Версия за печат

00116-2015-0004

BG-Лом: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000320840

Община Лом, ул Дунавска №12, За: Мария Преславова, република България 3600, Лом, Тел.: 0971 69138, E-mail: lom.municipality@lom.egov.bg, Факс: 0971 66026

Място/места за контакт: Община Лом отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://oalom.acstre.com..

Адрес на профила на купувача: http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html.

Електронен достъп до информация: http://e-obp.eu/bp/Lom?type=2.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Изграждане и рехабилитация на канализационната мрежа реконструкция на съпътстваща водопроводна мрежа на гр. Лом по проект „Интегрирано управление и пречистване на водите в град Лом, община Лом, ЕТАП І”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Землището на град Лом
Код NUTS: BG312
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изграждане и рехабилитация на канализационната мрежа в централна градска част и кв. Момин брод, реконструкция на съпътстваща водопроводна мрежа, включително изпълнение на довеждащ колектор, отливни канали, ж.п. преминавания, преливници и възстановяване на улични настилки в обхвата на ВиК мрежите

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45231300, 45232150, 45232151

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане и рехабилитация на канализационната мрежа с обща дължина 44 843м. Включваща: рехабилитация на съществуващ довеждащ канализационен колектор до ПСОВ устообр.187,5/250mm, колектор 2000/2000mm и съпътстващ довеждащ водопровод до ПСОВ, реконструкция и изграждане на канализационна мрежа в централна градска част и изграждане на канализационна мрежа в квартал„ Момин брод”. Ще се рехабилитират и изградят: сградни отклонения; дъждопреливници (централна гарадска част) - 2бр.; отливни канали (централна гарадска част) – 2бр., от които – DN1400 – 1 бр с L – 206m., заустващ в р. Лом и DN1000- 1 бр L -226m., заустващ в р. Дунав.; преминаване под ЖП линии - 2бр., от които - DN1400 - 1 бр., пресичащ ЖП линия „Брусарци-Лом” на км 21+639 и Пресичане DN300 - 1 бр. пресичащ ЖП линия „Брусарци-Лом” на км 20+380; Шахта с помпи - 6 бр. (кв.”Момин Брод”); Тласкатели – 6 бр. (кв.”Момин Брод”); Преминаване на окачен тласкател DN300 по мостова конструкция над р. Лом – 1 бр. – 161 м.; Рехабилитация (реконструкция) на съпътстваща водопроводна мрежа 31,334км. Възстановяване настилки по улиците включени в обхвата на проекта

Стойност, без да се включва ДДС
45414362 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

240

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 300 000,00 (триста хиляди) лева и се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на възложителя;б) банкова гаранция в полза на възложителя с условията посочени в Образеца включен в документацията за участие.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Възложителя: Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – клон Лом IBAN: BG87IABG74743300776600 BIC: IABGBGSF. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то условията по същата трябва да е със срок на валидност не по–малко от 180 кал. дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и се представя в оригинал. При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане задължително следва да бъде записан идентификационния номер на поръчката, или номера на Решението за откриване на процедурата. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Задържането, освобождаването и усвояването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора и може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, като в документа следва да се отбележи предметът на поръчката и да се представи при сключване на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Лом, и че е със срок на валидност до 3 месеца след изтичане срока на изпълнение на договора. В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения Образец. Гаранцията за получения аванс е в размер на 100 % от стойността на аванса по договора без ДДС. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или записна заповед за стойността на искания аванс при подаване на фактурата за аванса. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи документ за гаранция за изпълнение. Условията, при които гаранцията за получения аванс се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранциите за изпълнение и получения аванс, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия записани в проекто договора /Приложение№ 1/ съответно: 1. Аванс в размер на 20% от стойността на договора, след писмено уведомление от Възложителя към Изпълнителя, за осигурено финансиране, при представяне на фактура и банкова гаранция или записна заповед за сумата на аванса. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 20% от всяко от плащанията към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до размера на полученото Авансово плащане 2. Междинни плащания в размер до 90% от стойността на договора, платими при искане от Изпълнителя, но не по-често от веднъж на месец и след подписване на протокол за установяване на количествата и видове изпълнени СМР. Протокола се съпровожда от доклад за съответното междинно плащане за изпълнени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрен от КОНСУЛТАНТА/СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ данъчна фактура. 3. Окончателно плащане при изпълнение на предвидените СМР и приемането им с Акт за установяване годността за приемане на строежа Образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството Окончателно плащане се извършва след окончателно завършване на всички работи по Обекта, на основата на актовете за завършените работи, проведено изпитване и въведени в пробна експлоатация мрежа, предаване от Изпълнителя на заверена от Консултанта екзекутивна документация и подписан констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (акт образец 15). От окончателното плащане се удържат всички невъзстановени към този момент суми от аванса и всякакви дължими неустойки по реда на договора, ако има такива. След конкретизиране на сумата на окончателното плащане и оформяне на всички изискумени документи, изпълнителя издава данъчна фактура. 4. Всички плащания се извършват от Възложителя в срок до 30 календарни дни след представяне на документите изискуеми за съответното плащане (авансово междинно окончателно).

