Версия за печат

00797-2014-0078

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. Александровска 26, За: Веселина Димитрова, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 907318, E-mail: vh.dimitrova@burgas.bg, Факс: 056 907259

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/index.php/bg/notice/details/62/20174.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПОДГОТОВКА И ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЪБИТИЯ ПО ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА БУРГАС

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Област Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Подготовка, организиране и отчитане на планирани публични събития по проекти на Община Бургас. Поръчката включва събития по проект „Създаване и функциониране на Областен информационен център-Бургас” и събития по други проекти на Община Бургас. Изпълнителят следва да организира всяко едно от събитията във връзка с изпълнение на дейностите по проекти на Община Бургас, след подадена информация от Възложителя. Всяко отделно събитие ще бъде възлагано с писмо до избрания изпълнител, като в него ще се посочват вид, време, място на събитието, както и всички специфики свързани с провеждането му, включително необходимите услуги, съгласно посоченото в заданието и офертата/ценовата оферта на избрания изпълнител. Времето за подготовка на всяко събитие, от гледна точка на неговата сложност и мащаб ще бъде съобразено от Възложителя и той ще изпрати възлагателното писмо за организиране на събитие своевременно. Изискванията относно разположението на местата в залите за всяко конкретно събитие ще бъде уточнено с писмото за възлагане. За всяко събитие следва да се извършва регистрация на участниците, като след събитието оригиналите на присъствените списъци се предават на представител на Възложителя, отговорен за съответния проект. За всяко събитие изпълнителят следва да осигури медийно отразяване и да извърши и заснемане по време на провеждане на събитието, като направените снимки се предават на Възложителя във връзка с отчитане на събитието

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
124220 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Финансова оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

93-ОП-141

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 635258 от 26.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-ОП-141/9/ / Обособена позиция №: / Заглавие:Подготовка и организиране на събития по проекти на Община Бургас
V.1) Дата на сключване договора
19.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Файв Консулт АД ЕИК 202699191, ул. Велико Търново 27, РБългария 1504, София, Тел.: 0888 006482, E-mail: info@fiveconsult.eu

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 125568.58 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 124220 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ОП "Техническа помощ", ОП "Регионално развитие", ОП "Административен капацитет", СОП "Черноморски басейн"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Файв Консулт“ АД ЕИК 202699191; „Меркурий-97“ ЕООД ЕИК 121295074; „Ивентс БГ“ ЕООД ЕИК 201003282


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор