Версия за печат

00009-2015-0004

BG-гр. Девин: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Девин, ул Дружба № 1, За: Надежда Ризова, Р.България 4800, гр. Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devin.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за проектирането и изпълнението на аварийно-възстановителните работи на обект: ”Подпорна стена в УПИ II, кв.75 по ПУП на гр.Девин”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Девин
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Избор на изпълнител за проектирането и изпълнението на аварийно-възстановителните работи на обект: ”Подпорна стена в УПИ II, кв.75 по ПУП на гр.Девин”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
175000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-244 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на изпълнител за проектирането и изпълнението на аварийно-възстановителните работи на обект: ”Подпорна стена в УПИ II, кв.75 по ПУП на гр.Девин”.
V.1) Дата на сключване договора
01.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Партрейд ООД, гр. София ЕИК 112062174, район Триадица, бул Черни връх № 158, Р.България 4800, гр. София, Тел.: 034 445755

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 175000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 175000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 42%
Кратко описание
земни работи;инертни материали - доставка и полагане; транспорт инертни материали;монтажни работи - армировка

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Партрейд ООД, гр. София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На 01.02.2015г. в следствие на проливните дъждове на територията на община Девин са наводнени следните населени места: с.Триград, кв.Настан на гр.Девин, с.Жребово, с.Кестен, с.Тешел, с.Чуруково и с.Михалково и са прекъснати част от пътищата. За това със Заповед №РД-09-40/01.02.2015г. на кмета на община Девин е обявено бедствено положение на територията на община Девин, разпоредени са извършването на определени действия и са въведени временни ограничения. Със Заповед №РД-09-41/01.02.2015г. на кмета на община Девин е определена комисия, която следва да предприеме действия по констатации и да предложи мерки за възстановяване на нанесените щети от проливните дъждове на територията на община Девин. Съгласно протокол от 02.02.2015г. определената от мен комисия извършила подробен оглед на инфраструктурни обекти на територията на община Девин, които са засегнати от бедственото положение, възникнало на 01.02.2015г., и констатирала на ул.“Освобождение“ в гр.Девин, в района на автогарата, свличане на земна и скална маса под прилежащите търговски обекти и установила, че спешно е необходимо изготвяне на проект за трайно възстановяване. Със Заповед №РД-09-46/03.02.2015г. на кмета на община Девин е отменено бедственото положение на територията на община Девин и е разпоредено да продължат аварийно-възстановителните работи. В предвид на изложеното до тук следва да започне проектирането и изпълнението на аварийно-възстановителните работи на обект: ”Подпорна стена в УПИ II, кв.75 по ПУП на гр.Девин”. За посочения обект следва незабавно, спешно да започнат аварийно-възстановителни работи – проектиране и изпълнение, тъй като има непосредствена заплаха за живота и здравето на хората. Предприемането на неотложни действия е породено от настъпване на изключителни обстоятелства – природно бедствие /обилни валежи/ по смисъла на § 1, т. 8 от Допълнителните разпоредби (ДР) на Закона за обществените поръчки (ЗОП). По смисъла на § 1, т. 8 от ДР на ЗОП изключителни са обстоятелствата, предизвикани от непредвидими за възложителя събития, като природно бедствие, авария или катастрофа, както и други, които непосредствено застрашават живота и здравето на хората или околната среда или могат съществено да затруднят или да нарушат нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя, а видно от изложеното по-горе е налице природно бедствие, което застрашава живота и здравето на хората. За преодоляване на последиците не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление по ЗОП, тъй като незабавно следва да започнат аварийно-възстановителните работи на обекта – проектиране и изпълнение на обекта. Ето защо и на основание чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП възникна необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление, поради което следва да бъде проведена процедура на договаряне без обявление за избор на изпълнител, който да изпълни проектиране и изпълнение на обект: ”Подпорна стена в УПИ II, кв.75 по ПУП на гр.Девин”. Работният проект за обекта следва да бъде изготвен по части: Строително конструктивна (СК), Проект за управление на отпадъците (ПУО), ПБЗ, Геодезия - трасировъчен план, Хидрология, Геология.