00085-2015-0009
Технически редакции | ||
16.04.2015 15:58 ч. : | 16/04/2015 15:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.04.2015 15:58 ч. : | 16/04/2015 15:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Емилия Пенчова Джамбазова, България 1606, София, Тел.: 02 9225704, E-mail: mms@vma.bg, Факс: 02 9225694
Място/места за контакт: ет. 2, ст. 34 - Централна администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Надежда Иванова Сакалийска, Елена Будинова Ирманова, България 1606, София, Тел.: 02 9225195
Място/места за контакт: ВМА - София, 2-ри етаж, 25 стаяАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Виолета Тодорова Николчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ст. 26 - Явно деловодствоПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
“Периодични доставки на консумативи за кръводаряване и имунохематологична диагностика за нуждите на ВМА и подчинените и структури в страната по следните обособени позиции:1.Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed; 2.Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA; 3.Тест - реагенти за определяне на кръвни групи; 4.Консумативи за работа с кръводарители; 5.Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания; 6.Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители; 7.Сакове за кръв; 8.Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции; 9.Сетове за тромбоцитофереза, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от документацията/.”
Обявлението обхваща обществена поръчка
“Периодични доставки на консумативи за кръводаряване и имунохематологична диагностика за нуждите на ВМА и подчинените и структури в страната по следните обособени позиции:1.Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed; 2.Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA; 3.Тест - реагенти за определяне на кръвни групи; 4.Консумативи за работа с кръводарители; 5.Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания; 6.Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители; 7.Сакове за кръв; 8.Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции; 9.Сетове за тромбоцитофереза, съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от документацията/.”
33140000, 33696100, 33953000, 33141613
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договора/ите .
НЕ
НЕ
36
Гаранция за участие по обособени позиции както следва: 1.Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed – 9500.00 лв.; 2.Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA – 1900.00 лв.; 3.Тест - реагенти за определяне на кръвни групи – 930.00 лв.; 4.Консумативи за работа с кръводарители – 1800.00 лв.; 5.Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания – 560.00 лв.; 6.Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители – 500.00 лв.; 7.Сакове за кръв – 5200.00 лв.; 8.Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции – 6250.00 лв.; 9.Сетове за тромбоцитофереза – 8200.00 лв., със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал, да е придружен със списък на позицията/позициите, за която/които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва обособената позиция, размер на внесена гаранция за участие по обособената позиция и обща сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по обособените позициите, за които участникът подава оферта. Гаранция за изпълнение на договора – 3 % от стойността на сключения договор без ДДС и да е със срок на валидност 1 (един) месец след срока на действие на съответния договор.
Срок на отложено плащане - до 60 (шестдесет) календарни дни. Плащанията на стоките, доставени по сключения договор, се извършват чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след предаване на стоките и представяне на следните документи: фактура и приемо-предавателен протокол.
1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника по образец - Приложение № 2 (т.6.6.2. от Предмета на поръчката). 2.1. Посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (т.6.6.2.а. от Предмета на поръчката). 2.2. Декларация по чл. 47 ал. 9 от ЗОП - образец от конкурсната документация - Приложение № 3 (т.6.6.2.б. от Предмета на поръчката). 3. Когато участникът в процедурата е обединение, следва да се представи копие на договор за обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което го представлява - документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият – за участници обединения. Възложителят няма право да изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 6.6.2. от Предмета на поръчката се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. (т. 6.6.3. от Предмета на поръчката). 6. Документ за закупена документация само случаите по чл. 28, ал. 7 от ЗОП (т. 6.6.4. от Предмета на поръчката). 7. Документ за гаранция за участие (т. 6.6.5. от Предмета на поръчката). 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени от възложителя в т. ІII. 2.2 на обявлението за обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор (т. 6.6.6. от Предмета на поръчката). 9. Доказателства за техническите възможности на участника посочени от възложителя в т. ІІI. 2.3 на обявлението за обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор (т. 6.6.7. от Предмета на поръчката). 10. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП - образец от конкурсната документация - Приложение № 4 (т. 6.6.8. от Предмета на поръчката). 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - образец от конкурсната документация - Приложение № 5 (т. 6.6.9. от Предмета на поръчката). 12. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат изискванията по чл. 47 ал. 1 и 5, които се доказват с попълване на декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47 ал. 1 и 5 от ЗОП - образец от конкурсната документация - Приложение № 6 (т. 6.6.10. от Предмета на поръчката). 13. Декларация липса на свързаност с друг участник или кандидат по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Приложение № 7 (т. 6.6.11. от Предмета на поръчката). 14. Декларация по чл. 33, ал. 4, - Приложение № 8, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Същата се поставя в Плик № 2. При подаване на такава декларация възложителя няма право да разкрива информация, предоставена му от участника, с изключение на случаите по чл. 44 от ЗОП (т. 6.6.13. от Предмета на поръчката). 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по чл. 56, ал.1, т.12 - Приложение № 9 - (т. 6.6.14. от Предмета на поръчката). 16. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 6.6.2 се представя в официален превод, а документите по т. 6.6.2, 6.6.6, 6.6.7 от Предмета на поръчката, които са на чужд език, се представят и в превод (т. 6.6.12. от Предмета на поръчката).
