Версия за печат

00056-2015-0006

BG-Харманли: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл.''Възраждане'' №1, За: Добромира Иванова, Република България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Харманли, ул.''Петко Каравелов''№4, За: Снежа Йорданова, РБ 6450, Харманли, Тел.: 0373 83383, E-mail: obshtina@harmanli.bg

Място/места за контакт: Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.harmanli.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Харманли, ул.''Петко Каравелов''№4, За: Снежа Йорданова, РБ 6450, Харманли, Тел.: 0373 83383, E-mail: obshtina@harmanli.bg

Място/места за контакт: Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.harmanli.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка чрез закупуване на един брой контейнеровоз (мултилифт) за Сепарираща инсталация за битови отпадъци и шест броя мобилни контейнери“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: на територията на Община Харманли, Депо за твърди битови отпадъци.
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка чрез закупуване на един брой контейнеровоз (мултилифт) за Сепарираща инсталация за битови отпадъци и шест (4+2) броя мобилни контейнери“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144000

Описание:

Автомобилни превозни средства със специална употреба

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

един брой контейнеровоз (мултилифт) и шест (4+2) броя мобилни контейнери

Прогнозна стойност без ДДС
279166 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка /при подаване на офертата/, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Възложителят определя условията и размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, не повече от 1 % от стойността на поръчката. 1. Гаранцията в размер на не повече от 1% от стойността на поръчката се представя в една от следните форми: а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б/ банкова гаранция в полза на Възложителя; Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 2. Гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка IBAN BG67FINV91503316216296 BIC FINVBGSF в "Първа инвестиционна банка" АД, клон Харманли. 3. Гаранцията за участие е абсолютна сума и е в следния размер: 2791 /две хиляди седемстотин деветдесет и един/ лева. 4. Гаранцията за добро изпълнение е 5 % от стойността на договора /сумата предложена от класиралия се на първо място участник/.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условиятаи начинът, посочени в документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; ж) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; и) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; й) при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; к) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2, т.1 – 5 от ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на изискванията и указанията от документацията за участие, налична в Профила на купувача. ВАЖНО: Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, съдържание и изисквания, посочени в документацията за участие, налична на адреса на профила на купувача.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер на 139000 лв. Това се доказва от участниците като представят един от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания: финансов ресурс в размер на 139000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - декларация, съдържаща списък на основните доставки с аналогичен предмет, извършени през предходните три години, включително стойностите, датите и получателите, като се посочат и лица и телефони за контакт. - участникът трябва да представи минимум 1 бр. референции/препоръки за добро изпълнение на подобни доставки, издадени през последните три години, с посочени лица и телефони за контакт. - удостоверяване, деклариране и доказване под избрана от участника форма /декларация/ предлагания гаранционен срок на доставяните „стоки” – в рамките на минимум 24 месеца и осигуряването на гаранционно и следгаранционно обслужване и сервиз на същите, намиращ се на адрес: /да се посочи адрес, телефони за контакт и лица/е/, с които ще се осъществява такъв при необходимост/, като всичко това бъде посочено в самата форма /декларация/. - Производителите на базовия автомобил и товаро-разтоварното устройство да са сертифицирани по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004, или еквивалент. Доказва се като представи валидни сертификати ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004. - Участникът, ако не е производител, трябва да бъде сертифициран по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 с обхват на сертификата – доставка и сервиз на комунална техника, или еквивалент. Доказва се като представи валидни сертификати ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 с обхват на сертификата – доставка и сервиз на комунална техника. - участникът да представи оригинално или нотариално заверено пълномощно или договор, от който да е видно, че същият е надлежно упълномощен от производителя на базовия автомобил, на товаро-разтоварното устройство и контейнерите или от техен оторизиран представител за България, за участие в настоящата процедура. - Оригинал или нотариално заверен препис от договор за сервиз или от нотариален акт. - декларация от производителя на базовия автомобил и надстройката, че предлаганият автомобил е в серийно производство. - Производителят на базовото шаси да приложи оторизационно писмо за разрешение за монтаж на мултилифт надстройката върху базовия автомобил. - Участникът да представи декларация, че базовият автомобил и мултилифт надстройката, предложен за доставка, ще бъде произведен не по-рано от 01.01.2015 година.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са изпълнили минимум две доставки с еднакъв или сходен предмет на настоящата поръчка (доставка на нови специализирани автомобили с мултилифт) през предходните 3 (2012, 2013 и 2014) години. - Специализираният автомобил и контейнерите напълно да съответстват на техническите спецификации и техническите стандарти, посочени в настоящата поръчка. - Производителите на базовия автомобил и товаро-разтоварното устройство да са сертифицирани по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004, или еквивалент. - Участникът, ако не е производител, трябва да бъде сертифициран по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 с обхват на сертификата – доставка и сервиз на комунална техника, или еквивалент. - Участникът, в случай, че не е производител, да бъде надлежно упълномощен от производителя на базовия автомобил, на товаро-разтоварното устройство и контейнерите или от техен оторизиран представител за участие в настоящата процедура. - Участникът да разполага със собствена или наета сервизна база в радиус до 100 километра от град Харманли. - Предлаганият автомобил да бъде в серийно производство. ВАЖНО: Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка,ако не отговаря на някой от критериите за подбор, както и ако е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, съдържание и изисквания, посочени в документацията за участие, налична на адреса на профила на купувача.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок на доставка от заявка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят безплатно от официалния сайт на Община Харманли www.harmanli.bg, „Профил на купувача”. Документацията за участие може да се закупи и получи и в община Харманли - гр. Харманли, ул. ”Петко Каравелов” № 4, Информационен център на община Харманли, от 08.00 часа до 12.00ч. и от 13.00 до 16.00 часа, всеки работен ден. При постъпило искане от заинтересовано лице за получаване на документацията за участие, възложителят е длъжен да му я изпрати на посочен от него адрес, за негова сметка, след като последният е заплатил цената й в размер, посочен в обявлението, когато сумата е внесена по сметка IBAN BG15FINV91508416216302 BIC: FINVBGSF в "Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.05.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Харманли, пл.”Възраждане”№1, Конферентна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

По реда и съгласно условията на Глава Единадесета на ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