Версия за печат

00964-2015-0005

BG-Генерал Тошево: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852633

Община Генерал Тошево, община Генерал Тошево, гр. Генерал Тошево, ул. Васил Априлов №5, За: Ради Михайлов- началник отдел ТУСИДЕ и Галина Георгива-еколог, Република България 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2020, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505

Място/места за контакт: гр. Генерал Тошево, ул. Васил Априлов №5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.toshevo.org.

Адрес на профила на купувача: http://toshevo.org/g/?p=5058.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000852633

Община Генерал Тошево, община Генерал Тошево, гр. Генерал Тошево, ул. Васил Априлов №5, За: Тодорка Даскалова, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2020, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505

Място/места за контакт: гр. Генерал Тошево, ул. Васил Априлов №5

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Събиране и извозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на община Генерал Тошево, почистване на териториите за обществено ползване в гр. Генерал Тошево"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Генерал Тошево
Код NUTS: BG332
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка с предмет "Събиране и извозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на община Генерал Тошево, почистване на териториите за обществено ползване в гр. Генерал Тошево" включва дейности по събиране на твърди битови отпадъци (ТБО) от населените места на територията на община Генерал Тошево и извозването им на Регионалното депо за отпадъци с. Стожер, община Добричка. В рамките на поръчката изпълнителят следва да организира и извършва със собствени съдове, техника и персонал, услуги по събиране и транспортиране на събраните битови отпадъци от населените места на територията на община Генерал Тошево, както да организира и извършва почистване на териториите за обществено ползване на гр. Генерал Тошево.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511200, 90513100

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по отстраняване на битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Контейнери с обем 1,1, м3 тип “Бобър” – 660 бр. - два пъти месечно извозване Контейнери с обем 1,1, м3 тип “Бобър” – 150 бр. -100 бр.един път седмично извозване и 50 бр.два пъти седмично извозване - Кофи с обем 120 л. - 2400 бр. - един път седмично извозване - Кофи с обем 240 л. - 60 бр. - един път седмично извозване - Контейнери с обем 1,1, м3 тип “Бобър” – кафяви, от HDPE обозначени за биоразградими отпадъци - 70 бр. един път седмично през месеците Май- Ноември Площите за обществено ползване в гр. Ген. Тошево се почистват ежедневно /ок. 100 дка седмично/ и с машинно метене на улици /ок. 100 км. месечно/, като районите за почистване се обявяват ежегодно със заповед на кмета до 31 октомври на предходната година. Тротоари, площади, алеи и др. площи предвидени за ръчно почистване се метат или почистват с моторни метачки изцяло. Събират се отпадъците от поставените кошчета - около 100 бр. на тези територии. Регулите на улиците предвидени за механично почистване се метат на минимална ширина 100 см. от тротоара през периода м.Април- м.Ноември.

Стойност, без да се включва ДДС
1480830 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка е 1% от прогнозната стойност – за Обособена Позиция № 1 - 7 776,70 лв. без ДДС; за Обособена Позиция № 2 – 7 031,60 лв.;Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Генерал Тошево или да се представи под формата на банкова гаранция.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност на гаранцията за участие 180 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгласно Обявлението за обществена поръчка, и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка за съответната обособена позиция. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва обществената поръчка, за която се представя гаранцията и съответната обособена позиция. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната сметка: Банка: “Токуда банк” АД – офис Добрич, ирм Генерал Тошево Банков код (BIC): BIC CREXBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG04CREX92603314708701. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя.В нареждането за плащане, както и в предложената банкова гаранция, задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие" в процедура по ЗОП с предмет: « Събиране и извозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на община Генерал Тошево, почистване на териториите за обществено ползване в гр. Генерал Тошево», Обособена Позиция № ......... .Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие, освен ако не попада в хипотезата на чл. 68, ал. 8 от ЗОП.Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 /три/ % от стойността на договора без ДДС, за всяка обособена позиция поотделно. Гаранцията за изпълнение може да се внесе : а/по банков път, по сметка на Възложителя: Банка: “Токуда банк” АД – офис Добрич, гр. Генерал Тошево Банков код (BIC): BIC CREXBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG04CREX92603314708701, или б/ да се представи под формата на банкова гаранция в оригинал. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Генерал Тошево и че е със срок на валидност най-малко 30 дни след приключване на изпълнението на договора.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на дейностите по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане на обществена хигиена на места за обществено ползване се осигурява от бюджета на Община Генерал Тошево, в частност - приходи от такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще е в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет Генерал Тошево план-сметка за всяка календарна година от действието на договора. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за извършената работа, акт за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват в срок до 10 (десет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи. Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, съгласно представените от участника, избран за изпълнител, калкулации с елементи на ценообразуване и след издаване на съответната фактура. Единичните цени, предложени от изпълнителя са постоянни и не могат да бъдат актуализирани за периода на действие на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