Участниците да представят един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка. 2. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложитекят приеме за подходящ. Участникът може да не представя изисканите документи по чл. 50, ал. 1, т. 2 и ал. 2 от ЗОП, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, съгл.чл.50, ал.3 от ЗОП.
Мотиви за въвеждане на изискване за разполагаем финансов ресурс: Съобразно обявените „Основни финансови условия и начин на плащане", Изпълнителят фактурира доставената стока при всяка извършена доставка като представя приемо-предавателен протокол и фактура и. Възложителят заплаща извършенатата доставка в срок до 60 календарни дни от издаване на фактура, т.е. изпълнителят е възможно да получи плащане по договора, сключен в резултат на поръчката и на последния ден от двумесечния срок след издаване на фактура. За осигуряването на стоките по договор, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други за изпълнение на поръчката, изпълнителят следва да разполага с финансов ресурс в посочения размер за всяка обособена позиция. Размерът на финансовия ресурс, с който е необходимо да разполага участника, не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка за съответната обособена позиция, съгл. чл. 50, ал. 1 от ЗОП, както следва: 1.Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed – 475 000 лв.; 2.Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA – 95 000 лв.; 3.Тест - реагенти за определяне на кръвни групи – 46500.00 лв.; 4.Консумативи за работа с кръводарители – 90 000.00 лв.; 5.Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания – 28 000.00 лв.; 6.Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители – 25 000.00 лв.; 7.Сакове за кръв – 260 000.00 лв.; 8.Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции – 312 500.00 лв.; 9.Сетове за тромбоцитофереза – 410 000.00 лв.;
1. Участникът да представи заверено копие на валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, с приложение за медицинските изделия, за които се отнася. 2. Участникът да представи декларация, съдържаща списък на доставките, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години с посочване на стойностите, датите и получателите при спазване на разпоредбата на чл. 51, ал. 4 от ЗОП. 3. Участникът да представи оторизационно писмо от производителя или негов официален представител със срок на валидност срока на валидност на договора. В случай, че срока на валидност на оторизацията е по-кратка от срока на договора, участника се задължава да представи на възложителя актуална оторизация или документ удостоверяващ обстоятелството, че е в процес на издаване. При представянето на оторизационните писма/пълномощни, да е отбелязано за кои точно предложени обособени позиции от Приложение № 1 се отнасят конкретните оторизационни писма. Участник без оторизация не участва в класирането и се отстранява от участие. При представяне на оторизации се прилага чл. 33а, ал. 2 от ЗОП. 4. Участникът да представи Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на името на участника в обхвата на предмета на поръчката. 5. Участникът да представи декларация за складовите бази и транспортните средства, с които разполагат за изпълнение на поръчката.
1. Участникът да е физическо или юридическо лице, което е регистрирано като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство и притежава разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган на съответната държава, съгласно чл. 77 от ЗМИ. 2. Участникът трябва да има минимум 3 години опит в производството и/или продажбата на медицински изделия, предмет на поръчката. 3. Участниците да са производители, вносители или търговци на едро оторизирани от производителя или официалния вносител. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството. 5. Складовата база, техническо оборудване и транспортните средства, с които разполагат участниците трябва да позволява доставките на медицинските консумативи до ВМА и подчинените й структури в страната да се извършват в оферираните от участниците срокове, като срокът за изпълнение на регулярни заявки за доставка да не е по-дълъг от 15 (петнадесет) календарни дни, а за заявки по спешност не по-голям от 12 (дванадесет) часа.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията се заплаща само когато кандидат или участник изиска получаването на документацията за участие на място или да му бъде изпратена за негова сметка. Документация може да се получи на място и заплати в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 часа или да се заплати, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD, след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – 02 9225195, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
София, ВМА - партер, зала №10
При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
16.04.2015 г.
Гел - карти за имунохематологична диагностика за инкубатор и центрофуга ID-DiaMed
33140000, 33953000
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
Гел-карти за имунохематологична диагностика за апарат WADIANA
33140000, 33953000
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
Тест - реагенти за определяне на кръвни групи
33140000, 33696100
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
Консумативи за работа с кръводарители
33140000, 33953000
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
Тест серуми за изосерологични и имунохематологични изследвания
33140000, 33696100
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
Консумативи за многопараметрово кръвно типизиране на кръводарители
33140000, 33953000
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
Сакове за кръв
33140000, 33141613
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
Тестове и консумативи за диагностика на трансмисивни инфекции
33140000
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.
Сетове за тромбоцитофереза
33140000
Описание:
Посочените количества на консумативите в Спецификация – Приложение № 1 са ориентировъчни за 1 (една) година и зависят от текущите потребности в срока на договорите.