Версия за печат

00267-2015-0034

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. Стафан Стамболов № 1, За: Тодор Тодоров - Директор на дирекция Обществени поръчки; Дарина Шаркова - гл. експерт в дирекция ОП, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656760, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150415FxJZ1311047.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Кмет на община Пловдив; Директор на дирекция Обществени поръчки, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставки и монтаж на автомобилни гуми за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставки и монтаж на нови автомобилни гуми за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка. Предметът на поръчката включва и дейностите по демонтаж, монтаж и баланс на гумите. Стоките, предмет на поръчката, са подробно описани в образца Ценово предложение към документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34350000, 34351000, 34352000, 50116510

Описание:

Външни гуми с лек и тежък режим на експлоатация
Външни гуми с лек режим на експлоатация
Външни гуми за носене на големи товари
Услуги по монтаж на автомобилни гуми

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е 150000 лева с ДДС за 1 година. Количеството стоки ще се определя съгласно заявките на общинските структури, съобразно конкретните възникнали нужди. Прогнозни количества на стоките, предмет на поръчката, са посочени в образеца Ценово предложение от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие под формата на оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Гаранцията за участие е определена в размер на 1200 лв. (хиляда и двеста лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 180 дни от датата, посочена за дата на получаване на офертата, а условията за задържането и усвояването й, записани в нея, следва да бъдат съобразени с чл. 61, ал. 1 и 2 от ЗОП. Банкова сметка на Община Пловдив: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF, ТБ ИнвестБанк АД - клон Пловдив. Гаранцията за изпълнение е определена на 4 % /четири процента/ от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка. Заплащането на доставените стоки ще се извършва по банков път, в срок съгласно чл. 303а от Търговския закон, и след представяне на фактура за извършена доставка в съответствие с условията на проекта на договор. Прогнозната стойност от 150000 лева с ДДС е максимална и не може да бъде надвишавана.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на поръчката. Не се предоставя възможност за представяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: -за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП; -който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, в т.ч. и ценово предложение, чията обща стойност надвишава прогнозната стойност на поръчката; -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; -за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор. Съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС), на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по реда на ЗОП, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружеството, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Документа „Оферта”, изготвен по образец. 3.Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; в) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена по образец. Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. 4.При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители, изготвена по образец. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител по образец, която също се представя в плик №1. 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, изготвена по образец. 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, по образец. 10.Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. ІІ. Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. ІІІ. Плик №3 с надпис „Предлагана цена“, в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Всички документи, съдържащи се в Пликове № 1, 2 и 3 от офертата на участника, трябва да са попълнени на български език, без поправки и/или изтривания. Документите в офертата трябва да са подписани само от лица с представителни функции, назовани в документа за регистрация в Агенцията по вписванията – Търговски регистър или в удостоверението за актуално състояние, или от изрично упълномощени за това лица.Във втория случай в офертата трябва да се представи нотариално заверено пълномощно.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изисква
Минимални изисквания: не се поставя
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности по чл. 51 от ЗОП, участникът следва да представи: 1. Декларация за обектите и техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на обществената поръчка, по образец; 2. Декларация за притежаваните от участника сертификати, имащи отношение към предмета на поръчката, с приложени заверени копия на посочените сертификати. Сертификатите, които не са на български език, трябва да бъдат придружени от официален превод.
Минимални изисквания: Минимално изискване по т. 1. - наличие на най-малко един обект на територията на град Пловдив, оборудван с необходимите съоръжения за осъществяване на услуги по демонтаж, монтаж и баланс на автомобилни гуми, за леки и за товарни автомобили. Минимално изискване по т.2. - наличие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден на името на участника от лице по смисъла на чл. 53, ал. 3 от ЗОП, с област на приложение сходен с предмета поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.05.2015 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2015 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

Зала №36 на Община Пловдив, пл. Ст. Стамболов №1, гр. Пловдив

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите, в т.ч. и на плика с предлагана цена, е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Публикувано обявление за предварителна информация в ОВ на ЕС № 2015/S 026-042803 от 06.02.2015 г. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне. В „Профил на купувача“ възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществени поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