Версия за печат

00085-2015-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Емилия Пенчова Джамбазова, България 1606, София, Тел.: 02 9225704, E-mail: mms@vma.bg, Факс: 02 9225694

Място/места за контакт: ет. 2, ст. 34 - Централна администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Надежда Иванова Сакалийска, Елена Будинова Ирманова, България 1606, София, Тел.: 02 9225195

Място/места за контакт: ВМА - София, 2-ри етаж, 25 стая

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Виолета Тодорова Николчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ст. 26 - Явно деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Периодични доставки на консумативи за кръводаряване и имунохематологична диагностика за нуждите на ВМА и подчинените и структури в страната по следните обособени позиции:1.Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed; 2.Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA; 3.Тест - реагенти за определяне на кръвни групи; 4.Консумативи за работа с кръводарители; 5.Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания; 6.Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители; 7.Сакове за кръв; 8.Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции; 9.Сетове за тромбоцитофереза, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от документацията/.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на ВМА и подчинените й структури в страната.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Периодични доставки на консумативи за кръводаряване и имунохематологична диагностика за нуждите на ВМА и подчинените и структури в страната по следните обособени позиции:1.Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed; 2.Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA; 3.Тест - реагенти за определяне на кръвни групи; 4.Консумативи за работа с кръводарители; 5.Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания; 6.Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители; 7.Сакове за кръв; 8.Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции; 9.Сетове за тромбоцитофереза, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от документацията/.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33696100, 33953000, 33141613

Описание:

Медицински консумативи
Реактиви, предназначени за определяне на кръвната група
Комплекти или принадлежности за определяне на кръвната група при аутопсия
Банки тип торбичка за кръв

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договора/ите .

