Версия за печат

02711-2015-0029

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов- зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/http://dlstervel.dpshumen.bg/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Тервел,обл. Добрич, ул. « Св. Св. Кирил и Методий» № 10
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Чл.1. По силата на настоящия договор, продавачът възлага, а купувача се задължава да срещу договорената цена да извърши Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи, наричани по- долу общо”СТОКАТА”, подробно описана в техническото предложение на продавача, неразделна част от настоящия договор. Чл.2. Настоящият договор влиза в сила от подписването му от страните и е с краен срок до 31.12.2015 г., с опция за автоматичното му продължаване и през 2016 г. до изчерпване на ресурса., а срокът за изпълнение на дадена заявка е до 1 /един/ работен ден от подаване на заявка

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30199000, 30192000

Описание:

Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2015-0029

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 645740 от 29.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 020-ВДД-015 / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
08.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис В ООД с ЕИК 124510429, гр. Добрич,ж.к. Дружба ,бл.14,вх.В,ет.4,ап.11, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 603399, E-mail: office1@netplusdb.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

“ОФИС В” ООД с ЕИК 124510429 Кооперация „Панда” с ЕИК 000885099


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор