Версия за печат

00267-2015-0036

BG-Пловдив: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, 4000, За: Маргарита Енчева-Иванова и Димитринка Илиева, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219; 032 633484, E-mail: centralen@plovdiv.bg, Факс: 032 626204

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Христо Г. Данов №39

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150423kmRf1396571.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 0004715040031

Община Пловдив - Район Централен, ул. Хр. Г. Данов №39, За: Мария Кренчева, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658221

Място/места за контакт: Община Пловдив - Район Централен -ет. 1, ст. №3- деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения” в изпълнение на проект: „Повишаване на квалификацията и компетентността на служители от общинска администрация Пловдив – Район „Централен” по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, изпълняващ се в рамките на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М13-22-120/24.09.2014 г. по следните обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№1 Провеждане на обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№2 Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№3 Провеждане на обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№4 Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№5 Организиране на изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4 - осигуряване на зали за обученията, услуги по настаняване в хотел и изхранване на участниците; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№6 Осигуряване на транспорт за участниците в предвидените изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка включва „Организиране и провеждане на обучения” в изпълнение на проект: „Повишаване на квалификацията и компетентността на служители от общинска администрация Пловдив – Район „Централен” по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, изпълняващ се в рамките на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М13-22-120/24.09.2014 г. по следните обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№1 Провеждане на обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи”; Прогнозен брой участници-45. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№2 Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове”;Прогнозен брой участници-40 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№3 Провеждане на обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация; Прогнозен брой участници-40 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№4 Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство”; Прогнозен брой участници-40 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№5 Организиране на изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4 - осигуряване на зали за обученията, услуги по настаняване в хотел и изхранване на участниците; Прогнозен брой участници за организиране на изнесени обучения по обособена позиция №1-45 участника в обучението обособена позиция №2 за 40 участника в обучението обособена позиция №3 - за 40 участника в обучението обособена позиция №4 - за 40 участника в обучението ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№6 Осигуряване на транспорт за участниците в предвидените изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4. осиг. на трансп. за уч. по обособена позиция №1-прогн. брой-45 участника осиг. на трансп. за уч. по обособена позиция №2 -прогн. брой- 40 участника осиг. на трансп. за уч. по обособена позиция №3 - -прогн. брой- 40 участника осиг. на трансп. за уч. обособена позиция №4 - -прогн. брой-40 участника Всеки участник може да подава оферта за една или за повече обособени позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79951000, 80522000, 55110000, 60112000, 60000000, 80500000, 55120000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Семинари за обучение
Услуги по хотелско настаняване
Услуги на обществения пътен транспорт
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Услуги по обучение
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 Провеждане на обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи”; Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 6750,00 лв. без ДДС. Прогнозен брой участници - 45 служители на Район”Централен” - Община Пловдив. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове";Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 5333,33 лв. без ДДС Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен” - Община Пловдив. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 Провеждане на обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация; Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 5333,33 лв. без ДДС Обучението е разделено на два модула, като всеки модул е по 40 участника Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”-Община Пловдив. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4 Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство”. Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 5333,33 лв. без ДДС Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”-Община Пловдив. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5 Организиране на изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4 - осигуряване на зали за обученията, услуги по настаняване в хотел и изхранване на участниците-прогнозен брой участници в изнесените обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4. Стойността на обособена позиция №5 не трябва да надвишава сумата от 60 333,34 лв. без ДДС.Прогнозен брой участници за организиране на изнесени обучения по обособена позиция №1-45 участника в обучението обособена позиция №2 за 40 участника в обучението обособена позиция №3 - за 40 участника в обучението обособена позиция №4 - за 40 участника в обучението ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6 Осигуряване на транспорт за участниците в предвидените изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4. Прогнозен брой участници, за които ще бъде осигурен транспорт в изнесените обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4- по обособена позиция №1-прогн. брой-45 участника по обособена позиция №2 -прогн. брой- 40 участника по обособена позиция №3 - -прогн. брой- 40 участника по обособена позиция №4 - -прогн. брой-40 участника Стойността на обособена позиция №6 не трябва да надвишава сумата от 4000,00 лв. без ДДС

