Версия за печат

00530-2015-0021

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Велин Шапкаров, ръководител на проекта, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593019, E-mail: v.shapkarov@nra.bg, Факс: 02 98593348

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция КПМД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2540.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучение относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК”, в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Провеждане на обучение относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК; Обособена позиция № 2: Логистично осигуряване провеждането на обучение, относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката по обособена позиция № 1 обхваща обучение на 145 служители, разделени в 6 групи, по теми, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението. Технически спецификации по обособена позиция № 1. Избраният за изпълнител следва да поеме за своя сметка възнагражденията, пътуването и престоя на преподавателите и координатора, подготовката и отпечатването на материалите за обученията, издаването на удостоверения за преминато обучение за всеки от участниците, списъци, анкетни карти, извършване на превод от и на чужд език, ако такъв е необходим и др. Предметът на поръчката по обособена позиция № 2 обхваща осигуряване на зала/зали с необходимото оборудване за провеждане на обученията, настаняване – 3 броя нощувки в хотел с категория не по-ниска от три звезди и капацитет на легловата база, гарантиращ едновременното настаняване в единични стаи на участниците в обученията, изхранване (закуска, обяд, вечеря и кафе-паузи в почивките между сесиите) съгласно разпределението, посочено в т.3.2 от Пълното описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението. Технически спецификации по обособена позиция № 2, както и възстановяване на разходите за пътуване от и до мястото за провеждане на обученията на служителите. Местата за провеждане на всяко едно обучение са посочени от Възложителя в Пълното описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението. Технически спецификации по обособена позиция № 2. Дейностите, включени в предмета на поръчката по Обособена позиция № 2 попадат в списъка на стоки и услуги по чл. 30 от ЗИХУ, утвърден с РМС № 551/25.07.2014 г., с оглед на което поръчката по Обособена позиция № 2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Когато в процедурата по Обособена позиция № 2 участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80570000, 63500000

Описание:

Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Следва да бъдат обучени, съответно да бъдат осигурени логистичните дейности по обучаването на 145 служители на НАП, разпределени общо в 6 групи. Максимално допустимата стойност на поръчката е общо в размер на 102 708, 33 лева без ДДС, изчислена в съответствие с чл. 15 от ЗОП при отчитане на съответните специфики на поръчката и обхвата дейностите, необходими за изпълнението й разпределена, както следва: Максимално допустимата стойност на поръчката по Обособена позиция № 1 е в размер на 70 689.16 лв. без ДДС или 84 827 лв. с ДДС. Максимално допустимата стойност на поръчката по Обособена позиция № 2 е в размер на 32 019.17 лв. без ДДС или 38 423 лв. с ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
102708.33 BGN
Обхват: между0 и 102708.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

