Версия за печат

02885-2015-0004

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Софийски имоти ЕАД, район Средец, ул. Ген. Й. В. Гурко №12, ет.6, За: Анастас Тодоров, България 1000, София, Тел.: 02 9377801, E-mail: office@sofimoti.bg, Факс: 02 9377802

Място/места за контакт: Софийски имоти ЕАД - Централа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofimoti.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofimoti.bg/%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: стопанисване и управление на движими и недвижими имоти, отдаване под наем на недвижими имоти, инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проекти, участие в общински инвестиционни проекти и др.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строително-монтажни и ремонтни работи на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. София, район "Възраждане"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обществената поръчка, предмет на настоящата процедура, избраният изпълнителят следва да извърши строително-монтажни и ремонтни работи по отношение на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“. Предметът на поръчка ще се реализира на два етапа, съгласно Разрешение за строеж № 51 от 22.04.2014 г., които включват съответно: ЕТАП I – изпълнение на предвидените строително-монтажни и ремонтни работи в зоната между бул. „Ген. М. Д. Скобелев”, ул. „Партений Нишавски” и ул. „Българска морава”. Строителните дейности включват изграждане на: паркинг с 54 паркоместа, кафе-ресторант, интерактивен „сух” фонтан с два водни ефекта, амфитеатър, автоматизирана напоителна система, инфраструктура, монтиране на типова обществена тоалетна, озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки, пътни работи, изграждане на външни ВиК връзки, изграждане на система за видеонаблюдение и др., в съответствие с одобрения инвестиционен проект. ЕТАП II – изпълнение на предвидените строително-монтажни и ремонтни работи в зоната между ул. „Камен Андреев” и ул. „Добруджански край”. Строителните дейности са изграждане на паркинг с 98 паркоместа, на стопанска постройка с двор и ограда, на детска площадка, на съоръжение за катерене, на инфраструктура, озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки, пътни работи, изграждане на външни ВиК връзки и др., в съответствие с одобрения инвестиционен проект.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45212421, 45223300, 45232120, 34993000, 32323500

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на ресторанти
Строителни и монтажни работи по изграждане на паркинг
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи
Обществено осветление
Система за видеонаблюдение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строително-монтажните и ремонтни дейности, необходими за реализацията на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“, включват: изграждане на 2 броя паркинги с 54 и 98 паркоместа; изграждане на кафе-ресторант с височина до 10 м - нова монолитна сграда на две нива, без сутерен, с РЗП 508,74 кв. м.; изграждане на интерактивен „сух” фонтан с два водни ефекта; изграждане на амфитеатър за провеждане на културни и акционни събития; изграждане на детска площадка; изграждане на стопанска постройка с двор; изграждане на автоматизирана подземна напоителна система за поливане; изграждане на инфраструктура и озеленяване на парка; монтиране на типова обществена тоалетна; изграждане на електрическа снабдителна мрежа, алейно осветление, полагане на оптичен кабел и кабел за захранване на системите за поливане, за видеонаблюдение, интерактивния “сух” фонтан и други, изграждане на канализация, на системи за водоснабдяване и отводняване; изграждане на система за мониторинг и превантивен контрол на обществения ред и опазване на имуществото в парка; паркоустройство и декоративни настилки; пътни работи, външни ВиК връзки и др. Обемът на поръчката е съгласно приложените Количествено-стойностни сметки и проекти, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата. Допълнителна информация относно размера на прогнозната стойност на поръчката е предоставена в Раздел VI.3.