Стойност, без да се включва ДДС
87083.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие за отделните обособени позиции е както следва: ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№1 Провеждане на обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи” – 60.00 лева. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№2 „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове" – 48,00 лева. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№3 Провеждане на обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация – 48,00 лева. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№4 Обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство” – 48,00 лева. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№5 Организиране на изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4 - осигуряване на зали за обученията, услуги по настаняване в хотел и изхранване на участниците - 543,00 лева. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ№6 Осигуряване на транспорт за участниците в предвидените изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4 – 36,00 лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2%(два процента) от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се внася по набирателна сметка на община Пловдив: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 BIC код на банката -IORTBGSF Банка:ТБ ИНВЕСТБАНК АД-клон Пловдив. Забележка: На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие и гаранция за изпълнение, за Обособена позиция №5 и Обособена позиция №6, от участник, който е специализирано предприятие или кооперациия на хора с увреждания, както и от обединение, в което участват само такива лица.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата поръчка се финансира по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М13-22-120/24.09.2014 г. по проект: „Повишаване на квалификацията и компетентността на служители от общинска администрация Пловдив – Район „Централен” и се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14. Плащането по обособени позиции от №1до №4 се извършва в срок не повече от 30 /тридесет/ дни след представяне на оригинална фактура, надлежно оформена с всички необходими реквизити, съгласно българското данъчно и счетоводно законодателство, придружена от двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане на работата от Възложителя с приложен доклад за проведеното и приключило обучение . Плащането по за обособени позиции №5 и №6 се извършва в срок не повече от 30 /тридесет/ дни след представяне на оригинална фактура, надлежно оформена с всички необходими реквизити, съгласно българското данъчно и счетоводно законодателство, придружена от двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане на работата от Възложителя За всяка обособена позиция фактурите се издават на името на Възложителя и в тях задължително следва да е указано, че «Разходът се извършва по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М13-22-120/24.09.2014 г. по проект: „Повишаване на квалификацията и компетентността на служители от общинска администрация Пловдив – Район „Централен”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14.» Плащанията по всяка обособена позиция се извършват в лева, по банкова сметка на Изпълнителя, след одобряване на фактурата от Възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съд. на плик № 1 1.Оф. съгл. чл.56, ал.1, т.1, букви “а” и “б” и "в" от ЗОП и чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – по Обр. №1. Оферт. съд.: -предст. на уч-ка, което вкл. посоч. на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идент. инф. в съотв. със закон.. на д-вата, в която уч-кът е устан., както и адрес, вкл. ел. за коресп. при провежд. на процед.; -вид. работи от предм. на съотв. обос.позиц., които ще се предл. на подизп. и съотв. на тези работи дял в % от стойн. на об.поз., и предв. подизп.- съгл.чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. Забел.: В сл. че уч-кът е специал. предпр. или коопер. на хора с уврежд. и е посочил, че ще ползва подизпълн., изискв. за вписв. в рег-ра на специал.. предпр. и коопер. на хора с увреж, поддържан от Агенц. за хората с уврежд., или в еквивал.рег-р, се прил. и за посоч.подизпълн. -декл. по чл.47, ал.9 от ЗОП -Обр. №2; -деклар. по чл.16г, ал.5, т.2 от ЗОП – Обр. №21. с която се деклар. дали уч-кът, съответно всеки от участн-те в обедин., е вписан в рег-ра на специал. предпр. и кооп.. на хора с уврежд., поддърж от Агенц. за хората с увр., или в еквивал. рег-р на д-ва – членка на ЕС (декл. се предст. в случ., когато уч-к по Обос. поз.№5 и/или Обос. поз. №6 е специализ. предпр. или кооп. на хора с уврежд., или обедин. от такива лица) Когато уч-ник в проц. е обедин., което не е ЮЛ, Обр.№21 се предст.за всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обед. - деклар. от лицата по чл. 62 от З-на за туризма за вписв. в Рег. на туропер. и туристич. агенти - част от Национ. турист. рег-р по см. на Зак. за туризма - Обр. №12 - само при уч. за Обос. поз.№5 При участ. на обедин./консорц, което не е ЮЛ, Деклар.от лицата по чл.62 от Зак. за туризма за вписв. в Регист. на туропер.и туристич. агенти - част от Нац. туристич. р-р по смисъла на Зак. за туризма се предст. за всяко ФЛ или ЮЛ, включ. в обедин./консорц., което ще изв. настаняв. на уч-те в обуч, а не за всяко от лицата, включ. в него. - Валиден лиценз за извършв. на обществ. превоз на пътници на терит. на РБ или лиценз за извършв. на межд. превоз на пътници - лиценз на Общността - само при уч. за Обос. поз.№6 2. Деклар.за липса на свърз. с друг уч-ник по чл.55, ал.7 ЗОП, както и за липса на обстоят. по чл.8, ал.8, т.2 ЗОП - по Обр.№3. 3. Нотар. завер. пълном. на лицето, упълн. да представл. уч-ика в проц. (в случай, че уч-ът не се представл. от лицата, които имат право на това, съгл. докум. му за регистр.). 4. Копие от Дог-р/споразум.за обедин. с нотар зав. на подпис., подп. от лицата, включ. в обедин. (в случай, че уч-кът е обедин. на ФЛ и/или ЮЛ), съгласно усл. на Раздел II, буква А., т.1.7.1 от док., а когато в дог-ра/споразум. не е посоч. лицето, което представ. уч-ците в обед. – и док., подп. от лицата в обедин., в който се пос. представл. 5. Деклар. за съгл. за участ. като подизпълн.(когато уч-кът ще ползва подизпълн.) - по Обр.№4. 6. Доказат.за технич. възможн. и квалифик. на уч-ка-съгл. Раздел III.2.3 Когато уч-кът е обедин или консорц., докум. за доказ. на техн. възможн.и квалиф.се предст. само за уч-ците в обед., чрез които същото доказва съотв. с този крит. съгл.чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП 7. Деклар. за липса на свърз. с други изпълнит. по проект №М13-22-120 „Повиш. на квалиф. и компет. на служит.от общ. админ. П-в – Р-н „Централен” по ОПАК - по Обр №8 8.Деклар. за липса на конфл. на инт. по см. на чл.57, §1 и 2 от Регл.966/2012 - по Обр.№9 9. Декл. по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП - Образец №11 10. Декл., че уч-ът е запознат с вс. усл., необх. за изп. на поръч. по съотв.об. поз. – Обр. № 13 11. Декл., че уч-ът ще спазва всички усл. необх. за изп. на поръч.по съотв.об. поз. – Обр. № 14 12. Деклар. за липс. на обстоят. по чл.106, ал.1, чл.107, ал.1 и чл.109, ал.2, буква „а” от Регл.(ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 - Обр. №15. 13. Деклар. по чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС - Обр. №16; 14. Деклар. по чл.6, ал.2 от ЗМИП - Обр. №17; 15. Ориг. на банк. гаран. за участ. или копие от докум. за внес. гаранц. под форм. на парич. сума (за съотв. об.поз.) ПРОДЪЛЖАВА В Т. VI 3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

I.1.За обособени позиции №1, №2, №3, №4 Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на съответната обособена позиция № 1, №2, №3, №4, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказат. за извършената услуга. Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл.51, ал.4 от ЗОП, а именно: а) доказат. за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказат. за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информ. за услугите. 2.Декларация-списък на служителите/експертите, които ще бъдат използвани за изпълнение на обществената поръчка, съгласно чл.51, ал.1, т.4 и 7 от ЗОП. 3.Копие на валид Сертиф. за внедрена с-ма за управление на качеството по ISO 9001:2008, с обхват организ. и/или провежд.на обучения и/или публични събития или еквивалент. Възлож. ще приеме еквивал. сертиф., изд. от органи, устан. в др.д-ви чл., както и др. доказ.за еквивал.мерки за осигуряв. на качеството. II.За Oбос. поз. №5 Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обос. позиц.№5, изпълн. през посл. 3 год., счит. от датата на подав. на оферт., заедно с доказат. за извършената услуга. Спис. трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл.51, ал.4 от ЗОП, а именно: а) доказат. за извърш.услуги под формата на удостов., издад. от получат. или от компет.орган, или б) доказат. за извърш. услуги чрез посочв. на публич. р-р, в който е публикув. информ. за услугите. III.За Oбос. поз. №6 Списък по чл.51, ал.1, т.1 ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обос. позиц.№6, изпълн. през посл. 3 год., счит. от датата на подав. на оферт., заедно с доказат. за извършената услуга. Спис. трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл.51, ал.4 от ЗОП, а именно: а) доказат. за извърш. услуги под формата на удостов., издад. от получат. или от компет. орган, или б) доказат. за извърш. услуги чрез посочв. на публич. р-р, в който е публикув. информ. за услугите Посоч технич.изискв. за Обос. поз. №5 и Обос. поз.№6 не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