24.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ/и за внесена/и гаранция/и за участие в обществена поръчка по съответната/те обособена/и позиция/и, за която/ито се подава оферта, както следва: По обособена позиция № 1 – 706,89 лв. (седемстотин и шест лева и 89ст.), представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 1 в размер на 70689,16 лв. без ДДС; По обособена позиция № 2* - 320,19 лв. (триста и двадесет лева и 19ст.), представляваща 1 % от максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 2, в размер на 32 019,17 лв. без ДДС * Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП, изискванията за представяне на гаранция за участие по Обособена позиция № 2, не се прилагат за участниците, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и/ или техни обединения. Гаранцията за участие по съответната обособена позиция се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал за всяка от обособените позиции или парична сума (документът за внесена гаранция под формата на парична сума може да се представи в копие), преведена отделно за всяка от обособените позиции по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Банковата гаранция за участие следва да покрива срока на валидност на офертата – 180 (сто и осемдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Внесената от участниците гаранция за участие по съответната обособена позиция се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение* на договора по съответната обособена позиция при подписването му в размер на 3 % от стойността му без ДДС. * Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП изискванията за представяне на гаранции за изпълнение по Обособена позиция № 2, не се прилагат за участниците специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения Участникът определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение - парична сума или банкова гаранция. При представяне на банкова гаранция, то тя следва да е със срок на валидност покриващ срока за изпълнение на договора по съответната обособена позиция, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя. При предстасвяне на гаранция за изпълнение под формата на паричен превод, сумата се превежда по посочените по-горе банкови сметки на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Ценовите предложения на участниците по съответната обособена позиция следва да бъдат съобразени с посочените максимално допустими стойности по съответната обособена позиция, посочени в раздел II.2.1 от настоящото обявление. Договорите по двете обособени позиции в изпълнение на настоящата обществена поръчка, влизат в сила, считано от датата на тяхното сключване и следва да приключат в срок не по-късно от 20 дни преди изтичане на срока за изпълнение на договор № 14-22-35/14.10.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по проект „Провеждане на обучения, свързани със субсидиарно прилагане на АПК в производствата по издаване и оспорване на административни актове в НАП“. Срокът за изпълнение на дейностите по проекта е 12 месеца, считано от 14.10.2014 г., когато е сключен Договор № 14-22-35/14.10.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между УО на ОПАК – дирекция ОПАК при МФ и НАП. В случай на възникване на обстоятелства, налагащи удължаване срока за изпълнение на проекта, съгласно договора с УО на ОПАК, срокът за изпълнение на договора с избрания за изпълнител по съответната обособена позиция може да бъде удължен при условията на чл.43, ал.2 от ЗОП. Условия и начин на плащане: - По обособена позиция № 1 - плащането ще се извърши еднократно по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в срок до 30 дни след приемане резултатите по дейността на Изпълнителя, въз основа на двустранно подписан приемо-предавателен протокол, представен окончателен доклад за предаване на резултатите от проведените обучения, придружени със съответния доказателствен материал, както и издадена от изпълнителя фактура, подписана от координатора по договора за възложителя; - По обособена позиция № 2 - плащането ще се извърши еднократно по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в срок до 30 дни след приемане резултатите по дейността на Изпълнителя, въз основа на двустранно подписан приемо-предавателен протокол, представен окончателен доклад за предаване на резултатите от организиране на логистичните дейности за провеждане на обученията, придружени със съответния доказателствен материал, както и издадена от изпълнителя фактура, подписана от координатора по договора за възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, преди сключване на договора, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Представяне на участника, включващо: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела на участие в проценти от стойността на поръчката, която ще се осъществява от всеки подизпълнител. 1.3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обст-вата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП. 1.4. Декларация за вписване в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти, съгласно чл.61 от Закона за туризма, с посочване на номера на регистрацията в регистъра (отнася се за всички участници по Обособена позиция № 2, като се попълва съответния текст в образец на документ „Представяне на участника“). Декларира се за участника или за подизпълнител или за този член на обединението, който ще изпълнява дейности от предмета на поръчката, попадащи в обхвата на Закона за туризма. 1.5. Декларация за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз, с посочване на регистрационен номер и дата на вписването (отнася се само за уч-те - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съответно за всеки от участниците в обединението или подизпълнители, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания). (В случай че уч-кът участва за изпълнение на поръчката по Обособена позиция № 2 и е специализирано предприятие и кооперация на хора с увреждания, като се попълва съответния текст в образец на документ „Представяне на участника“) 2. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв. 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал. 5 и ал.6 от ЗОП. 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 6. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП. 8. Други декларации:8.1. Декларация за липса на конфликт на интереси с Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет”;8.2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106, §. 1 и чл. 109, §. 2, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими към общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета (текстът продължава в раздел VІ.3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

По обособоена позиция № 1 1.1. Участникът да представи Списък на услугите, еднакви или сходни* с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. В списъка на услугите, следва да бъде посочено: описание на услугата, с посочване на обхвата (включените в обучението теми) и извършените дейности, име на възложителя, период на изпълнение - начална и крайна дата на изпълнение на услугата, стойност на услугата без ДДС, брой обучени в рамките на всяка услуга за провеждане на обучение, описание на приложеното доказателство за извършването на услугата. - Доказателства** за извършените услуги включени в списъка. *Под предмет сходен с предмета на поръчката следва да се разбират – изпълнени услуги по обучение на теми, свързани с производството пред административни органи относно издадени индивидуални административни актове, оспорване на индивидуални административни актове по съдебен ред, административно-наказателна отговорност **Доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на Удостоверение за изпълнение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената услуга. Удостоверенията трябва да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на услугата/доставката, дата и подпис на издателя и данни за контакт 1.2. Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката. Списъкът следва да съдържа информация за образованието, професионална квалификация (посочване на номера на дипломи за завършено образование и/или сертификати, издател), опит на лицата (посочване на минимум две обучения, проведени през последните две години, възложител, теми на обученията и дати на провеждане). Когато списъкът съдържа само 2 /двама/ обучаващи и 2 /двама/ резервни обучаващи се приема, че участникът няма да се възползва от възможността за паралелно /по едно и също време/ обучение на две групи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