„Документи за подбор” – Плик № 1: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2)Представяне на участника–по Обр. №1;Декларация по чл. 47,ал. 9 от ЗОП-Обр.№1а;3) Нот.завер.пълномощно на лицето,упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава,когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това,съгласно документите му за съд.регистрация)–оригинал;4) Копие на договора/споразумението за обединение, при участник обединение;5) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП-обр.№2;6) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Обр.№3;7) Документ за гаранция за участие–оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума по банкова 8) Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчкатасметка на Възложителя-Обр.№4;9) Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на общ.поръчка-Образци №5а и 5б; 10) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за управление на качеството по ISO 9001 с обхват събиране и извозване на битови отпадъци или друга екв.дейност;11) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за управление на околната среда ISO 14001 с обхват събиране и извозване на битови отпадъци или друга екв.дейност;12) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Обр. №6;13) Декларация по чл.56, ал.1,т.11 от ЗОП–Обр.№ 9;В Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, за Обособена позиция № .........”,се поставя: Обр.№ 7а, респ. Обр.№ 7б- Техн.предложение за изпълнение на поръчката,в зависимост от обособената позиция, за която се участва и Работна програма.В Плик № 3 „Предлагана цена, за Обособена позиция №......”се поставя:Обр.№ 8а, респ. Обр.№ 8б – Ценово предложение и анализи и калкулации на предложените единични цени. Не може да участва във възлагането на общ.поръчка лице, и съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1,б"а" до "д",т.2,3 и 4 и ал.5 от ЗОП.Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък-декларация на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, включващ предмет, стойности, дати и получатели - Образец № 4. Списъкът трябва да е придружен с доказателство за извършената услуга, под формата на удостоверение, издадено от съответния получател или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Заверени копия от валидни сертификати по ISO 9001 за внедрена система за управление на качеството и ISO 14001 за внедрена система за управление на околната среда или еквиваленти с обхват на сертификатите в съответствие с предмета на поръчката. 3. Декларация – списък на техническото оборудване, което ще бъде използвано и предоставено при изпълнение на услугата - Образец № 5 а и 5 б.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е изпълнил мин.1 /една/ услуга, сходна или еднаква с предмета на общ.поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „услуги, сходни или еднакви с предмета на поръчката“ следва да се разбират дейности, свързани с: По ОП1 - услуги по събиране и извозване на битови отпадъци и по ОП2- услуги по събиране и извозване на битови отпадъци и поддържане на площи за обществено ползване, които включват всяка една от дейностите. 2.Участникът трябва да има въведени следните сертифицирани системи за управление на: • качеството според межд.признат стандарт ISO 9001 с обхват съобразно предмета на поръчката или екв./внедрени екв.мерки за осигуряване на качеството; • околната среда според межд.признат стандарт ISO 14001 с обхват съобразно предмета на поръчката или екв./внедрени екв. мерки за опазване на околната среда; 3.Участникът трябва да разполага минимум със следното техн.оборудване за изпълнение на поръчката:за ОП1 - 1 /един/ бр. специализиран сметосъбиращ автомобил,с висока степен на уплътняване на отпадъка /варио или ротопреса/ за обслужване на контейнери тип „Бобър” с обем 1,1 куб.м и с надстройка не по-малка от 18 куб.м, и да притежава не по-ниска европ.еколог.категория от ЕВРО 4 или екв.;1/един/ бр. спец.автомобил за измиване и дезинфекция на контейнерите;Контейнери тип Бобър с обем 1,1 м3 нови или с ненарушена цялост– 670 бр., изработени от стоманена ламарина с дебелина минимум 1,5 мм с поцинковано покритие; заОП2:1/един/ бр. специализиран автомобил с висока степен на уплътняване, с вместимост минимум 18 м3, пригодени за обслужване на кофи с обем 0,120 куб.м. и 0,240 куб.м и контейнери с обем 1.1 куб. м.и да притежава не по-ниска европ.еколог.категория от ЕВРО 4 или екв. 1 бр.специализиран автомобил – автометачка с обем на бункера 6 м3.;1 бр.специализиран автомобил за миене и дезинфекция на съдовете за смет;1 бр.специализиран автомобил /контейнеровоз/ и поне 3 бр. 5 - 7 м3 контейнери за строителни отпадъци към него;Съдове за битови отпадъци:контейнери тип «Бобър» – 1,1 м3 -150 бр.;кофи за смет 120 л.- 2400 бр.;кофи за смет 240 л.-60 бр.;кошчета за обществено ползване 60л.-30 бр.; 1бр. спец.автомобил за извозв.на биоразгр.отпадъци и 70 бр. влагоустойчиви кафяви контейнери 1,1 м3 обозначени за биоразгр.отпадъци.Автомобилът трябва да бъде с не по-ниска европейска екологична категория от ЕВРО 4 или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.Генерал Тошево, ул."В.Априлов" 5, заседателна зала, ет.3,сградата на община Генерал Тошево