I.1. Уч-кът да е изпълн. мин. 2 усл., еднак. или сходни с предм. на об. поз., изпълн. през посл. 3 год., счит. от датата на подав. на оферт. Под „сходни” с предм. на об. поз., следва да се разб. дейн., свърз.с организ.и провежд. на обуч. за възр. и/или конфер., и/или семин., и/или форуми, и/или др. еквив. форми. За “изпълнена” се счита усл., чието изпълн. е приключ. в рамк. на залож. от възл. период в наст.точка Ако уч-кът участ. за пов. от 1 об. поз.- от обос. поз. №1 до №4 - за покрив. на това мин.изискв. е достат. да е изпълн. мин. 2 усл., едн. или сх. с предм. на об. поз., изпъл. през посл. 3 г., счит. от дат. на под. на оф., незав. от бр. и вида на об. поз., за които уч. 2. Изискв. за образ., квалиф. и опит: Уч-кът, избр. за изп-л., е длъж. да осиг. екип за осъщ. на обуч., вкл. Ръков. екип и необх. брой обучит. за провежд. на обуч., с опит в пров. на обуч. и с необх. квалиф. и образ. ЗА ОБ.ПОЗ.№1 Ключ. експ. - Р-л. екип - отг. кумул. на сл. изискв.: -образ. - завърш. висше образ. (степ. „профес. бакалав.", „бакалав.", „магист.", „д-р”) -проф. квалиф. в обл. на педагог. и/или хуманит. и/или соц., стоп. и пр. науки съгл. ПМС №125/24.06.2002 за утв. Клас. на обл. на висш. образов. и профес. направл. или еквив.образ. степ., придоб. в чужб.; -профес.опит - участ. в организ., управл. и провежд. на мин.2 обуч. за възр. и/или публ. събит. за възр.(конфер., семин., форуми или др. еквив. форми) Екип за провежд. на обуч.: ключ. експ. - лект. – мин. 3 бр., отгов. кумул. на след. изискв. -образов. - завърш. висше образов (степ. „профес. бакал.", „бакал.", „магист", „д-р”) -профес. квалиф. в обл.на педаг. и/или хуман. и/или соц., стоп. и пр.науки съгл. ПМС №125/24.06.2002 или еквив. образ. степ, придоб. в чужб.; -профес. опит - участ.като обучит. в пров. на мин. 2 обуч. за възр.; ЗА ОБ. ПОЗ. №2 Ключ. експерт - Р-л. екип - отговар. кумул. на след.изискв.: -образов. - завърш. висше образов. (степ. „профес. бакалав.", „бакалав.", „магист", „д-р”) -профес. квалиф. в обл.на педагог. и/или хумант.и/или соц., стоп. и пр. науки и/или арх., строит. и геодезия (от обл. технич. науки), съгл. ПМС №125/24.06.2002, или еквив. образ. ст., прид. в чужб; -проф. опит - участ. в организ, управл. и провежд. на мин. 2 обуч.за възр. и/или публ.събит.за възр. (конфер., семин., форуми или др.еквивал. форми) Екип за провежд.на обуч.: ключ. експерти - лект. – мин. 2 бр., отгов.кумулат. на следн. изискв.: -образ. - завърш. висше образов. (степ.„професион. бакал.", „бакал.", „магистър", „доктор”) -проф. квалиф.в обл. на педаг. и/или хуманит. и/или соц., стоп. и пр.науки и/или арх., строит. и геодезия (от обл. технич.науки), съгл.ПМС №125/24.06.2002, или еквив. образ. ст., придоб. в чужб.; - профес.опит-участ. като обучит. в пров. на мин. 2 обуч. за възр.; ЗА ОБ. ПОЗ. №3 Ключ. експерт - Р-л екип - отгов.кумулат. на сл. изискв.: -образов. - завърш.висше образов. (ст.„проф. бакал.", „бакал.", „магист.", „доктор”) - профес. квалиф. в обл.на педагог. и/или хуманит. и/или соц., стоп. и пр. науки, съгл. съгл.ПМС №125/24.06.2002, или еквив. образ. ст., придоб. в чужб. Екип за провежд. на обучението: ключови експерти - лектори – минимум 2 бр., отговарящи кумулативно на следните изискв.: - образование - завършено висше образование (степени „проф. бакалавър", „бакалавър", „магистър", „доктор”) - профес. квалиф-я в обл. на педагог.и/или хуманит. и/или социални, стопански и пр. науки, съгласно ПМС №125/24.06.2002 г. или екв. образов.степен, придобита в чужб - проф. опит - участие като обучител в провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни; ЗА ОБ. ПОЗ. №4 Ключ. експерт - Ръков. екип - отгов. кумул. на след. изискв.: -образов. - завърш. висше образов. (степ.„профес.бакал.", „бакал.", „магист.", „доктор”) -проф. квалиф. в обл. на педагог. и/или хуман. и/или соц., стоп.и пр. науки и/или архит., строит. и геодез. (от обл. техн.науки), съгл.ПМС №125/24.06.2002, или еквив. образ. ст., придоб. в чужб.; ПРОД. В Т VI.3

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Показател К1– Предлагана цена; тежест: 40 точки
Показател: Показател К2 – Срок за организация на обучение ; тежест: 60 точки
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

Район "Централен" - Община Пловдив, ул. Хр. Г. Данов " №39, ст. №9, ет.2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност с документ за самоличност и представяне на съответното пълномощно

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

„Повишаване на квалификацията и компетентността на служители от общинска администрация Пловдив – Район „Централен” по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, изпълняващ се в рамките на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М13-22-120/24.09.2014 г.

