02538-2015-0007
Технически редакции | ||
22.04.2015 12:00 ч. : | 22/04/2015 11:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.04.2015 12:00 ч. : | 22/04/2015 11:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9633373
Място/места за контакт: Евгения КъневаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-por-7/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. „Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035
Място/места за контакт: Евгения КъневаМинистерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на столове и мека мебел; Обособена позиция 2 – Доставка на офис мебели; Обособена позиция 3 – Доставка на метални шкафове и стелажи; Обособена позиция № 4 – Доставка на мебели за УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак; Обособена позиция № 5 – Доставка на мебели за УБ „Боровец“ – общ. Самоков; Обособена позиция № 6 – Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна“
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на столове и мека мебел; Обособена позиция 2 – Доставка на офис мебели; Обособена позиция 3 – Доставка на метални шкафове и стелажи; Обособена позиция № 4 – Доставка на мебели за УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак; Обособена позиция № 5 – Доставка на мебели за УБ „Боровец“ – общ. Самоков; Обособена позиция № 6 – Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна“
39100000, 39112000, 39121200, 39131100, 39121100, 39122100, 39142000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно Техническите спецификации по всяка от обособените позицци, посочени в документацията за участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: За обособена позиция 1 – 232 лв. За обособена позиция 2 – 686 лв.За обособена позиция 3 – 180 лв. За обособена позиция 4 – 124 лв.За обособена позиция 5 – 39 лв.За обособена позиция 6 – 27 лв. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 60 (шестдесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора. В случаите по чл. 16г възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. Плащането ще се извършва в съответствие с уловията на договора за възлагане на обществена поръчка, както следва: УСЛОВИЯ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ. Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по следната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: Банка:…………………………., Банкова сметка: ……………………………… ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по чл. 3, ал. 1 след изпълнение на всички предвидени дейности – доставка и монтаж, в срок до 10 (десет) работни дни след подписване и представяне на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ доставката, подписване и представяне на констативен протокол, удостоверяващ монтажа на доставените мебели и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на издадена фактура (хартиена или електронна, съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис) за стоките, които следва да бъдат доставени. Посочените документи следва да бъдат изпратени/представени на адрес гр. София, пл. Св. Неделя № 1, ет. 6, Администрация на главен прокурор. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не заплаща суми за непълно и/или некачествено извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ дейности, като в случай на несъответствия на доставените стоки с техническите спецификации и/или предложението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съответното плащане се извършва в срок от 10 (десет) работни дни след отстраняване на несъответствията или дефекта, или замяната на некачествения актив с нов. Отстраняването на недостатъците е за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на чл. 12, ал. 5. от договора за възлагане на обществена поръчка
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г от ЗОП. В случай че участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и не бъде избрана някоя от офертите на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, комисията ще се върне и ще разгледа офертите на участниците, различни от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са били оповестени в рамките на първото публично заседание, като ще приложи всички приложими в общия случай на възлагане правила на Закона за обществени поръчки. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.ОПРЕДЕЛЕНИТЕ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР НЕ СЕ ПРИЛАГАТ ЗА КАНДИДАТИ И УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ИЛИ КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ, КАКТО И ЗА ОБЕДИНЕНИЯ, В КОИТО УЧАСТВАТ САМО ТАКИВА ЛИЦА.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
гр. София, пл. Света Неделя № 1, ет. 4 - Администрация на главен прокурор
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора за всяка обособена позиция. Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора за всяка обособена позиция. Доставката на мебелите, предмет на поръчката, за всяка обособена позиция, е пряко обвързана с извършвани ремонтни дейности, поради което Възложителят не се ангажира със закупуване в срока на договора на мебелите, предмет на обществената поръчка.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на столове и мека мебел
39100000, 39112000
Описание:
Съгалсно техническата спецификация към документацията за участие
Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 2 – Доставка на офис мебели
39100000, 39121200, 39121100, 39122100
Описание:
Съгласно техническите спецификации от документацията за участие
„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 3 – Доставка на метални шкафове и стелажи
39100000, 39131100
Описание:
Съгласно техническите спецификации от документацията за участие
„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 4 Доставка на мебели за УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак
39100000, 39143123, 39131100, 39112000, 39121200
Описание:
Съгласно техническата спецификация от документацията за участие
„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 5 Доставка на мебели за УБ „Боровец“ – общ. Самоков
39100000, 39142000, 39143122
Описание:
Съгласно техническите спецификации от документацията за участие
„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособен апозиция 6: Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна
39100000, 39131100
Описание:
Съгласно техническата спецификация от документацията за участие