Стойност, без да се включва ДДС
3484000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции както следва: 1.Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed – 9500.00 лв.; 2.Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA – 1900.00 лв.; 3.Тест - реагенти за определяне на кръвни групи – 930.00 лв.; 4.Консумативи за работа с кръводарители – 1800.00 лв.; 5.Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания – 560.00 лв.; 6.Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители – 500.00 лв.; 7.Сакове за кръв – 5200.00 лв.; 8.Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции – 6250.00 лв.; 9.Сетове за тромбоцитофереза – 8200.00 лв., със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал, да е придружен със списък на позицията/позициите, за която/които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва обособената позиция, размер на внесена гаранция за участие по обособената позиция и обща сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по обособените позициите, за които участникът подава оферта. Гаранция за изпълнение на договора – 3 % от стойността на сключения договор без ДДС и да е със срок на валидност 1 (един) месец след срока на действие на съответния договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Срок на отложено плащане - до 60 (шестдесет) календарни дни. Плащанията на стоките, доставени по сключения договор, се извършват чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след предаване на стоките и представяне на следните документи: фактура и приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника по образец - Приложение № 2 (т.6.6.2. от Предмета на поръчката). 2.1. Посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (т.6.6.2.а. от Предмета на поръчката). 2.2. Декларация по чл. 47 ал. 9 от ЗОП - образец от конкурсната документация - Приложение № 3 (т.6.6.2.б. от Предмета на поръчката). 3. Когато участникът в процедурата е обединение, следва да се представи копие на договор за обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което го представлява - документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият – за участници обединения. Възложителят няма право да изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 6.6.2. от Предмета на поръчката се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. (т. 6.6.3. от Предмета на поръчката). 6. Документ за закупена документация само случаите по чл. 28, ал. 7 от ЗОП (т. 6.6.4. от Предмета на поръчката). 7. Документ за гаранция за участие (т. 6.6.5. от Предмета на поръчката). 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени от възложителя в т. ІII. 2.2 на обявлението за обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор (т. 6.6.6. от Предмета на поръчката). 9. Доказателства за техническите възможности на участника посочени от възложителя в т. ІІI. 2.3 на обявлението за обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор (т. 6.6.7. от Предмета на поръчката). 10. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП - образец от конкурсната документация - Приложение № 4 (т. 6.6.8. от Предмета на поръчката). 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - образец от конкурсната документация - Приложение № 5 (т. 6.6.9. от Предмета на поръчката). 12. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат изискванията по чл. 47 ал. 1 и 5, които се доказват с попълване на декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47 ал. 1 и 5 от ЗОП - образец от конкурсната документация - Приложение № 6 (т. 6.6.10. от Предмета на поръчката). 13. Декларация липса на свързаност с друг участник или кандидат по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Приложение № 7 (т. 6.6.11. от Предмета на поръчката). 14. Декларация по чл. 33, ал. 4, - Приложение № 8, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Същата се поставя в Плик № 2. При подаване на такава декларация възложителя няма право да разкрива информация, предоставена му от участника, с изключение на случаите по чл. 44 от ЗОП (т. 6.6.13. от Предмета на поръчката). 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по чл. 56, ал.1, т.12 - Приложение № 9 - (т. 6.6.14. от Предмета на поръчката). 16. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 6.6.2 се представя в официален превод, а документите по т. 6.6.2, 6.6.6, 6.6.7 от Предмета на поръчката, които са на чужд език, се представят и в превод (т. 6.6.12. от Предмета на поръчката).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците да представят един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка. 2. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложитекят приеме за подходящ. Участникът може да не представя изисканите документи по чл. 50, ал. 1, т. 2 и ал. 2 от ЗОП, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, съгл.чл.50, ал.3 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Мотиви за въвеждане на изискване за разполагаем финансов ресурс: Съобразно обявените „Основни финансови условия и начин на плащане", Изпълнителят фактурира доставената стока при всяка извършена доставка като представя приемо-предавателен протокол и фактура и. Възложителят заплаща извършенатата доставка в срок до 60 календарни дни от издаване на фактура, т.е. изпълнителят е възможно да получи плащане по договора, сключен в резултат на поръчката и на последния ден от двумесечния срок след издаване на фактура. За осигуряването на стоките по договор, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други за изпълнение на поръчката, изпълнителят следва да разполага с финансов ресурс в посочения размер за всяка обособена позиция. Размерът на финансовия ресурс, с който е необходимо да разполага участника, не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка за съответната обособена позиция, съгл. чл. 50, ал. 1 от ЗОП, както следва: 1.Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed – 475 000 лв.; 2.Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA – 95 000 лв.; 3.Тест - реагенти за определяне на кръвни групи – 46500.00 лв.; 4.Консумативи за работа с кръводарители – 90 000.00 лв.; 5.Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания – 28 000.00 лв.; 6.Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители – 25 000.00 лв.; 7.Сакове за кръв – 260 000.00 лв.; 8.Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции – 312 500.00 лв.; 9.Сетове за тромбоцитофереза – 410 000.00 лв.;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът да представи заверено копие на валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, с приложение за медицинските изделия, за които се отнася. 2. Участникът да представи декларация, съдържаща списък на доставките, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години с посочване на стойностите, датите и получателите при спазване на разпоредбата на чл. 51, ал. 4 от ЗОП. 3. Участникът да представи оторизационно писмо от производителя или негов официален представител със срок на валидност срока на валидност на договора. В случай, че срока на валидност на оторизацията е по-кратка от срока на договора, участника се задължава да представи на възложителя актуална оторизация или документ удостоверяващ обстоятелството, че е в процес на издаване. При представянето на оторизационните писма/пълномощни, да е отбелязано за кои точно предложени обособени позиции от Приложение № 1 се отнасят конкретните оторизационни писма. Участник без оторизация не участва в класирането и се отстранява от участие. При представяне на оторизации се прилага чл. 33а, ал. 2 от ЗОП. 4. Участникът да представи Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на името на участника в обхвата на предмета на поръчката. 5. Участникът да представи декларация за складовите бази и транспортните средства, с които разполагат за изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е физическо или юридическо лице, което е регистрирано като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство и притежава разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган на съответната държава, съгласно чл. 77 от ЗМИ. 2. Участникът трябва да има минимум 3 години опит в производството и/или продажбата на медицински изделия, предмет на поръчката. 3. Участниците да са производители, вносители или търговци на едро оторизирани от производителя или официалния вносител. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството. 5. Складовата база, техническо оборудване и транспортните средства, с които разполагат участниците трябва да позволява доставките на медицинските консумативи до ВМА и подчинените й структури в страната да се извършват в оферираните от участниците срокове, като срокът за изпълнение на регулярни заявки за доставка да не е по-дълъг от 15 (петнадесет) календарни дни, а за заявки по спешност не по-голям от 12 (дванадесет) часа.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща само когато кандидат или участник изиска получаването на документацията за участие на място или да му бъде изпратена за негова сметка. Документация може да се получи на място и заплати в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 часа или да се заплати, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD, след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – 02 9225195, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.06.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

София, ВМА - партер, зала №10

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed
1) Кратко описание

Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33953000

Описание:

Медицински консумативи
Комплекти или принадлежности за определяне на кръвната група при аутопсия

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
950000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA
1) Кратко описание

Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33953000

Описание:

Медицински консумативи
Комплекти или принадлежности за определяне на кръвната група при аутопсия

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
190000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Тест - реагенти за определяне на кръвни групи
1) Кратко описание

Тест - реагенти за определяне на кръвни групи

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33696100

Описание:

Медицински консумативи
Реактиви, предназначени за определяне на кръвната група

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
93000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Консумативи за работа с кръводарители
1) Кратко описание

Консумативи за работа с кръводарители

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33953000

Описание:

Медицински консумативи
Комплекти или принадлежности за определяне на кръвната група при аутопсия

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
180000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания
1) Кратко описание

Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33696100

Описание:

Медицински консумативи
Реактиви, предназначени за определяне на кръвната група

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
56000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители
1) Кратко описание

Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33953000

Описание:

Медицински консумативи
Комплекти или принадлежности за определяне на кръвната група при аутопсия

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Сакове за кръв
1) Кратко описание

Сакове за кръв

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33141613

Описание:

Медицински консумативи
Банки тип торбичка за кръв

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
520000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции
1) Кратко описание

Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
625000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Сетове за тромбоцитофереза
1) Кратко описание

Сетове за тромбоцитофереза

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
820000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36