VI.3) Допълнителна информация

прод. от т.III 2.1 16. Спис на докум. и информ., съдърж. се в оф-та, попълнен, подп. и подпеч. от уч-ка – Обр. № 18. Съд. на Плик №2: 1.Техн. предлож. за изп. на пор. - обр.19, вкл. и срок за изп., към което ако е прил. се прил. и декл. по чл.33, ал.4 от ЗОП - обр.№10. Съдърж. на Плик №3: Ценово предложение - по обр.№20. Възлож. отстр. уч-к: 1. за ког. са налице хипот. по чл.47, ал.1, т.1, от букви "а" до "д", т.2,3 и 4 от ЗОП, чл.47, ал.2, т.1 и 5 от ЗОП и чл.47,ал.5 от ЗОП. 2. който е свърз. лице с др. уч-к по чл.55, ал.7 ЗОП, както и e налице обстоят. по чл.8, ал.8, т. 2 от ЗОП. 3. при който е налице „конфл. на интер” по см. на чл.57, §1 и 2 от Реглам.966/2012. 4. за ког. са налице обст. по чл.106, ал.1, чл.107, ал.1 и чл.109, ал.2, буква „а” от Регл.(ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 5. за ког. са налице обст. по чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не са налице обст. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. 6. който при предст. на Деклар. по чл.6, ал.2 ЗМИП не е посоч ФЛ, които са действит. собств. 7. който е свърз. лице по смис. на чл.5.2 от Общите усл. на дог. за предост. на безвъзм.фин. помощ по ОПАК с др. изпълнит. на дейн. по проекта 8. за ког. са налице обст. по 1.8.1.-1.8.3 от Разд. ІІ от документ. за участ. Когато у-кът предв. участ. на подизп. при изпълн. на поръчк., адм. изискв. по ЗОП, посоч. в чл.47, ал.1 и ал.5 се прил. и за подизп. Изпълн. следва да прил. разпор. на чл.45а и 45б от ЗОП. ТЕХН. ВЪЗМ-ПРОДЪЛЖ. от III 2.3. Екип за провежд. на обуч.: ключ. експерти - лектори – мин.2 бр., отгов.кумул. на сл. изиск. -образ. - завър. висше образ. (степ. „проф. бакалавър", „бакалав", „магистър", „доктор”) -проф. квалиф. в обл. на педагог. и/или хуманит. и/или соц., стопан. и пр. науки и/или архитектура, строит.и геодезия (от обл. техн. науки), съгл. ПМС №125/24.06.2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина; - професионален опит - участие като обучител в провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни; Ако уч-кът уч. за повече от 1 об. поз. от №1 до №4 , за покрив. на мин.изискв. за екип за пров. обуч. за вс обос. поз. следва да осиг. сумарен брой ключ. експ. – лект./разл. лица за всяко обуч. по обос. поз/, отгов. на съотв. изискв. на възлож. за конкр. об. поз-и. Ключ. експ. – ръков. екип може да бъде едно и също лице за разл. обос. поз. с едн. мин. изискв. за ключ. експ.-р-л и следва да е на разпол. на възл. през цял.време на пор. по съотв. об.поз. 3.Уч-кът трябва да има внедр. с-ма за управл. на кач. по ISO 9001:2008, с обхват орг. и/или провежд. на обуч. и/или публ. съб. или еквив. II.ЗА ОБ. ПОЗ. №5 Уч-кът да е изпълн. миним. 2 усл. по хотел. настаняв. и изхранв. на група от миним.40 чов. през посл. 3 год., счит. от дат. на подав. на оферт., заедно с доказат. за извърш. усл. III. ЗА ОБ. ПОЗ. №6 Уч-кът да е изпълн.миним.2 усл., свърз. с осигур.на трансп. за група от мин. 40 чов. IV. Изискв. за рег-я в проф.рег-р,съгл.чл.49 от ЗОП, съгл.раздел II,б."В" от докум-ята за участие. ПРОДЪЛЖ. от т.IV.2.1- Показ., посоч. в т.IV.2.1 се отнасят за об. поз. от №1 до №4 Подр. метод. за обос поз. от №1 до № 4 е опис. в документ. за уч. Метод. за обос поз. №5 и №6 е опис. в Прил.Б за об.поз.№5 и №6 На осн.чл.16г, ал.1 и ал.2 от ЗОП, Об. поз. №5 и №6 са предн. за изпълн. от специал. предпр. и кооп. на хора с уврежд. Въпреки, че посоч. позиц. №5 и №6 са предн. за изпълн. от специал. предпр. и кооп.на хора с уврежд., оф. могат да подав. и остан. ФЛ и ЮЛ, които отгов. на изискв., посоч. в ЗОП и обяв. от възл. в наст. указ. и документ. за уч. Когато в Об.поз.№5 и №6 уч. едно или пов. специализ. предпр. или кооп. на хора с уврежд., които са впис. в регист. по чл.16г, ал.5, т.2 от ЗОП, и/или техни обед., и оферт. на тези лица отгов. на изискв. на Възл., оферт. на остан. уч-ци по Обос.поз. №5 и №6 няма да се разгл. и оцен.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Провеждане на обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи”
1) Кратко описание

ПОЗИЦИЯ №1 - Провеждане на обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи” Прогнозен брой участници-45. Модул 1: Обществените процеси, водещи до маргинализиране на определени групи Модул 2: Специфика и принципи на функциониране на уязвимите групи Модул 3: Идентифициране и преодоляване на личните пречки за ефективно взаимодействие с представители от уязвимите групи. Обучението е тридневно (2 нощувки), с откъсване от работното място за по-голяма ефективност на обучителния процес, с обща продължителност 18 учебни часа, за 45 човека и има няколко основни цели, разпределени като отделни модули.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79951000, 80522000, 80500000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Семинари за обучение
Услуги по обучение

3) Количество или обем

Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 6750,00 (шест хиляди седемстотин и петдесет) лв. без ДДС, като максималната единична цена за участник е до 150,00 (сто и петдесет) лв. без ДДС. Прогнозен брой участници - 45.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6750 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове
1) Кратко описание

Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове" за 40 участника Обучението обхваща 3 (три) дни, с 2 (две) нощувки и общо 16 учебни часа. Един учебен час е 45 минути.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79951000, 80522000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Семинари за обучение

3) Количество или обем

Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 5333,33 (пет хиляди триста тридесет и три лева и 33 ст.) лв. без ДДС, като максималната единична цена за участник е 133,33 (сто тридесет и три лева и 33 ст.) лв. без ДДС. Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен” - Община Пловдив.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Провеждане на обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация''
1) Кратко описание

Провеждане на обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация Прогнозен брой участници-40 Обучението е модулно и обхваща два модула, както следва: Модул 1: Междукултурна комуникация – правила на поведение и условия на работа в интеркултурна среда. Модул 2: Човешките и граждански права – работа с представители на малцинствени и уязвими групи. Обучението обхваща 2(два) дни, с 1(една) нощувка и общо 16 учебни часа. Един учебен час е 45 минути

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79951000, 80522000, 80500000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Семинари за обучение
Услуги по обучение

3) Количество или обем

Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 5333,33 (пет хиляди триста тридесет и три лева и 33 ст.) лв. без ДДС, като максималната единична цена за участник е 133,33 лв.(сто тридесет и три лева и 33 ст.). Обучението е разделено на два модула, като всеки модул е по 40 участника Максималната единична цена за участник във всеки един от модулите е 66,67 (шестдесет и шест лева и 67 ст.) лв. без ДДС. Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен” - Община Пловдив.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство”
1) Кратко описание

Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство”. Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”-Община Пловдив. Обучението обхваща 3 (три) дни, с 2 (две) нощувки и общо 16 учебни часа. Един учебен час е 45 минути.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79951000, 80522000, 80500000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Семинари за обучение
Услуги по обучение

3) Количество или обем

Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 5333,33 (пет хиляди триста тридесет и три лева и 33 ст.) лв. без ДДС, като максималната единична цена за участник е 133,33 (сто тридесет и три лева и 33 ст.) лв. без ДДС. Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен” - Община Пловдив.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Организиране на изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4 - осигуряване на зали за обученията, услуги по настаняване в хотел и изхранване на участниците
1) Кратко описание

Организиране на изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4 - осигуряване на зали за обученията, услуги по настаняване в хотел и изхранване на участниците Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. За Обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи” Брой участници: 45служители от администрацията на Район „Централен“- Община Пловдив; Брой обучения: 1, разпределено в 3 модула; Продължителност на обучението - 3 дни, с 2 нощувки, 18 учебни часа; Място на провеждане – на територията на Република България в хотел на не повече от 100 км. от гр. Пловдив; Мястото ще бъде определено съвместно с Възложителя; Осигуряване на хотел за настаняване. Хотелът за настаняване следва да е съгласно техническото предложение и следва да е минимум 3 звезди. За Обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове” Изисквания към организацията на обучението: Брой участници: 40 служители от администрацията на Район „Централен“ - Община Пловдив, разпределени в 2 групи; Брой обучения: 1; Продължителност на обучението - 3 дни, с 2 нощувки, 16 учебни часа; Време на провеждане - датите се определят от Възложителя; Място на провеждане - в общини с идентични ресурси (културно-историческо наследство) на територията на Република България, в хотел на не повече от 400 км. от гр. Пловдив Мястото ще бъде определено съвместно с Възложителя; Осигуряване на хотел за настаняване. Хотелът за настаняване следва да е съгласно техническото предложение и следва да е минимум 3 звезди. За Обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация Изисквания към организацията на обучението: Брой участници: 40 /четиридесет/ служители от администрацията на Район „Централен“ - Община Пловдив, разпределени в 2 групи; Брой обучения: 1, разпределено в 2 модула; Продължителност на обучението - 2 дни, с 1 нощувка, 16 учебни часа; Време на провеждане - датите се определят от Възложителя; Място на провеждане - на територията на Република България, в хотел на не повече от 100 км. от гр. Пловдив; Мястото ще бъде определено съвместно с Възложителя; Осигуряване на хотел за настаняване. Хотелът за настаняване следва да е съгласно техническото предложение и следва да е минимум 3 звезди. За Обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство” Изисквания към организацията на обучението: Брой участници: 40 служители от администрацията на Район „Централен“ - Община Пловдив, разпределени в 2 групи; Брой обучения: 1; Продължителност на обучението - 3 дни, с 2 нощувки, 16 учебни часа; Време на провеждане - датите се определят от Възложителя; Място на провеждане - в общини с археологическо наследство на територията на Република България, в хотел на не повече от 400 км. от гр. Пловдив; Мястото ще бъде определено съвместно с Възложителя; Осигуряване на хотел за настаняване. Хотелът за настаняване следва да е съгласно техническото предложение и следва да е минимум 3 звезди

