Версия за печат

00960-2014-0009

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121459246

Агенция за устойчиво енергийно развитие, ул. Екзарх Йосиф № 37, За: Снежана Колева, Стоянка Василева, България 1000, София, Тел.: 02 9154053; 02 9154016, E-mail: Office@SEEA.government.bg, Факс: 02 9815802

Място/места за контакт: Агенция за устойчиво енергийно развитие

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.seea.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.seea.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/59-aktualni-obshtestveni-porachki-category/9630-zop-2014-003.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Енергийна ефективност и възобновяеми източници на енергия

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Надграждане на електронните регистри на лицата, извършващи обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради и обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, с цел постигане на оперативна съвместимост и предоставяне на 4 броя електронни административни услуги” по проект по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул. "Екзарх Йосиф" № 37
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности от обхвата на проект „Надграждане на електронните регистри на лицата, извършващи обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради и обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, с цел постигане на оперативна съвместимост и предоставяне на 4 броя електронни административни услуги”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“ 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, бюджетна линия BG051PO002/14/3.2-06: 1. Дейност 1: „Надграждане на електронните регистри на лицата, извършващи обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради и на промишлени системи с възможност за предоставяне на 4 бр. административни услуги по електронен път, вкл. електронно плащане”; 2. Дейност 2: „Цифровизиране (разработка на програмни средства и въвеждане) на информацията от задължените лица за обезпечаване на автоматизиран обмен на регистрови данни и информация от електронните регистри”: - под-дейност „Разработка на програмни средства"; - под-дейност „Въвеждане на информация”. 3. Дейност 3: „Изграждане на интерфейс, който да дава възможност за връзка на електронните регистри на лицата, извършващи обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради и на промишлени системи с централните системи на електронното управление и въвеждане на 4 бр. електронни административни услуги в съответствие с разпоредбите на ЗЕУ и изискванията на МТИТС”; 4. Дейност 4: „Провеждане на съпътстващо обучение за служителите на АУЕР (включващо осигуряването на презентационна техника, кафе-паузи, разработване на учебна програма, изготвяне на обучителни материали /включително и в електронен вариант/, лектори за провеждане на обучението)”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72210000, 72212210, 48700000

Описание:

Услуги по програмиране на софтуерни пакети
Услуги по разработване на софтуер за работа в мрежа
Софтуерни пакети за обслужващи цели

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
373990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка със следните показатели: 1. Организация и методология по изпълнението на проекта; критерии 1.1. Общи организационни принципи – 5 т.; 1.2. Методология за оценка на рисковете – 10 т.; 2. Изпълнение на техническите изисквания; критерий: Методология за организация на информационно-комуникационната инфраструктура, базите данни, софтуер и лицензи – 15 т.; 3. Изпълнение на функционалните изисквания, критерии: 3.1 Концепция за разработване на необходимия приложен софтуер – 10 т.; 3.2. Концепция за управление на съдържанието, управление на данните и администриране на информационната система – 10 т.; 3.3. Подход и методология за системна интеграция – 20 т.; 3.4. Подход и методология при внедряване и съпровождане на програмните продукти и за гаранционна поддръжка – 10 т.; 4. Реализиране на електронни административни услуги; критерий: Методология за изпълнение на електронните административни услуги – 15 т.; 5. Обучение, критерий: Методология на обучението – 5 т.; тежест: 70
Критерий: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 248 - 439055 от 24.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 09 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.03.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

МАП РИАЛ ДЗЗД, бул. Андрей Ляпчев 51, България 1784, София, Тел.: 02 9171971, Факс: 02 9171979

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 374166.66 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 373990 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се провежда в изпълнение на дейности от 1 до 4 от обхвата на проект: „Надграждане на електронните регистри на лицата, извършващи обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради и обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, с цел постигане на оперативна съвместимост и предоставяне на 4 броя електронни административни услуги”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“ 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III. „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, бюджетна линия BG051PO002/14/3.2-06.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участници в обществената поръчка: 1. ДЗЗД МАП РИАЛ с ЕИК 176484569; Членове на обединението: "МАПЕКС" АД с ЕИК 130562409 и "РИАЛ СИСТЕМС" ООД с ЕИК 131283711. 2. Обединение "ИББ"; Участници в обединението: BOZA Solutions BVBA - Номер 0840252107, регистрирано по белгийското законодателство; "Имаг" ЕООД с ЕИК 102075166; "Бусофт инженеринг" АД с ЕИК 147048424. 3. "ДИМИРОМА" ЕООД с ЕИК 202393928.