. „Българска морава”. Строителните дейности включват изграждане на: паркинг с 54 паркоместа, кафе-ресторант, интерактивен „сух” фонтан с два водни ефекта, амфитеатър, автоматизирана напоителна система, инфраструктура, монтиране на типова обществена тоалетна, озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки, пътни работи, изграждане на външни ВиК връзки, изграждане на система за видеонаблюдение и др., в съответствие с одобрения инвестиционен проект. ЕТАП II – изпълнение на предвидените строително-монтажни и ремонтни работи в зоната между ул. „Камен Андреев” и ул. „Добруджански край”. Строителните дейности са изграждане на паркинг с 98 паркоместа, на стопанска постройка с двор и ограда, на детска площадка, на съоръжение за катерене, на инфраструктура, озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки, пътни работи, изграждане на външни ВиК връзки и др., в съответствие с одобрения инвестиционен проект.
45000000, 45212421, 45223300, 45232120, 34993000, 32323500
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Строително-монтажните и ремонтни дейности, необходими за реализацията на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“, включват: изграждане на 2 броя паркинги с 54 и 98 паркоместа; изграждане на кафе-ресторант с височина до 10 м - нова монолитна сграда на две нива, без сутерен, с РЗП 508,74 кв. м.; изграждане на интерактивен „сух” фонтан с два водни ефекта; изграждане на амфитеатър за провеждане на културни и акционни събития; изграждане на детска площадка; изграждане на стопанска постройка с двор; изграждане на автоматизирана подземна напоителна система за поливане; изграждане на инфраструктура и озеленяване на парка; монтиране на типова обществена тоалетна; изграждане на електрическа снабдителна мрежа, алейно осветление, полагане на оптичен кабел и кабел за захранване на системите за поливане, за видеонаблюдение, интерактивния “сух” фонтан и други, изграждане на канализация, на системи за водоснабдяване и отводняване; изграждане на система за мониторинг и превантивен контрол на обществения ред и опазване на имуществото в парка; паркоустройство и декоративни настилки; пътни работи, външни ВиК връзки и др. Обемът на поръчката е съгласно приложените Количествено-стойностни сметки и проекти, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата. Допълнителна информация относно размера на прогнозната стойност на поръчката е предоставена в Раздел VI.3.
НЕ
330
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 40 000 (четиридесет хиляди) лева, представена под формата на банкова гаранция или депозит на парична сума по сметка на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде под формата на банкова, условията по същата трябва да отговарят на тези по приложеното в документацията Приложение № 10- Банкова гаранция за участие в процедурата, със срок на валидност не по–малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. Банковата гаранция за участие се представя на Възложителя в оригинал. При предоставяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или в документа за банковата гаранция трябва изрично да бъде записано, че това е „Гаранция за участие в процедура, открита с решение № ………./ ……….. на Изпълнителния директор на „Софийски имоти” ЕАД”. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие в процедурата при условията на чл. 61, ал.1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранциите за участие независимо от тяхната форма при условията на чл. 61, ал.2 от ЗОП. Гаранциите за участие се освобождават по реда на чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за аванса е в размер на стойността на аванса по договора за съответния Етап без ДДС. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, предоставя гаранцията за стойността на определения аванс за Етап I при подписване на договора и оригнал на фактура, а за Етап II в едноседмичен срок от получаване на писмено уведомление от Възложителя за започване на работите по този етап. Условията, при които гаранцията за получения аванс се задържа или освобождава се уреждат между Възложителя и Изпълнителя с договора за възлагане на обществената поръчка. Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя под формата на депозит на парична сума или банкова гаранция по избор на участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на Възложителя, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части и със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на крайния срок за изпълнение на договора, удостоверено с издаденото Разрешение за ползване за Етап II. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от Възложителя, в случай че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато гаранциите за участие, за аванс и за изпълнение са депозити на парични суми, същите се внасят по банкова сметка на Възложителя, като в нареждането за плащане следва да се посочи вида на гаранцията както следва: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, респ. гаранция за аванс по договор за обществена поръчка, респ. гаранция за изпълнение по договор за обществена поръчка с предмет: „Извършване на строително-монтажни и ремонтни работи на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“, открита с решение №……./ ………. на Изпълнителния директор на „Софийски имоти” ЕАД. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде предоставено на Възложителя в копие.