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55110000, 55120000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели

3) Количество или обем

Стойността за организиране на изнесено обучение по обособена позиция №1 - Провеждане на обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи” не трябва да надвишава сумата от 8400,00 лв. без ДДС, като максималната единична цена за участник е 186,67 (сто осемдесет и шест лева и 67 ст.) лв. без ДДС Прогнозен брой участници - 45 служители на Район”Централен”-Община Пловдив. Стойността за организиране на изнесено обучение по обособена позиция №2 - Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове'' не трябва да надвишава сумата от 18 266,67 (осемнадесет хиляди двеста шестдесет и шест лева и 67 ст.) лв. без ДДС, като максималната единична цена за участник е 456,67 (четиристотин петдесет и шест лева и 67 ст.) лв. без ДДС ; Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”-Община Пловдив. Стойността за организиране на изнесено обучение по обособена позиция №3 -„Провеждане на обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация'' не трябва да надвишава сумата от 15 400,00 (петнадесет хиляди и четиристотин) лв. без ДДС, като максималната единична цена за участник е 385,00 (триста осемдесет и пет) лв. без ДДС. Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”- Община Пловдив. Стойността за организиране на изнесено обучение по обособена позиция №4 - Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство” не трябва да надвишава сумата от 18 266,67 (осемнадесет хиляди двеста шестдесет и шест лева и 67 ст.) лв. без ДДС, 21920,00 (двадесет и една хиляди деветстотин и двадесет) лв. с ДДС, като максималната единична цена за участник е 456,67 (четиристотин петдесет и шест лева и 67 ст.) лв. без ДДС; Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”-Община Пловдив. Стойността на тази обособена позиция не трябва да надвишава сумата от 60 333,34 (шестдесет хиляди триста тридесет и три лева и 34 ст.) лв. без ДДС, като стойността е сбор от сумите за организиране на изнесените обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60333.34 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

За обос. позиция №5 показат. са следните: Показ. К1– „Предлагана цена за услуги по организ. на изнесени обучения по обос. поз. №1, №2, №3 и №4 - осигуряв. на зали за обученията, услуги по настаняване в хотел и изхранване на участниците в предвидените изнесени обучения“ – с относ. тежест 20 точки; - Показ. К2– „Категория звезди на хотела за настаняване“ – с относителна тежест 30 точки; - Показ. К3 - „Срок за организиране на обучение - осигуряване на зали за обученията, услуги по настаняване в хотел и изхранване на участниците в предвидените изнесени обучения“ - с относителна тежест 50 точки Подробната методика за обос поз. № 5 е подробно описана в документ. за участие




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на транспорт за участниците в предвидените изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4.
1) Кратко описание

