Версия за печат

00774-2015-0008

BG-Стара Загора: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki/.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/razrabotka-i-vnedryavane-na-novi-funktsionalnosti-k-m-programni-produkti-sladko-bebe-i-schastlivo-detstvo-vnedreni-za-nuzhdite-na-detski-gradini-i-detski-yasli-stara-zagora-i-os-schestvyavane-na-godishna-poddr-zhka-na-s-sc.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на допълнителни СМР във връзка с обект: „Изготвяне на инвестиционни проекти и строителни работи по градска пътна мрежа гр.Стара Загора“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Извършване на допълнителни СМР във връзка с обект: „Изготвяне на инвестиционни проекти и строителни работи по градска пътна мрежа гр.Стара Загора“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
235986.27 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 617 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Извършване на допълнителни СМР във връзка с обект: „Изготвяне на инвестиционни проекти и строителни работи по градска пътна мрежа гр.Стара Загора“
V.1) Дата на сключване договора
07.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум Хемус - Дизайн Строй , Булстат 176672172, ул. Гербер №5, България 1619, София, Тел.: 0882 810030, E-mail: stroikomers04@mail.bg, Факс: 0882 810032

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 235986.27 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 235986.27 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Консорциум „Хемус-Дизайн-Строй“ със седалище и адрес на управление гр.София, ул.“Гербер“ №5


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Настоящата обществена поръчка се открива на основание чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съгласно който поради непредвидени обстоятелства е необходимо възлагането на допълнителна услуга или строителство на същия изпълнител при следните условия:допълнителната услуга или строителството не могат технически или икономически да се разделят от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя или въпреки че могат да се разделят, са съществено необходими за изпълнението на поръчката и общата стойност на поръчките, с които се възлагат допълнителни услуги или строителство, не е повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка. С Консорциум „Хемус-Дизайн-Строй“ е сключен договор №911 от 19.05.2014 г. с предмет: „Изготвяне на инвестиционни проекти и строителни работи по градска пътна мрежа гр.Стара Загора“ по проект „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр.Стара Загора“, Договор № BG61РО001/1.5-03/2011/003 по схема за предоставяне на БФП BG61РО001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града“ на ОПРР 2007-2013“. Стойността на договора е 1 778 819,39 лв. без ДДСПри изп-то предмета на договора е изготвен РП по части: „Паркоустройство и благоустрояване“, „Геодезия“, „ВОБД“, „ОД“, „ПБЗ“, „Пожарна безопасност“, „Пътна“, „Архитектурна“, „Конструктивна“, „Мостово съоръжение – ид.проект“, за който е извършена оценка за съответствието и е издадено разрешение за строеж.При изготвяне на РП трасето на велоалеята /заложено в идейния проект от 2011 година/ е оптимизирано от проектантите с оглед напълно отпадане и/или минимизиране необходимостта от премахването на многогодишни дървета, попадащи в нейното трасе, което би засегнало „зелената“ система на града и би предизвикало недоволство сред гражданите. Също така в голям брой участъци на велоалеята при това решение не се налагало изместване на съществуващи стълбове на електроснабдителната мрежа и въздушно контактната мрежа за тролейбусен транспорт, както рекламно-информационни табели и елементи на градското обзавеждане. Тези обстоятелства са довели до отпадане на велоалеи с ширина 1.0 метър (индивидуална еднопосочна велосипедна алея), като новопроектираните велоалеи са с ширини 2.0 метра (индивидуална двупосочна велосипедна алея) и 2.50 метра (комбинирана двупосочна велосипедна алея с пешеходно движение). Проектирани са и се изпълняват 4 623 метра индивидуални двупосочни велосипедни алеи и 2787 метра комбинирани велосипедни алеи с пешеходно движение. Поради частично навлизане на трасето на велоалеята по ул. «Иван Вазов» в УПИ, собственост на магазин «Кауфланд» се е наложило препроектиране на нова отсечка от 287 метра обходен маршрут, при което се е увеличило общата дължина на изгражданата велоалея с 80 метра, т.е. от 7 843 м на 7 923 м.За изпълнението на трасето на велоалеята съгласно одобрения проект се налага в определени участъци, допълване до съответната проектна ширина от 50 см, респективно 150 см, и извършването на следните допълващи видове работи: „Демонтаж на плочи“, „Изкоп и подравняване“, „Основа от НТК“ и „Асфалтиране в два пласта по проект“.Успоредно с тези обстоятелства на консорциум „Хемус-Дизайн-Строй“ е поставено допълн. изискване антипаркинг съоръжения да бъдат изработени от чугун, да са с височина 0.50 метра над терена и в горния край да бъде поставен герба на Общината с оглед запазване на идентичността в града на поставяните неподвижни антипаркинг съоръжения.По одобр. проект по трасето на велоалеята е предвидено да се монтират 3 538 броя антипаркинг колчета, вместо заложените 4073 броя като останалите 535 броя ще бъдат доставени от изпъл-я на склад за последващ монтаж. Съгл. изложените непредв. об-ства е необходимо възл-то на доп. СМР на същия из-л, тъй като работите не могат технически да се разделят от предмета на основния договор без значителни затруднения и са съществено необходими за изпълн. на поръчката, а общата стойност на поръчката е 235 986,27 лева без ДДС, което не надвишава 50% от стойността на същата.