Версия за печат

00753-2015-0006

BG-Свищов: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, Цветелина Георгиева - ст. експерт ОП, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Място/места за контакт: Община Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=39.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Община Свищов

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на консумативи и техническо обслужване за наличната компютърна, размножителна и печатна техника за нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка към Община Свищов за 2015/2016 година”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: •За общинската администрация и Общинска служба „Социални дейности” при Община Свищов - гр. Свищов, ул. ”Ц. Церковски” №2, Административната сграда на Община Свищов; •За Звено „Образование” към Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов” и Звено „Култура” към Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов” – гр. Свищов, ул.”Д. Анев” №2А; •За ОП „Чистота – Свищов” – гр. Свищов, ул.”33-ти Свищовски полк” №78; •За ОП „Пазари – Свищов” – гр. Свищов, ул. „Алеко Константинов” № 28; •За ОП „Обреди – Свищов” – гр. Свищов, ул. ”Ц. Церковски” №2, Административната сграда на Община Свищов.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката включва доставка на консумативи (тонер касети и барабани) и техническо обслужване на наличната компютърна, размножителна и печатна техника за нуждите на общинската администрация и звената на бюджетна издръжка към Община Свищов за 2015/2016 година. Консумативите трябва да са фабрично нови, неупотребявани, нерециклирани, за съответния брой копия, в оригинални фабрични опаковки с холограмен знак, които не са спрени от производство към датата на изпълнение на доставката, произведени в заводите на производителите на съответната марка техника и да отговарят на всички технически и екологични показатели. Да отговарят на нормативно – установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители. Към момента на доставката консумативите трябва за имат остатъчен срок на годност, не по-малък от 75% от целия срок на договора. Техническото обслужване на наличната компютърна, размножителна и печатна техника включва поддръжка, периодични контролни технически прегледи, профилактика, ремонт и отстраняване на технически повреди. Техническото обслужване на наличната компютърна, размножителна и печатна техника ще се осъществява след подадена заявка от възложителя съгласно предписанията на завода производител на съответната марка техника. Вложените материали и резервни части в ремонта на компютърната, размножителната и печатната техника да бъдат оригинални, придружени с данни за произход, качество и гаранционен срок. Подробните видове консумативи и изисквания са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30125110, 30125120, 50320000, 50313000

Описание:

Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини
Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност на обществената поръчка и максимален разполагаем финансов ресурс на Възложителя: 138 000 лв. (словом: Сто тридесет и осем хиляди) лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
138000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата: 1.1. Гаранцията за участие е в размер 1300 (словом: хиляда и триста) лева. 1.2. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: 1.2.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF, или 1.2.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за участие е безусловна банкова гаранция тя трябва да е със срок на валидност 300 (триста) календарни дни, считано от датата определена за краен срок за получаване на оферти. 1.3. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за участие в процедурата са по реда на чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществените поръчки. 2. Гаранция за изпълнение на договора: 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойност на обществената поръчка. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 2.2.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF, или 2.2.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е безусловна банкова гаранция, срокът на същата трябва да изтича не по-малко от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора. 2.3. Съгласно разпоредбата на чл.63 от Закона за обществени поръчки условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране: Бюджета на Община Свищов и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити. Условия и начин на плащане: възложителят заплаща извършените доставки на консумативи и техническо обслужване на база оригинална фактура и придружаващите я документи, съгласно предложените от изпълнителя процент отстъпка от стойността на доставените резервни части за наличната компютърна, размножителна и печатна техника и часова ставка в лева без ДДС валидна за всички дни от седмицата без официални празници. Заплащането се осъществява в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура и придружаващите я документи, по банковата сметка на изпълнителя. Авансово заплащане не се допуска.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, съдържащи се в обявлението и документацията за участие. 2. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което е представило оферта. 3. Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. 4. Договора за създаване на обединение, трябва да съдържа клаузи, които: 4.1. определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници (членове) в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 4.2. гарантират, че всички членове на обединението са солидарно отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 4.3. гарантират, че представляващият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 4.4. гарантират, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; 4.5. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 5. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява участниците в обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението, след подаването на офертата. 6. Когато не е приложен договор за създаване на обединение, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените в т.4 условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка и офертата му няма да бъде разгледана. 7. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. 8. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП всяка оферта трябва да съдържа: Съдържание на Плик №1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от Участника. 2. Представяне на участника. 3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП. 4. Документи доказващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация- описани в Раздел III.2.3.) лява част от настоящото обявление. 5. Когато участникът в процедурата е обединение – оригинал на договора за създаване на обединението с нотариална заверка на подписите на участниците в него, или нотариално заверено копие от този договор. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението следва да се представи пълномощно, подписано от лицата в обединението, в което се посочва представляващият в оригинал с нотариална заверка на подписите, или нотариално заверено копие на пълномощното. 6. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 11. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва документите в офертата на участника, когато те са подписани от пълномощник. Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Ако е приложимо се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: Ценово предложение с приложени стойностни сметки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: по чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП и по чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква представяне на документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи доказващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на доставките и услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Списъкът следва да е придружен с доказателство за извършената доставка и услуга под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Списък – декларация на сервизна/и база/и (собствена/и или наета/и), с която участникът разполага за осъществяване на ремонтни дейности, при изпълнение на поръчката. 3. Копие на сертификати за внедрена система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката и внедрена система за управление на околната среда с обхват предмета на поръчката – копия заверени с гриф „Вярно с оригинала” от участника.
Минимални изисквания: Участникът в обществената поръчка трябва задължително да отговаря на следните критерии за подбор включващи минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът да има: - изпълнена минимум 1 (една) доставка, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * Под „доставка, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира доставка на консумативи за компютърна, размножителна и печатна техника. - изпълнена минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * Под „услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира услуга за техническо поддържане на компютърна, размножителна и печатна техника. 2. Участникът да разполага със сервизна/и база/и (собствена/и или наета/и) за осъществяване на ремонтни дейности. 3. Участникът в процедурата следва да има внедрени следните системи: - ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката. - ISO 14001:2004 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват предмета на поръчката. * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. ** Съгласно чл.51а от ЗОП, Участниците може да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложена обща цена (П1) – тежест в комплексната оценка 70%, като максималният брой точки по посоченият показател е 70 точки.; тежест: 70
Показател: Часова ставка в лева без ДДС валидна за всички дни от седмицата без официални празници (П2) – тежест в комплексната оценка 20%, като максималният брой точки по посоченият показател е 20 точки; тежест: 20
Показател: Процент отстъпка от стойността на доставените резервни части за наличната компютърна, размножителна и печатна техника (П3) – тежест в комплексната оценка 10%, като максималният брой точки по посоченият показател е 10 точки; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

300

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

Зала №1 на административна сграда на Община Свищов, ул.Цанко Церковски №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Това обявление е изпратено за публикация с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие може да се получи на електронната страница на Община Свищов - www.svishtov.bg в раздел Профил на купувача (Обществени поръчки), поради което на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за подаване на оферти ще бъде намален от 40 на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