Версия за печат

00753-2014-0016

BG-Свищов: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, Цветелина Георгиева- ст. експерт ОП, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Място/места за контакт: Община Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=25.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Община СвищовДруго (моля пояснете): Община Свищов

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на дейности по осигуряване на информация и публичност, организиране и провеждане на събития по Договор за финансиране № 40412/03.06.2014 г. по Проект 2(4i)-2.2-16, MIS ETC code 361”, „Подобряване на управлението на извънредни ситуации в трансграничния регион (ПУИС) (Improving the management of emergency situations in the cross border region (IMES)” финансиран от Програма за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007 – 2013”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на доставка на информационните материали: гр. Свищов, ул. ”Ц. Церковски №2, Административната сграда на Община Свищов. Място на организиране на събитията: в град Силистра, град Русе, град Велико Търново, град Плевен, град Враца, град Монтана, град Видин, град Свищов и град Белене.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Услугите по осигуряване на информация и публичност, организиране и провеждане на събития включват: а) организиране и провеждане на дебати с местни и национални заитересовани страни по отношение значението на защитата от наводнения – 7 броя; б) изработване на брошура – 1000 броя; в) изработване и доставка на шапки – 300 броя; г) изработване и доставка на тениски – 300 броя; д) организиране и провеждане на пресконференции – 2 броя; е) организиране и провеждане на уъркшоп – 9 броя; ж) организиране и провеждане на интернет, радио и телевизионна кампания. Конкретните изисквания са описани в Техническата спецификация към документацията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 79822000, 22150000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Услуги по предпечатна подготовка
Брошури

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
105400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1 - Срок за организация и провеждане на пресконференция ; тежест: 10
Показател: К2 – Срок за организация и провеждане на дебати с местни и национални заинтересовани страни; тежест: 10
Показател: К3 – Срок за организация и провеждане на информационен уъркшоп ; тежест: 10
Показател: К4 – Срок за подготовка и изработване на клип и банер ; тежест: 20
Показател: К5 – Срок за изработка на промоционални материали – тениски и шапки, информационни брошури; тежест: 10
Показател: К6 - Цена ; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 639721 от 23.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 94-Д-394 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изпълнение на дейности по осигуряване на информация и публичност, организиране и провеждане на събития по Договор за финансиране № 40412/03.06.2014 г. по Проект 2(4i)-2.2-16, MIS ETC code 361”, „Подобряване на управлението на извънредни ситуации в трансграничния регион (ПУИС) (Improving the management of emergency situations in the cross border region (IMES)” финансиран от Програма за трансгранич
V.1) Дата на сключване договора
23.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КРЕДО - 3М ООД, ЕИК 200079989, ул. Младост №1, бл. Буря, ет.11, ап.63, Република България 5300, Габрово, Тел.: 0888 308665, E-mail: kredo3mood@gmail.com, Факс: 066 800186

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 117971 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 105400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

„Изпълнение на дейности по осигуряване на информация и публичност, организиране и провеждане на събития по Договор за финансиране № 40412/03.06.2014 г. по Проект 2(4i)-2.2-16, MIS ETC code 361”, „Подобряване на управлението на извънредни ситуации в трансграничния регион (ПУИС) (Improving the management of emergency situations in the cross border region (IMES)” финансиран от Програма за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007 – 2013”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ЕЛМАЗОВИ” ООД; „МАРКЕТОР” ООД; „ОПУС АДВЪРТАЙЗИНГ” ЕООД; „ЮНАЙТ КОНСУЛТИНГ” ЕООД; СД „НИ ПЛЮС – МАКАРОВ И С-ИЕ”; „ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ” ЕООД; „ВАКАНЦИЯ” ООД; „БИК – БЪЛГАРСКА ИЗДАТЕЛСКА КОМПАНИЯ” АД; „ЮНАЙТЕД ПАРТНЪРС” ЕООД; „КРЕДО – 3М” ООД; „ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ” ООД; „ПЛУТОН-1” ЕООД; ОБЕДИНЕНИЕ „ПУБЛИЧНОСТ ЗА СВИЩОВ” и „ПРИМА – ПРОДУЦЕНТСКА, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА И МЕДИЙНА АГЕНЦИЯ” АД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор