Версия за печат

00210-2014-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. Славянска №1, За: Надежда Костадинова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: n_kostadinova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: ул. Славянска №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства Hewlett – Packard (Хюлет - Пакард)“ за нуждите на Министерство на правосъдието – Централна администрация“, обособена позиция № 1 – „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)” по рамково споразумение СПОР-46/03.11.2014 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Провеждане на процедура за „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства Hewlett – Packard (Хюлет - Пакард)“ за нуждите на Министерство на правосъдието – Централна администрация“, на основание чл.93б, ал.3 от ЗОП и въз основа на Рамково споразумение № СПОР-46/03.11.2014 г. с предмет: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства", сключено от ЦООП. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)"; 2. Обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"; 3. Обособена позиция № 3 "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
194899 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00210-2014-0009

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 011 - 014585 от 16.01.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 217 - 206667 от 20.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 93-00-187 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ронос ООД, ЕИК: 831176328, бул. Александър Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39, Република България 1303, София, Тел.: 02 4893130, E-mail: a.popova@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 194899 BGN без ДДС
Брой месеци: 10
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби е съгласно чл. 120 от ЗОП. Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„АТС-БЪЛГАРИЯ“ ООД, ЕИК: 130332479 „ЛИРЕКС БГ” ООД, ЕИК: 121057952 „РОЕЛ-98“ ООД, ЕИК: 121798467 „РОНОС“ ООД, ЕИК: 831176328