Версия за печат

02030-2014-0028

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА, бул. Ген. Николай Г. Столетов №21, За: Гергана Манолова, Николай Димитров, Мария Владимирова, Р. България 1309, София, Тел.: 02 8139220; 02 8139107, E-mail: lop@gdin.bg, Факс: 02 8139107

Място/места за контакт: стаи № 51, 54 и 61

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gdin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gdin.bg/Pages/PublicOrders/Zop.aspx?evntid=27454.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: изпълнение на наказаниятаДруго (моля пояснете): изпълнение на наказанията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на технологично оборудване за кухненски блок и обзавеждане на съществуваща административна сграда, котелно и нова спортно тренировъчна сграда за Учебен център към Затвора Плевен” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на технологично кухненско оборудване” Обособена позиция № 2: „Доставка на обзавеждане засъществуваща административна сграда, котелно и нова спортно тренировъчна сграда към Учебния център на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ гр. Плевен"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на технологично оборудване за кухненски блок и обзавеждане на съществуваща административна сграда, котелно и нова спортно тренировъчна сграда за Учебен център към Затвора Плевен. Доставка на технологично кухненско оборудване на приземен етаж на административна сграда с капацитет мин. 50 души. Доставка на обзавеждане за съществуваща административна сграда - кабинет, отделна сграда - котелно и нова спортно тренировъчна сграда.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39141400, 39290000

Описание:

Модули за кухненско обзавеждане
Различни видове обзавеждане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
67155 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за доставка и монтаж – П1; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П2; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 633906 от 18.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3438 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на технологично кухненско оборудване”
V.1) Дата на сключване договора
01.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИНТ ИМПЕКС ООД, 831237293, ул. Гълъбец № 12, Р. България 1505, София, Тел.: 02 9423700, E-mail: info@intimpex.com, Факс: 02 9423777

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34381 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 3642 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на обзавеждане засъществуваща административна сграда, котелно и нова спортно тренировъчна сграда към Учебния център на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ гр. Плевен
V.1) Дата на сключване договора
06.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АМО ЕООД, 831589871, жк Хиподрума, бл. 128, вх. Б, ап. 54, Р. България 1612, София, Тел.: 02 9761000, E-mail: office@amo.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 32774 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Процедурата се провежда във връзка с изпълнението на проект NFM-2013- BG15-1 „Подобряване на стандартите в затворите и следствените арести чрез ремонтиране на инфраструктурата, за да се осигури зачитане на човешките права” се финансира по Норвежкия финансов механизъм 2009-2014, Програмна област 32.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Обособена позиция 1 - двама участници: “БИС“ООД и “ИНТ ИМПЕКС“ ООД; Обособена позиция 2 - двама участници: „Лукс Доорс” ЕООД и “АМО“ ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор