00011-2015-0001
BG-Пловдив: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Център за спешна медицинска помощ - Пловдив, ул. Перущица № 1, ет.6, За: Марияна Здравчева, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 642414, E-mail: csmp_plovdiv@abv.bg, Факс: 032 643855
Място/места за контакт: ЦСМП-ПловдивИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: csmp-plovdiv.my.contact.bg.
Адрес на профила на купувача: http://csmp-plovdiv.my.contact.bg/obshtestveni.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Открита процедура за определяне на оператор за отпечатване,управление и доставка на ваучери за храна с номинал 2 (два) лева, за нуждите на персонала на ЦСМП-Пловдив и филиалите в гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки.
Възлагане на обществена поръчка
Открита процедура за определяне на оператор за отпечатване,управление и доставка на ваучери за храна с номинална стойност 2 (два) лева, за нуждите на персонала на ЦСМП-Пловдив и филиалите в гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки.
30199770
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Стойността на поръчките за периода на договора се изчислява приблизително на 90000 лв. без ДДС.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора, представляваща сумата от 4500лв., представена в деня на подписване на договора. Гаранциите се представят под формата , посочена в чл. 60, ал. 1, вр. ал.2 от ЗОП (банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на ЦСМП-Пловдив), представена в деня на подписване на договора. Банкова сметка на Възложителя - IBAN BG53UNCR75273354637880, BIC UNCRBGSF - банка "УниКредит Булбанк" АД.
Съгласно чл.6 от Наредба № 11 от 21.12.2005г.за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея. Възложителят заплаща заявеното количество ваучери, след представяне на проформа фактура от страна на Изпълнителя.
Ваучерите за храна следва да имат всички реквизити, посочени в чл.22 ,ал.2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите. Срок на валидност на ваучерите - до края на календарната година, но не по-малко от 30 (тридесет) дни от доставката. Ваучерите се доставят на касата на ЦСМП-Пловдив, на адрес гр.Пловдив, ул. "Перущица" №1, ет.6. Комисионната за изработката на ваучерите да не бъде по-висока от 2 % с ДДС от стойността на заявката.Предлагана цена - участникът следва да направи конкретното си ценово предложение, а именно цена за отпечатване на ваучерите, изразена в процент с ДДС от стойността на заявеното от Възложителя количество ваучери, но не повече от 2% с ДДС от стойността на заявеното количество. В случай, че участникът посочи стойност на ценовото предложение без ДДС, комисията ще изчисли стойността на предложението с ДДС, с оглед съпоставимост с останалите ценови предложения. В случай, че участникът е пропуснал да посочи изрично, дали направеното ценово предложение е в стойност с или без ДДС, комисията ще приеме, че стойността на предложението е с ДДС. Срокът за доставка на ваучерите за храна - не повече от 5 работни дни от заплащане на заявеното количество (съгласно чл.13, ал.5 вр. ал. 2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор).
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
60
Административна сграда на ЦСМП-Пловдив на адрес гр.Пловдив, ул. "Перущица" № 1, ет.6.
Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел,могат да присъстват при извършване на действията по чл. 68, ал.3 от ЗОП .
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от Раздел III.2.1. – Изискуеми документи и информация: Участникът представя и предложение за изпълнение на поръчката, което съдържа Техническото предложение на участника за изпълнение на поръчката, като подробно описание на организацията на изпълнение на поръчката, което описание да съдържа: Начин на извършване и приемане на заявката, Начин на плащане на отпечатаното количество ваучери по заявката, Начин на доставка на заявеното количество ваучери, Срок на доставка на заявеното количество ваучери (посоченият срок следва да е не повече от 5 работни дни, считано от датата на заплащане от Възложителя на заявеното количество ваучери – съгл. чл.13, ал.5 от НАРЕДБА № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор), Описание на други условия по преценка на кандидата, касаещи спецификата на изпълнение на поръчката; Устникът следва да декларира, че ваучерите ще бъдат доставяни на Касата на ЦСМП-Пловдив, като и че срокът на валидност на доставените ваучери ще бъде до края на календарната година, но не по-малко от 30 (тридесет) дни от датата на доставката; Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (прилага се в случай, че определена информация от офертата на участника има конфиденциален характер и участникът желае същата информация да не се разкрива от възложителя. Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 1 и ал.2 от ЗОП, т.е. оферта, която не е представена в запечатан непрозрачен плик, който да съдържа три функционално обособени плика, номерирани и надписани по гореуказания начин и с без необходимото съдържание, е основание участникът да бъде отстранен от процедурата. Участници, представили оферти, които не отговарят на минималните изисквания за изпълнение на поръчката, както и на други условия, посочени в документацията, ще бъдат отстранени от участие, след прилагане на разпоредбите по чл. 68, ал.7,8 и 9 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