Версия за печат

02538-2015-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: Евгения Кънева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-por-7/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. „Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035

Място/места за контакт: Евгения Кънева

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на столове и мека мебел; Обособена позиция 2 – Доставка на офис мебели; Обособена позиция 3 – Доставка на метални шкафове и стелажи; Обособена позиция № 4 – Доставка на мебели за УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак; Обособена позиция № 5 – Доставка на мебели за УБ „Боровец“ – общ. Самоков; Обособена позиция № 6 – Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставката на мебелите за всяка обособена позиция се извършват на адреса, посочен от Възложителя в заявката. Доставките се извършват на един или някои от следните адреси: За ОП 1 , ОП2, ОП 3 - гр. София, бул. „Витоша” № 2, гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров” № 42, гр. София, бул. „Ал. Стамболийски“ № 18, гр. София, пл. Света Неделя № 1. За ОП 4- УБ „Цигов чарк” – гр. Батак, обл. Пазарджик За ОП 5- УБ Боровец, общ. Самоков За ОП 6- ПД „Изгрев” – гр. Бяла, обл. Варна
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на столове и мека мебел; Обособена позиция 2 – Доставка на офис мебели; Обособена позиция 3 – Доставка на метални шкафове и стелажи; Обособена позиция № 4 – Доставка на мебели за УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак; Обособена позиция № 5 – Доставка на мебели за УБ „Боровец“ – общ. Самоков; Обособена позиция № 6 – Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39112000, 39121200, 39131100, 39121100, 39122100, 39142000

Описание:

Мебелировка
Столове
Маси
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Бюра
Шкафове
Градинска мебел

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническите спецификации по всяка от обособените позицци, посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
129000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: За обособена позиция 1 – 232 лв. За обособена позиция 2 – 686 лв.За обособена позиция 3 – 180 лв. За обособена позиция 4 – 124 лв.За обособена позиция 5 – 39 лв.За обособена позиция 6 – 27 лв. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 60 (шестдесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора. В случаите по чл. 16г възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. Плащането ще се извършва в съответствие с уловията на договора за възлагане на обществена поръчка, както следва: УСЛОВИЯ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ. Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по следната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: Банка:…………………………., Банкова сметка: ……………………………… ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по чл. 3, ал. 1 след изпълнение на всички предвидени дейности – доставка и монтаж, в срок до 10 (десет) работни дни след подписване и представяне на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ доставката, подписване и представяне на констативен протокол, удостоверяващ монтажа на доставените мебели и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на издадена фактура (хартиена или електронна, съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис) за стоките, които следва да бъдат доставени. Посочените документи следва да бъдат изпратени/представени на адрес гр. София, пл. Св. Неделя № 1, ет. 6, Администрация на главен прокурор. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не заплаща суми за непълно и/или некачествено извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ дейности, като в случай на несъответствия на доставените стоки с техническите спецификации и/или предложението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съответното плащане се извършва в срок от 10 (десет) работни дни след отстраняване на несъответствията или дефекта, или замяната на некачествения актив с нов. Отстраняването на недостатъците е за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на чл. 12, ал. 5. от договора за възлагане на обществена поръчка

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г от ЗОП. В случай че участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и не бъде избрана някоя от офертите на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, комисията ще се върне и ще разгледа офертите на участниците, различни от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са били оповестени в рамките на първото публично заседание, като ще приложи всички приложими в общия случай на възлагане правила на Закона за обществени поръчки. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.ОПРЕДЕЛЕНИТЕ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР НЕ СЕ ПРИЛАГАТ ЗА КАНДИДАТИ И УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ИЛИ КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ, КАКТО И ЗА ОБЕДИНЕНИЯ, В КОИТО УЧАСТВАТ САМО ТАКИВА ЛИЦА.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ-та п-чка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на В-теля, посочени в до-ята за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по ЗОП нормативните актове по прилагането му, независимо от х-ра и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Представяне на участника, което включва: - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 2). При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (Приложение № 1); Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 3 и № 4 Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Приложение № 8; Представяне на участника-Приложение № 9; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮСЛДС от участник/ подизпълнител – Приложение № 9.1. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или обединение от такива предприятия, в представянето си участникът, включва декларация (свободен текст), с която декларира, съответно всеки от участниците в обединението декларира,че е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.Когато участникът по чл.16 г от ЗОП е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, те също представят декларация (свободен текст), че те също са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи списък на доставките /минимум 2 (две) доставки/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) доставки през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. * Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. Света Неделя № 1, ет. 4 - Администрация на главен прокурор

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора за всяка обособена позиция. Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора за всяка обособена позиция. Доставката на мебелите, предмет на поръчката, за всяка обособена позиция, е пряко обвързана с извършвани ремонтни дейности, поради което Възложителят не се ангажира със закупуване в срока на договора на мебелите, предмет на обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на столове и мека мебел
1) Кратко описание

„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на столове и мека мебел

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39112000

Описание:

Мебелировка
Столове

3) Количество или обем

Съгалсно техническата спецификация към документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
23200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на офис мебели
1) Кратко описание

Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 2 – Доставка на офис мебели

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39121200, 39121100, 39122100

Описание:

Мебелировка
Маси
Бюра
Шкафове

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
68800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на метални шкафове и стелажи
1) Кратко описание

„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 3 – Доставка на метални шкафове и стелажи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39131100

Описание:

Мебелировка
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
18000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мебели за УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак
1) Кратко описание

„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 4 Доставка на мебели за УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39143123, 39131100, 39112000, 39121200

Описание:

Мебелировка
Нощни масички
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Столове
Маси

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
12400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мебели за УБ „Боровец“ – общ. Самоков
1) Кратко описание

„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 5 Доставка на мебели за УБ „Боровец“ – общ. Самоков

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39142000, 39143122

Описание:

Мебелировка
Градинска мебел
Скринове

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
3900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна
1) Кратко описание

„Доставка на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на Главния прокурор, Национална следствена служба, Бюро по защита при Главния прокурор и учебните и почивни бази на Прокуратурата на Република България по шест самостоятелно обособени позиции: Обособен апозиция 6: Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39131100

Описание:

Мебелировка
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
2700 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12