Проект „Парк „Възраждане”, м. „Зона Б 5-4”, район „Възраждане”, гр. София, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“, в това число и настоящата поръчка, се финансира със собствени средства на възложителя и със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по Договор за проектно финансиране чрез предоставяне на заем № 10/28.01.2015 г., сключен между „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД, „Софийски имоти ЕАД и „Райфайзенбанк (България)” ЕАД във връзка с Решение № 808 по Протокол № 73/18.12.2014 г. на Столичен общински съвет. Възложителят заплаща на изпълнителя стойността на извършените строително-монтажни и ремонтни работи за съответния етап, както следва: За Етап I:1)Аванс в размер до 40% (четиридесет процента) от стойността по договора за Етап I, платим в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора, при условие, че преди подписване на договора са предоставени гаранция за сумата на аванса и оригинална фактура. До изчерпване на платения аванс, сумата за плащане по всяка представена от изпълнителя фактура, се приспада от аванса. След извършване на строителни работи на стойността на платения аванс, гаранцията за аванса подлежи на освобождаване. 2)Междинни плащания в размер до 90% (деветдесет процента) от стойността по договора за Етап I, намалени със стойността на аванса по т.1, платими след изчерпване на аванса и при искане от изпълнителя, но не по-често от два пъти на месец и след подписване на протокол за установяване на действително изпълнените количества и видове строителни работи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура. 3)Окончателно плащане за всички изпълнени и приети без забележки от Възложителя строителни работи, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на издаване на Разрешение за ползване за Етап I. За Етап II: 1)Аванс в размер до 20 % (двадесет процента) от стойността на договора за Етап II, платим след получаване на писмено уведомление, изпратено от Възложителя до изпълнителя, за започване на работите по този етап, в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура и гаранция за сумата на аванса. До изчерпване на платения аванс, сумата за плащане по всяка представена от изпълнителя фактура, се приспада от аванса. След извършване на строителни работи на стойността на платения аванс, гаранцията за аванса подлежи на освобождаване. 2)Междинно плащане в размер до 90 % (деветдесет процента) от стойността на договора за Етап II, намалени със стойността на аванса по т.1, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемането им с Акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3)Окончателно плащане за всички изпълнени и приети без забележки от Възложителя строителни работи, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на издаване на Разрешение за ползване за Етап II. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката, в описания вид и обхват в техническата спецификация.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Срокът за изпълнение на строителните работи по проект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“ започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво (Акт Образец № 2 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строителните работи за Етап I, респ. Етап II (Акт Образец № 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и е със съответната продължителност: •За дейностите по Етап I - не по-кратък от 90 (деветдесет) календарни дни и не по-дълъг от 180 (сто и осемдесет) календарни дни. •За дейностите по Етап II - не по-кратък от 60 (шестдесет) календарни дни и не по-дълъг от 150 (сто и петдесет) календарни дни. Забележка: Изпълнението на Етап I и Етап II може да се осъществява едновременно или последователно.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето отправило искането. Заинтересованото лице трябва да изпрати писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва – IBAN: BG87 UNCR 7630 1007 5821 00, BIC: UNCRBGSF, срещу цена от 10 /десет/ лева без ДДС.
Български
180
гр. София ул. „Ген. Й. Гурко №12, ет.5, заседателната зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Ценовите оферти ще бъдат отворени и оповестени на място, ден и час, обявени чрез съобщение на интернет страницата на "Софийски имоти" ЕАД- www.sofimoti.bg, в „Профила на купувача” най- малко два работни дни преди тяхното отваряне. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ЕТАП I от реализацията на проект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“ се финансира със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по линия на инициатива JESSICA - оперативна програма „Регионално развитие”, а ЕТАП II от проекта - със собствени средства на „Софийски имоти” ЕАД.
Възможно е да бъде възложено (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на строителство от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от Закон за обществените поръчки. В прогнозната стойност на поръчката (посочена в т. ІІ.2.1.) е включена и стойността на евентуалното повторение на строителството от същия изпълнител (чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП). Прогнозната стойност на договора (без повторението) е в размер, както следва: за ЕТАП I - 3755324,78 лева без ДДС и за ЕТАП II - 1094465,90 лева без ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя по процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност. Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3, или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 12, чл. 83г, ал. 11, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 11, чл. 93ж, ал. 4, чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз.
27.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