По обособоена позиция № 1 Минимално изискване по т.1.1. Участникът трябва да има изпълнени* през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата минимум 2 (две) услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката с минимум 15 участници в рамките на всяка една от посочените като изпълнени услуги за провеждане на обучения *„Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата, в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. Минимално изискване по т. 1.2: Участниците трябва да осигурят екип включващ минимум 2 /двама/ обучаващи и 2 /двама/ резервни обучаващи за провеждане на обученията на всяка група. В случай, че участниците предвиждат да се възползват от възможността за паралелно провеждане на обучение на две групи, следва да осигурят екип по поне 4 /четирима/ обучаващи и 4 /четирима/ резервни обучаващи. Всички обучаващи следва да са взаимозаменими и да са на разположение за изпълнение на поръчката. Обучаващите членове на екипа следва да притежават необходимото, образование, професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата, а именно: • Да имат висше юридическо образование, образователно-квалификационна степен „магистър“, съобразно националното законодателство или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина; • В последните 2 /две/ години, всеки от предложените обучаващи следва да е участвал, като обучаващ в най-малко 2 /две/ обучения, в областта на прилагането на административното право и процес. Допустимо е, в случай на обективна необходимост някой от посочените от участника обучаващи, да бъде/бъдат заменен/заменени с друго/-и лице/-а с професионална квалификация и опит, съответстващи на минималните изисквания на Възложителя, и след получаването предварителното му одобрение от възложителя. * По преценка на участника могат да бъдат предложени по-голям брой обучаващи, покриващи посочените минимални изисквания на Възложителя. Забележка: В случай, че участник в процедурата е обединение, то съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите по настоящия раздел се представят от лицата, чрез които обединението ще изпълни съответната дейност, във връзка с която са поставени от възложителя минималните изисквания. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 042 - 072073 от 28.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.06.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 2.34 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 2.34 лв./два лева и 34ст./ с включен ДДС или 1,20 /едно евро и 20 евроцента/ се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І” № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
02.06.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.06.2015 г.  Час: 14:00
Място

ЦУ на НАП, гр.София, бул.Княз Ал.Дондуков № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проектът се осъществява в изпълнение на Договор № 14-22-35/14.10.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, за изпълнението на проект: Провеждане на обучения, свързани със субсидиарно прилагане на АПК в производствата по издаване и оспорване на административни актове в НАП

VI.3) Допълнителна информация

(продължение от раздел ІІІ.2.1) 9. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гар-я или копие на документ за внесена гар-я за участие под формата на парична сума внесена по банкова с-ка на възложителя. 10.В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. 11. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. В случай, че участникът по Обособена позиция № 1 предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2, 4 и 8 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. и 1.2. В случай, че по Обособена позиция № 2 участникът предвижда участие на подизпълнители, освен посочените по-горе документи в образец на документ „Представяне на участника“ за подизпълнителите се декларират обстоятелствата по т. 1.4 и 1.5. В случай, че участникът е обединение което не е юридическо лице, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т. 1.3, 3, 4, 5, 6, 8 и 10 от настоящия раздел, и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. За обединения участващи за изпълнение на поръчката по Обособена позиция № 2, освен посочените по-горе документи, в образец на документ „Представяне на участника“ за членовете на обединението се декларират обстоятелствата по т. 1.4 и 1.5. Документите посочени в раздел ІІІ.2.3 по Обос. п-я № 1 се представят от тези лица в обед-ето, чрез които се доказва съотв-то с критериите за подбор и поставените от възложителя мин. изисквания.При участници обединения, съгл. чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обед-ие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обед-ето – и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва представляващият. (край на текста) НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Провеждане на обучения относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК
1) Кратко описание

Провеждане на обучение относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК

2) Общ терминологичен речник (CPV)

80570000

Описание:

Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

3) Количество или обем

Провеждане на обучения относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК за 145 служители на НАП

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
70689.16 BGN
Обхват: между 0 и 70689.16 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 24.09.2015 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Обученията се провеждат, съгласно предварително съгласуван с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ План-график и Програма за провеждане, представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 5 работни дни след подписване на настоящия договор и уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за възлагане на поръчката по Обособена позиция № 2. Договорът влиза в сила от датата на подписването му. Изпълнението по договора започва след уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за възлагане на поръчката по Обособена позиция № 2. Обучението, предмет на този договор се извършва на дати посочени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласувани с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласно изготвения и одобрен План-график. Обучението, предмет на този договор се извършва в хотели, посочени от Изпълнителя по Обособена позиция № 2, в рамките на определените от Възложителя населени места, съгласно Пълно описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението по Обособена позиция № 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя определените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ дати, на изпълнителя по Обособена позиция № 2. В случай на обективна невъзможност от страна на изпълнителя по обособена позиция № 2 за осигуряване на настаняване за посочените в план-графика на изпълнителя по обособена позиция № 1, дати, същите могат да бъдат променяни след обсъждане с изпълнителя по обособена позиция № 1 и одобряване на новите дати от Възложителя, съгласувано с изпълнителя по обособена позиция № 2. Обсъждането и одобряването на промяна в датите от план-графика или може да се извършва и по време на организирани от Възложителя тристранни срещи с участието и на двамата изпълнители по всяка от обособените позиции (в случай че са различни лица). От Изпълнителя се изисква да предложи координиращо лице по време на всяко обучение, което да се грижи за правилното провеждане на учебните занятия, да обезпечава попълването на списъците и анкетните карти от всеки участник, както и да снабдява всеки от участниците с материали за обучението. Предложеното за координатор лице следва да бъде посочено в Техническото предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Логистично осигуряване на провеждането на обучение относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК
1) Кратко описание

Логистично осигуряване на провеждането на обучение относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК

2) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

3) Количество или обем

Логистично осигуряване на провеждането на обучение относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК за 145 служители на НАП

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
32019.17 BGN
Обхват: между 0 и 32019.17 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 24.09.2015 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Когато в процедурата по Обособена позиция № 2 участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Цялостната организация на предвиденото в настоящата поръчка обучение се осигурява от участника, избран за изпълнител. Изпълнителят следва да предложи минимум 1 координиращо лице по време на всяко обучение, което да отговаря за подписване на списъците за получени логистични услуги от участниците в обучението и да се грижи за осигуряване на организацията и нужния комфорт на участниците. Предложеното за координатор лице следва да бъде посочено в Техническото предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2. Логистичната дейност по провеждането на обученията се осигурява, съгласно предварително съгласуван с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ План-график за провеждане на обученията, съдържащ: дати на обучението, зали за провеждане – оборудване, както и хотели за настаняване и изхранване представен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 10 работни дни след получаване на уведомление от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за възлагане на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка на обособена позиция № 1 и подаване от същия на датите за провеждане на обученията. Договорът влиза в сила от датата на подписването му. Изпълнението по договора започва след уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за възлагане на поръчката по Обособена позиция № 1. Логистичните дейности по провеждане на обученията, предмет на този договор се извършват в рамките на населените места, посочени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в хотели, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и съгласувани с Възложителя, съгласно изготвения и одобрен План-график. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ предоставя определените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по обособена позиция № 1 дати, на изпълнителя по Обособена позиция № 2. В случай на обективна невъзможност от страна на изпълнителя по обособена позиция № 2 за осигуряване на настаняване за посочените в план-графика на изпълнителя по обособена позиция № 1, дати, същите могат да бъдат променяни след обсъждане с изпълнителя по обособена позиция № 1 и одобряване на новите дати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласувано с изпълнителя по обособена позиция № 2. Обсъждането и одобряването на промяна в датите от план-графика или може да се извършва и по време на организирани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ тристранни срещи с участието и на двамата изпълнители по всяка от обособените позиции (в случай че са различни лица).