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения или сдружения, което отговаря на предварително обявените условия. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) трябва да сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциума е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка; чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; определят лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Ако в споразумението не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си; че един ще представлява обединението/консорциума и е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението. Споразумението трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/ или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Договора с избрания изпълнител ще влезе в сила и ще бъде подписан Протокол за откриване на строителна площадка след писмено уведомление от Възложителя към Изпълнителя, след получено писмено уведомление към Бенифициента Община Лом от Министерство на Околната среда и Водите за осигурено финансиране по Проект "Интегрирано управление и пречистване на водите в град Лом ЕТАП I".

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо (ФЛ) или юридическо лице (ЮЛ), както и техните обединения. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията по чл.47 ал.1 (без б. «е» на т.1) и ал.5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за техните действията, бездействията и работата като за свои. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не се допуска едно и също ФЛ или ЮЛ да участва едновременно в две обединения, които са участници, или да участва в процедурата едновременно самостоятелно и в обединение. Всички участници, нарушили горните изисквания, се отстраняват от процедурата. При подаване на офертите, участниците удостоверяват липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 т.1, 4 и 5 и ал. 5 ЗОП с една декларация, по чл. 47, ал. 9 ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника. Чуждестранните ФЛ или ЮЛ удостоверяват, липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Документи в Плик №1-(1) Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, (Обр.19) подписан от участника; (2) Заявление за участие (Обр. 1); (3) Адм. сведения съгласно чл.56, ал.1 т.1 буква.”а” на ЗОП (Обр. 2); (4) Нот. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (5) Декл. за приемане условията на договора и процедурата (Обр. 3), (6) Споразумение за създаване на обединение, когато участника е обединение, което не е ЮЛ и Декл. от членовете на обединението за разпределение на дейностите (ако това не е посочено в споразумението) – оригинал или нот. заверено копие на споразумението, (7) Нот. заверени пълномощни от всички участници в обединението, за упълномощаване на едно лице, което да ги представлява, да подаде офертата и да подпише документите, които са общи за обединението с изключение на случаите когато това упълномощаване е извършено в самото споразумение; (8) Документ за внесена гаранция за участие; (9) Декларация за посещение на място на обекта и запознаване с условията на изпълнение (Образец 4), (10) Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 (без б. „е”), ал.2, т.1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП (Обр. 5) подписана от лицата, които представляват участника, (11) Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 на ЗОП както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Обр. 6), (12) Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие (Обр. 10), (13) Декларация от подизпълнителя потвърждаваща съгласие за участие като подизпълнител (Образец 11), (14) Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП* (Обр.12), (15) Доказателства за иконом. и финансово състояние .посочени в раздел III.2.2) на Обявлението. (16) Доказателства за техн. възможност и квалификация , посочени в раздел III.2.3) на Обявлението. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ: документите по точки (3), (7), (10), (14), се представят от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението ; документите по точки (1), (2), (5), (11), (12) и (14) се подписват от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението съгласно споразумението по т.(6) или с пълномощните по т. (7) документите по останалите точки се представят от ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, в зависимост от дейностите и функциите, които ще извършва и за които отговаря и чрез които се доказва съответствието с изискванията . В ПЛИК 2 се поставя (1) Техническото предложение (Обр. 13), (2) Лин.кал. план за изпълнение СМР, и декларация по чл.33, ал. 4 ЗОП когато е приложимо. В ПЛИК 3 се поставя ценово предложение – Обр. 14, Кол.стойностни. сметки – Обр. 15, придружени с анализи за всички ед. цени на видове СМР включени в КСС. Текста продължава в раздел VI 3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

а) Удостоверение от банка за наличие на собствени средства или свободен кредитен ресурс на участника, издадено не по – рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура – оригинал. Участникът може да приложи и други доказателства за достъп до кредитен ресурс и/или собствени средства, които по недвусмислен начин да доказват разполагаемост с изисискуемия финансов ресурс. б) Копие/я на валидна/и застрахователна/и полица/и. за професионална отговорност. Чуждестранните лица следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. в) Декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора / формат на участника/

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а) Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 5 000 000 /пет милиона/ лева под формата на пари в брой или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма гарантираща наличие и/или разполагаемост с изискуемия размер финансови средства - доказва се с Удостоверение от банка за наличие на собствени средства или свободен кредитен ресурс на участника, издадено не по – рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура – оригинал. Участникът може да приложи и други доказателства за достъп до кредитен ресурс и/или собствени средства, които по недвусмислен начин да доказват разполагаемост с изисискуемия финансов ресурс. Настоящото изискване има за цел избрания изпълнител да разполага с финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други. б) Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора. За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът в) Декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, за всеки член на обединението, които ще изпълнява дейности свързани със строителството.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) Списък на изпълнените основни стротелни дейности сходни с предмета на настоящата поръчка. /по смисъла на чл.51, ал.1, т.1 и т.2 от ЗОП/ - попълнени данни в Образец № 7 с посочени изискуемите данни и параметри и доказателства за изискуемите параметри които могат да са - Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация трябва да включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, и/или приложени удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, и/или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените дейности (проектиране и/или строителство). Документите или информацията в публичните регистри трябва да доказват по недвусмислен начин, изпълнението на видовете и количества СМР, както и дали строителните работи са изпълнени качествено. б) Заверено от участника копие на удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или еквивалентен. Когато участника е регистриран в друга държава - еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална или да представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка в) Заверени от участника копия на валидни сертификати за внедрени ISO 9001 -2008 "Системи за управление на качеството" или еквивалент, ISO 14001-2004 "Системи за управление на околната среда" или еквивалент Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или опазване на околната среда Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран. г) Декларация и данни на ръководния инженерно технически и експертен състав на участника, предложен за изпълнението на поръчката - попълнен Образец № 8 Забележка: В случайте когато определен експерт посочен в декларацията Образец № 8 не е в трудово правни отношения с участника се прилага и декларация за разположение на експшерта съгласно Образец № 9 в настоящата документация. Всички документи в офертите на участниците, които не са на български език, се представят и в превод. Документите, с които се доказват техническите възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор .

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а) Участникът трябва да има през последните 5 години (считани от датата на подаване на офертата) или от датата на учредяване/започване на дейността, изпълнено строителство (по едни или повече договори) на поне 10км изградени нови и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни мрежи и поне 10км изградени нови и/или реконструкция и/или рехабилитация на канализационни мрежи. б) Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за IV група строежи минимум за II категория строежи или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Евр. съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Евр. икон. пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е/са установени, който има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден в) Участникът трябва да притежава сертификат за внедрени ISO 9001:2008 "Системи за управление на качеството'' или еквивалент, ISO 14001:2004 -"Системи за управление на околната среда" или еквивалент. Обхвата на внедрените системи трябва да е за строителни дейности сходни с предмета на поръчката Когато участникът е обединение, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, което ще изпълнява СМР, трябва да притежава изискуемите сертификати/ г) Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, минимум Ръководител на договора, технически ръководители на обекта, експерт «Геодезия», Експерт за контрола на качеството и Експерт по безопастност и здраве в строителството. Експертите трябва да отговарят на следните изисквания: - Ръководителят на договора - Да има инженерно-техническо образование строителна специалност или еквивалентно – степен магистър; най-малко 5 год. опит по специалността; опит в управлението и/или изпълнението на поне един инвестиционен проект, сходен с предмета на поръчката Под «сходен с предмета на поръчката» се разбира обект по изграждане на нови и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни и/или канализационни мрежи. - Технически ръководител на обекта - минимум 2 броя, които да имат - минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ; най-малко 3 год. опит като техн. ръководител на строителни обекти във воден сектор / ВиК мрежи, съоръжения, ПСОВ и подобни/ - Експерт «Геодезия» - Да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Геодезия” или еквивалентна; най-малко 3 год. опит по специалността. - Отговорник за контрола на качеството- Да има най-малко 2 год. опит в контрол по качеството на строителни обекти; Удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, - Експерт по безопасност и здраве в строителството -Да има удостоверение за обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно и най-малко 2 год. опит като контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд За всяка от позициите трябва да бъдат посочени различни лица. В случай, че участникът участва като обединение, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението (съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП) - ТС – Срок на изпълнение на поръчката ; тежест: 20
Показател: ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП) - ТО – Организация и изпълнение на поръчката разпределени по под-показатели съответно: ТО-1. Етапи на работа, подход и Организацията на строителната площадка - макс. 10 точки; ТО.2. Организация на работа - макс. 10 точки; ТО- 3 Технологична последователност на строителните процеси - макс. 10 точки;; тежест: 30
Показател: ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП) - ТД – Мерки за намаляване дискомфорта на местното население при изпълнение на предвидените строителни дейности ; тежест: 10
Показател: ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП) - ТУ – Управление на риска; тежест: 10
Показател: ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ЦП) – оценява се направеното от участника ценово предложене -крайна цена,; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
02.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.06.2015 г.  Час: 13:00
Място

гр. Лом ул. Дунавска № 12, заседателна зала на общинска администрация

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване установения ред за достъп до сградата. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането ще е със средства на Оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейската общност

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на текста от раздел III 2.1. Всички документи в офертите на участниците, които не са на български език, се представят и в превод, а документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 ЗОП се представя в официален превод. *Относно (12) Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл 120, ал.5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