Осигуряване на транспорт за участниците в предвидените изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4.Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. За Обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи” Брой участници: 45 /четиридесет и пет/ служители от администрацията на Район „Централен“- Община Пловдив; Продължителност на обучението - 3 дни, с 2 нощувки, 18 учебни часа; Време на провеждане - датите се определят от Възложителя; Място на провеждане – на територията на Република България в хотел на не повече от 100 км. от гр. Пловдив; Мястото ще бъде определено от Възложителя; Осигуряване на транспорт на всички участници, служители на администрацията на Район „Централен” от гр. Пловдив до мястото за провеждане на обучението и обратно. За Обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове” Участникът трябва да осигури подходящ транспорт с лицензирани превозни средства за минимум 45 служители на администрацията на Район „Централен”. Брой участници: 40 /четиридесет/ служители от администрацията на Район „Централен“ - Община Пловдив, разпределени в 2 групи; Продължителност на обучението - 3 дни, с 2 нощувки, 16 учебни часа; Време на провеждане - датите се определят от Възложителя; Място на провеждане - в общини с идентични ресурси (културно-историческо наследство) на територията на Република България, в хотел на не повече от 400 км. от гр. Пловдив; Мястото ще бъде определено от Възложителя; Осигуряване на транспорт на всички участници, служители на администрацията на Район „Централен” от гр. Пловдив до мястото за провеждане на обучението и обратно. Участникът трябва да осигури подходящ транспорт с лицензирани превозни средства за минимум 40 служители на администрацията на Район „Централен”. За Обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация Изисквания към организацията: Брой участници: 40 /четиридесет/ служители от администрацията на Район „Централен“ - Община Пловдив, разпределени в 2 групи; Продължителност на обучението - 2 дни, с 1 нощувка, 16 учебни часа; Време на провеждане - датите се определят от Възложителя; Място на провеждане - на територията на Република България, в хотел на не повече от 100 км. от гр. Пловдив; Мястото ще бъде определено от Възложителя; Осигуряване на транспорт на всички участници, служители на администрацията на Район „Централен” от гр. Пловдив до мястото за провеждане на обучението и обратно. Участникът трябва да осигури подходящ транспорт с лицензирани превозни средства за минимум 40 служители на администрацията на Район „Централен”. За Обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство” Изисквания към организацията: Брой участници: 40 /четиридесет/ служители от администрацията на Район „Централен“ - Община Пловдив, разпределени в 2 групи; Продължителност на обучението - 3 дни, с 2 нощувки, 16 учебни часа; Време на провеждане - датите се определят от Възложителя; Място на провеждане - в общини с археологическо наследство на територията на Република България, в хотел на не повече от 400 км. от гр. Пловдив; Мястото ще бъде определено от Възложителя; Осигуряване на транспорт на всички участници, служители на администрацията на Район „Централен” от гр. Пловдив до мястото за провеждане на обучението и обратно. Участникът трябва да осигури подходящ транспорт с лицензирани превозни средства, за минимум 40 служители на администрацията на Район „Централен”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60000000, 60112000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Услуги на обществения пътен транспорт

3) Количество или обем

Стойността на обособена позиция №6 не трябва да надвишава сумата от 4000,00 (четири хиляди) лв. без ДДС, като стойността е сбор от сумите за осигуряване на транспорт за участниците - служители от район „Централен” в организираните изнесени обучения по обособени позиции №1, №2, №3 и №4. Стойността за осигуряване на транспорт за участниците по обособена позиция №1- Провеждане на обучение по „Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи” не трябва да надвишава сумата от 600,00 (шестстотин) лв. без ДДС Прогнозен брой участници - 45 служители на Район”Централен”- Община Пловдив. Стойността за осигуряване на транспорт за участниците по обособена позиция №2 - Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на културното наследство в историческите градове не трябва да надвишава сумата от 1400,00 (хиляда и четиристотин) лв. без ДДС, Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”- Община Пловдив. Стойността за осигуряване на транспорт за участниците по обособена позиция №3 -„Провеждане на обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация'' не трябва да надвишава сумата от 600,00 (шестстотин) лв. без ДДС Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”- Община Пловдив. Стойността за осигуряване на транспорт за участниците по обособена позиция №4 - Провеждане на обучение по „Опазване, управление и популяризиране на археологическото наследство” не трябва да надвишава сумата от 1400,00 (хиляда и четиристотин) лв. без ДДС; Прогнозен брой участници - 40 служители на Район”Централен”- Община Пловдив.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Крит.за оценка за обос. поз.№ 6 е " най-ниска" цена. За тази обособена позиция участникът следва да оферира цена на услугата на километър, като заплащането ще се извършва на база действителното разстояние между гр. Пловдив и съответното населено място, в което ще се проведе обучението, отчетено по www.bgmaps.com за «най-кратък маршрут» с автомобил в дните на пътуванията и оферираната цена на километър. Участниците трябва да предлагат единична цена на км., като се съобразят с предмета на обществената поръчка по обособени позиции от №1, №2, №3 и №4 и изискванията на Възложителя, заложени в документацията и техническите спецификации. Цената за обособената позиция, е образувана съгласно изискванията на Възложителя за единичната цена за километър, независимо от крайната дестинация. Посочените единични цени за осигуряване на транспорт за участниците - служители на администрацията на Район „Централен” в обученията по обособени позиции от №1 до №4 включват всички разходи по осигуряване на транспорт на участниците в обученията по отделните обособени позиции от №1 до №4 от гр. Пловдив до мястото на съответното обучение и обратно.