Прогнозна стойност без ДДС
6000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

330


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 40 000 (четиридесет хиляди) лева, представена под формата на банкова гаранция или депозит на парична сума по сметка на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде под формата на банкова, условията по същата трябва да отговарят на тези по приложеното в документацията Приложение № 10- Банкова гаранция за участие в процедурата, със срок на валидност не по–малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. Банковата гаранция за участие се представя на Възложителя в оригинал. При предоставяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или в документа за банковата гаранция трябва изрично да бъде записано, че това е „Гаранция за участие в процедура, открита с решение № ………./ ……….. на Изпълнителния директор на „Софийски имоти” ЕАД”. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие в процедурата при условията на чл. 61, ал.1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранциите за участие независимо от тяхната форма при условията на чл. 61, ал.2 от ЗОП. Гаранциите за участие се освобождават по реда на чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за аванса е в размер на стойността на аванса по договора за съответния Етап без ДДС. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, предоставя гаранцията за стойността на определения аванс за Етап I при подписване на договора и оригнал на фактура, а за Етап II в едноседмичен срок от получаване на писмено уведомление от Възложителя за започване на работите по този етап. Условията, при които гаранцията за получения аванс се задържа или освобождава се уреждат между Възложителя и Изпълнителя с договора за възлагане на обществената поръчка. Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя под формата на депозит на парична сума или банкова гаранция по избор на участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на Възложителя, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части и със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на крайния срок за изпълнение на договора, удостоверено с издаденото Разрешение за ползване за Етап II. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от Възложителя, в случай че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато гаранциите за участие, за аванс и за изпълнение са депозити на парични суми, същите се внасят по банкова сметка на Възложителя, като в нареждането за плащане следва да се посочи вида на гаранцията както следва: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка, респ. гаранция за аванс по договор за обществена поръчка, респ. гаранция за изпълнение по договор за обществена поръчка с предмет: „Извършване на строително-монтажни и ремонтни работи на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“, открита с решение №……./ ………. на Изпълнителния директор на „Софийски имоти” ЕАД. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде предоставено на Възложителя в копие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проект „Парк „Възраждане”, м. „Зона Б 5-4”, район „Възраждане”, гр. София, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“, в това число и настоящата поръчка, се финансира със собствени средства на възложителя и със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по Договор за проектно финансиране чрез предоставяне на заем № 10/28.01.2015 г., сключен между „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД, „Софийски имоти ЕАД и „Райфайзенбанк (България)” ЕАД във връзка с Решение № 808 по Протокол № 73/18.12.2014 г. на Столичен общински съвет. Възложителят заплаща на изпълнителя стойността на извършените строително-монтажни и ремонтни работи за съответния етап, както следва: За Етап I:1)Аванс в размер до 40% (четиридесет процента) от стойността по договора за Етап I, платим в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора, при условие, че преди подписване на договора са предоставени гаранция за сумата на аванса и оригинална фактура. До изчерпване на платения аванс, сумата за плащане по всяка представена от изпълнителя фактура, се приспада от аванса. След извършване на строителни работи на стойността на платения аванс, гаранцията за аванса подлежи на освобождаване. 2)Междинни плащания в размер до 90% (деветдесет процента) от стойността по договора за Етап I, намалени със стойността на аванса по т.1, платими след изчерпване на аванса и при искане от изпълнителя, но не по-често от два пъти на месец и след подписване на протокол за установяване на действително изпълнените количества и видове строителни работи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура. 3)Окончателно плащане за всички изпълнени и приети без забележки от Възложителя строителни работи, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на издаване на Разрешение за ползване за Етап I. За Етап II: 1)Аванс в размер до 20 % (двадесет процента) от стойността на договора за Етап II, платим след получаване на писмено уведомление, изпратено от Възложителя до изпълнителя, за започване на работите по този етап, в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура и гаранция за сумата на аванса. До изчерпване на платения аванс, сумата за плащане по всяка представена от изпълнителя фактура, се приспада от аванса. След извършване на строителни работи на стойността на платения аванс, гаранцията за аванса подлежи на освобождаване. 