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик №3),имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата (чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата, се подават в срока, определен в чл.120, ал.7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „СЪБИРАНЕ И ИЗВОЗВАНЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ ОТ 40 НАСЕЛЕНИ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ГЕНЕРАЛ ТОШЕВО”
1) Кратко описание

В рамките на поръчката изпълнителят следва да организира и извършва със собствени съдове, техника и персонал, услуги по събиране и транспортиране на събраните битови отпадъци от 40 населени места /села/ на територията на община Генерал Тошево на Регионалното депо за отпадъци с. Стожер, община Добричка.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511200, 90513100

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по отстраняване на битови отпадъци

3) Количество или обем

Сметосъбирането и сметоизвозването от селата на територията на община Генерал Тошево трябва да се извършва 26 пъти годишно, т.е. през седмица за дадено село, като общия брой съдове за смет необходими за изпълнението на услугата е- Контейнери с обем 1,1, м3 тип “Бобър” – 660 бр., които са подробно описани в техническата спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
777670 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Събиране и извозване на твърди битови отпадъци и почистване на териториите за обществено ползване в град Генерал Тошево”
1) Кратко описание

Обект на обществената поръчка е извършване на услуги по събиране и извозване на твърди битови отпадъци от гр. Генерал Тошево, включващи територии в регулационните граници, имоти разположени в зоната между регулационните граници и извън регулация на гр. Генерал Тошево. Почистване на териториите за обществено ползване на гр. Генерал Тошево. В рамките на поръчката изпълнителя следва да организира и извършва със собствени съдове, техника и персонал, услуги по събиране и транспортиране на събраните битови отпадъци, в т.ч. и биоразградими от гр. Генерал Тошево на Регионалното депо за отпадъци с. Стожер. Изпълнителят със собствена техника и персонал следва да извършва почистването териториите за обществено ползване в гр. Генерал Тошево, което включва ръчно почистване на тротоари и алеи или моторно метене на ок. 100 дка седмично, събиране отпадъците от уличните кошчета около 100 бр. в централна градска част и машинно метене регулата на улици посочени в заповед на кмета от 100 км. месечно, през периода м.Април- м.Ноември включително.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511200

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

При изпълнението на услугата следва да се събират и извозват отпадъците на следния вид и брой съдове за отпадъци на територията на гр. Генерал Тошево: - Контейнери с обем 1,1, м3 тип “Бобър” – 150 бр. - Кофи с обем 120 л. - 2400 бр. - Кофи с обем 240 л. - 60 бр. - Кошчета за обществено ползване -100 бр. Контейнери с обем 1,1, м3 тип “Бобър” – кафяви, от HDPE обозначени за биоразградими отпадъци - 70 бр., съгласно Техническа спецификация. Осреднената минимална честота на извозване за гр. Генерал Тошево е както следва: - за контейнери тип 'Бобър' – 1,1 м3 в периферията на града /ок.100 бр./ – един път седмично; - за кофи за смет (120 л. и 240 л.) един път седмично; - за контейнерите за смет разположени в ЦГЧ /ок.50 бр./– два пъти седмично; - за контейнери тип 'Бобър' – 1,1 м3 за биоразградими отпадъци 70 бр. – един път седмично през месеците Май- Ноември

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
703160 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48