Версия за печат

00338-2015-0006

BG-Разград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Петър Петров, Република България 7200, Разград, Тел.: 0893 336763, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Директор ОП Ремонтстрой

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.razgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150416uiNv695472.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: старши експерт-деловодител

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на материали за ремонт на улична мрежа”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: база на изпълнителя
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща доставка на материали – горещи асфалтови смеси, битумна емулсия, трошен камък за пътни основи и пясък, за ремонт на улична мрежа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44113000, 44113600, 44113700

Описание:

Материали, използвани за строителството на пътища
Битум и асфалт
Материали, използвани за поправка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща доставка на материали – горещи асфалтови смеси, битумна емулсия, трошен камък за пътни основи и пясък, за ремонт на улична мрежа, съгласно възникналите нужди и наличния финансов ресурс.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят определя условията и размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, в размер на 1 на сто от стойността на поръчката, а именно 2 000 (две хиляди) лв.Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:Банкова гаранция за участие – в оригинал, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията.- Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград.- Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите.- Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало.Документ (копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, внесена по сметката на Възложителя, в който изрично е посочен предмета на поръчката:IBAN: BG35IORT81163300900000BIC: IORTBGSFТБ „ИВЕСТБАНК” АД, клон Разград;Документ /копие/, удостоверяващ внесена гаранция за участие по касов път, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена на касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на общината на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403.Задържане, усвояване и освобождаване на внесената гаранция за участие - съгласно разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП.Всички разходи по гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на поръчката са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати съответните такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че техният размер да не бъде по - малък от определените в настоящия раздел размери. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията за участие са за сметка на възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:Банкова гаранция за участие – в оригинал, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията.- Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград.- Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 31.01.2017 г.- Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало.Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN BG35IORT81163300900000; BIC IORTBGSF; БАНКА: ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД, Клон Разград;Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена в касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на Община Разград на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начина на плащане са подробно уредени в проекта на договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 2, 4 и 5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на цитираната разпоредба от ЗОП, което изключва посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларацията по чл.47, ал.9 - аналогия разпоредбата на чл.48, ал.1 и ал.2 от ЗОП. 4.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 „Документи за подбор“ съдържа следните документи и информация:Оферта, изготвена в съответствие с Приложение №1 към документацията, в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Когато участник в процедурата е обединение, офертата се подава от представляващия обединението, съгласно договора за обединение или посочен в документ – подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият, когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението.Представяне на участника, в оригинал, по образец, Приложение № 1 към офертата, което включва:Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.Декларация по чл.47, ал.9 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, подписана от лицата, които представляват участника, изготвена по образец съгласно Приложение № 2 към офертата.Декларацията се подписва задължително от лицето или от лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, представяне – Приложение № 1 към офертата се прилага за всеки подизпълнител. По отношение на декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП – Приложение № 2 към офертата – за подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5. Подизпълнителите удостоверяват липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП с декларация. Същите попълват приложения към документацията образец на декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, като не удостоверяват обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5, респективно по т.5 и т.6 от образеца на декларация.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, съгласно чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по ал.1, т.1, б.“а“ и б.“б“ – Приложение № 1 и Приложение № 2 към офертата - се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8, изр.второ от ЗОП – изискването за лиценз се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - изготвен по образец съгласно Приложение № 3 към офертата, в оригинал.Когато участник ще използва подизпълнители, представените от тях документи се описват в Приложение № 3 към офертата.Когато участник в процедурата е обединение, представените за участниците в обединението документи се описват в Приложение № 3.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП /представяне на участника/ се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т.4, т.5, и т.11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.При участници обединения – копие на договор за обединение, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението и посочените изисквания на възложителя.Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и нотариално заверено изрично пълномощно за упълномощаване на един от партньорите като „представляващ обединението“, който да представлява обединението в процедурата, подписано от лицата в обединението – в оригинал и с нотариална заверка. Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин). Продължава в Раздел VІ.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за осигурена доставка на асфалтови смеси (по Образец, Приложение № 4 към офертата). Към декларацията се прилага обосновка за осигуряване изискуемата температура при натовараване не по-малко от 155 С. Участникът може да докаже съответствие с посоченото изискване с възможностите на трето лице, като в такъв случай, участникът освен посочената по – горе декларация, определена от възложителя за доказване на съответната възможност, следва да представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурса /асфалтовата база/ на трето лице /договор, писмо за съгласие и/или др./ 2. Сертификат или еквивалентен документ за производствен контрол, издаден от акредитирана строителна лаборатория. 3. Декларация за осигурена база за предоставяне на материалите - пясък и трошен камък (по Образец, Приложение № 5 към офертата ). Участникът може да докаже съответствие с посоченото изискване с възможностите на трето лице, като в такъв случай, участникът освен посочената по – горе декларация, определена от възложителя за доказване на съответната възможност, следва да представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурса /асфалтовата база/ на трето лице /договор, писмо за съгласие и/или др./ При обединения – документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор .
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има осигурена възможност за доставка на горещи асфалтови смеси. Температурата на асфалтовата смес при натоварване на превозното средство на възложителя следва да е най-малко 155 С. Изпълнителят следва да разполага с оборудване за напръскване на коша на превозното средства със сапунена вода и с измервателно средство/кантар/ за претегляне на превозното средство преди и след натоварването. Поради липса на превозно средство от страна на възложителя, което да поддържа температурата на асфалтовата смес при превозването й, до обекта на местополагането, базата, от която възложителят ще получава асфалтовата смес, следва да е на разстояние не повече от 30 км от гр. Разград. 2. Предлаганата от участника асфалтова база трябва да разполага със сертификат или екивалентен документ за производствен контрол, удостоверяващ съответствието на строителните продукти, произвеждани от базата, със съответните стандарти. 3.Участикът трябва да има доказана осигуреност с база за предоставяне на материалите, включени в предмета на поръчката – пясък и трошен камък, която може да съвпада с базата за производство на асфалтови смеси. При обединения – изискването се покрива от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на Община Разград с адрес: гр. Разград, бул. "Бели Лом" 37А, зала 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с нотариално заверено пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно чл.56, ал.1, т.3 от ЗОП участникът може да представи оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума.Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП. Представят се документите, доказващи минимални изисквания за техническите възможности на участниците. Когато Участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите доказващи минималните изисквания за техническите възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, във връзка с чл.25 ал.8 от ЗОП.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП, в оригинал, по образец – Приложение № 6 към офертата.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, по образец, Приложение № 7 към офертата.Декларация за приемане на условията в проекта на договор, по образец, в оригинал, Приложение № 8 към офертата.Изрично нотариално заверено Пълномощно (оригинал или заверено от участника копие) относно лицето/цата упълномощени за подписване на офертата и приложенията към нея, в случай, че офертата не е подписана от законния представител на участника. Декларация за съгласие за участие в поръчката като подизпълнител, по образец, Приложение № 9 към офертата.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“ съдържа: „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ – по образец, Приложение № 10 към офертата.Плик №3 с надпис „Предлагана цена“ съдържа: „Ценово предложение“ - по образец, Приложение № 11 към офертата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