2)Междинно плащане в размер до 90 % (деветдесет процента) от стойността на договора за Етап II, намалени със стойността на аванса по т.1, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемането им с Акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3)Окончателно плащане за всички изпълнени и приети без забележки от Възложителя строителни работи, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на издаване на Разрешение за ползване за Етап II. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката, в описания вид и обхват в техническата спецификация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът за изпълнение на строителните работи по проект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“ започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво (Акт Образец № 2 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строителните работи за Етап I, респ. Етап II (Акт Образец № 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и е със съответната продължителност: •За дейностите по Етап I - не по-кратък от 90 (деветдесет) календарни дни и не по-дълъг от 180 (сто и осемдесет) календарни дни. •За дейностите по Етап II - не по-кратък от 60 (шестдесет) календарни дни и не по-дълъг от 150 (сто и петдесет) календарни дни. Забележка: Изпълнението на Етап I и Етап II може да се осъществява едновременно или последователно.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения или сдружения, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от възложителя в указанията и документацията за участие. За участника следва да не е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” - „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, и ал. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Когато участниците са юридически лица, изискванията по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП и чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП се доказват с декларация, подписана от лицата, които представляват участника. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на посочените обстоятелства с една декларация (Приложение № 2.1), подписана от лицето/лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на Възложителя. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП. Всеки участник следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа и четвърта група строежи, минимум за трета категория строежи, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. Съгласно чл.3, ал.3 от Закона за камарата на строителите (ЗКС), когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи по чл.3, ал.2 от ЗКС, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. Съгласно чл.3, ал.4 от ЗКС, участието в обединението по чл.3, ал.3 не поражда права за лицата, които не са вписани в регистъра, самостоятелно да изпълняват строежи или отделни строителни и монтажни работи по чл.3, ал.2 от ЗКС. При участие на обединение/ консорциум, което не е юридическо лице, регистрацията се доказва от участника в обединението/ консорциума, който ще изпълни съответната дейност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Наличието на финансов ресурс се доказва чрез един или няколко от следните документи: •Удостоверение от банка, •Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Годишен финансов отчет не се изисква, ако е публикуван в публичен регистър в Република България и участникът посочи информация за органа, който поддържа регистъра. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да разполага с финансов ресурс в размер не по-малък от 1 000 000 (един милион) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуемите данни и параметри целят установяване на опит от страна на участника, сходен с предмета на поръчката. Данните се посочват в Приложение № 5, към който се прилагат следните доказателства: •посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с данни за компетентните органи, издали актовете, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството и/или •удостоверения (препоръки) за добро изпълнение от възложителите, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, и/или •копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Доказва се с копия на валидни сертификати за внедрени ISO 9001:2008 - „Системи за управление на качеството” или еквивалент и ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда” или еквивалент. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, в съответствие с чл. 53, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП. Разполагаемостта с посочените ключови експерти се доказва с попълнено Приложение №7 - Списък на инженерно – техническия персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството. Списъкът следва да съдържа: имена на служителя/експерта, позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка. образование (степен и специалност), професионална квалификация (направление), професионален опит в съответната област (месторабота, период, длъжност, основни функции). В случай че експерт/експерти, посочен в списъка, не е служител/работник на участника, този експерт представя декларация за ангажираност с нотариална заверка на подписите по Приложение № 8. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил строителство през последните пет години, считани от датата на подаване на офертата, еднакво или сходно с предмета на поръчката, като е изпълнил най-малко изброените по-долу строителни работи в посочения обем, както следва: 1)Положени минимум 5 000 м2 настилки от типа „унипаваж” и/или бетонови плочи и/или паваж или други подобни настилки (сумарно за един или повече обекти); 2)Изградена детска площадка със съоръжения за игра; 3)Изпълнено осветление на парк/ площад/улица или подобни; 4)Изградена автоматизирана поливна система; 5)Изпълнено/реконструирано озеленяване (на градски, крайградски парк, вътрешноквартално озеленяване или озеленяване на обществени или частни площи) с площ от минимум 10 000 м2 (сумарно за един или повече обекти); 6)Ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на сгради за обществено обслужване със застроена площ от минимум 200 м2. Забележка: Под „сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира строителство/строителни работи за изграждане, ремонт и/или реконструкция на обекти от I-ва и IV-та група, III-та категория, като Възложителят има изискване за опит в изпълнението на минимум едно строителство за благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства. Участникът трябва да е внедрил следните стандарти и да притежава валидни сертификати: •ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент; •ISO 14001:2004 - „Системи за управление на околната среда” или еквивалент. Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности. Участникът следва да разполага за целия срок на изпълнение на поръчката с ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката. Минималните изисквания на Възложителя са както следва: Ключов експерт 1: Ръководител екип: •Да има инженерно-техническо образование, строителна специалност или еквивалентно – степен магистър; •Да има най-малко 5 (пет) години опит по специалността; •Да има опит в управлението и/или изпълнението на поне един инвестиционен проект, от вида градски, крайградски парк, обществени или частни зелени площи с включени елементи на парково обзавеждане и подобни. Ключов експерт 2: Технически ръководител: •Да има завършено образованиe, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ; •Да има най-малко 3 (три) години опит като технически ръководител. Ключов експерт 3: Експерт „Геодезия”: •Да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Геодезия” или еквивалентна; •Да има най-малко 3 (три) години опит по специалността. Ключов експерт 4: Експерт „Озеленяване”: •Да има образователна степен магистър, специалност Озеленяване, ландшафтна архитектура или еквивалентна; •Да има най-малко 3 (три) години опит по специалността. Ключов експерт 5: Експерт „Част ВиК”: •Да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна; •Да има най-малко 3 (три) години опит по специалността. Ключов експерт 6: Експерт „Част Електро”: •Да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Електроинженер” или еквивалентна; •Да има най-малко 3 (три) години опит по специалността. Ключов експерт 7: Отговорник за контрола на качеството: •Да има най-малко 2 (две) години опит в контрола по качеството на строителни обекти; •Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството. Ключов експерт 8: Експерт по безопасност и здраве в строителството: •Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; •Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за отстраняване на дефекти (ГС); тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на Етап I (ТС1); тежест: 5
Показател: Срок за изпълнение на Етап II (ТС2); тежест: 5
Показател: Подход за изпълнение на поръчката и организацията на строителната площадка (ТО1); тежест: 10
Показател: Организация на работа (ТО2); тежест: 6
Показател: Мерки за намаляване дискомфорта на местното население при изпълнение на предвидените строителни дейности (ТО3); тежест: 4
Показател: Технологична последователност на строителните процеси (ТО4); тежест: 4
Показател: Управление на риска (ТО5); тежест: 6
Показател: Предложената крайна цена за предвидените строителни работи в Етап I (Ц1); тежест: 25
Показател: Предложената крайна цена за предвидените строителни работи в Етап II (Ц2); тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето отправило искането. Заинтересованото лице трябва да изпрати писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва – IBAN: BG87 UNCR 7630 1007 5821 00, BIC: UNCRBGSF, срещу цена от 10 /десет/ лева без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.06.2015 г.  Час: 13:00
Място

гр. София ул. „Ген. Й. Гурко №12, ет.5, заседателната зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Ценовите оферти ще бъдат отворени и оповестени на място, ден и час, обявени чрез съобщение на интернет страницата на "Софийски имоти" ЕАД- www.sofimoti.bg, в „Профила на купувача” най- малко два работни дни преди тяхното отваряне. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ЕТАП I от реализацията на проект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“ се финансира със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по линия на инициатива JESSICA - оперативна програма „Регионално развитие”, а ЕТАП II от проекта - със собствени средства на „Софийски имоти” ЕАД.

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е да бъде възложено (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на строителство от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от Закон за обществените поръчки. В прогнозната стойност на поръчката (посочена в т. ІІ.2.1.) е включена и стойността на евентуалното повторение на строителството от същия изпълнител (чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП). Прогнозната стойност на договора (без повторението) е в размер, както следва: за ЕТАП I - 3755324,78 лева без ДДС и за ЕТАП II - 1094465,90 лева без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя по процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност. Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3, или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 12, чл. 83г, ал. 11, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 11, чл. 93ж, ал. 4, чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