Версия за печат

00900-2015-0003

BG-с. Аврен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Аврен, ул.Тодор Ноев № 8, За: инж. Деян Иванов - Директор Дирекция ИИП, Силвия Белева - гл. специалист ОП, Република България 9135, с. Аврен, Тел.: 05106 2739, E-mail: avren.eu@gmail.com, Факс: 05106 2208

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.avren.bg.

Адрес на профила на купувача: www.avren.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хляб, необходим за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Франко складовете на съответните детски заведения на територията на Община Аврен и склада на Социално предприятие за обществено хранене в с. Аврен:- склада на Социално предприятие за обществено хранене в с. Аврен;- ЦДГ „Радост“ – с. Аврен и филиала му в с. Синдел;- ЦДГ „Щурче“ – с. Приселци и филиала му в с. Близнаци;- ЦДГ „Пролет“ – с. Дъбравино и филиала му в с. Казашка река;- ЦДГ „Щастливо детство“ – с. Царевци и филиала му в с. Тръстиково;- ЦДГ „Щастливо детство“ – с. Бенковски и филиала му в с. Садово.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хляб, необходим за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен. Доставките се извършват по цени, вид и качество, съгласно Техническото и Ценово предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Количествата на хранителните продукти в Ценовото предложение са прогнозни и в хода на изпълнението на поръчката могат да претърпят корекции – в зависимост от броя на посещаващите деца и броя на възрастните хора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да променя количествата с оглед реалните нужди.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100

Описание:

Хляб

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13388 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 646898 от 05.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 64 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на хляб, необходим за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”
V.1) Дата на сключване договора
08.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Варна Оборот ЕООД, ЕИК 103275063, ул. Академик Курчатов № 1, Република България 9009, Варна, Тел.: 052 504934, E-mail: varna_oborot@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13388 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Варна оборот" ЕООД, ЕИК 103275063, адрес: гр. Варна, ул. Академик Курчатов № 1


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С Решение № 29 от 24.10.2014 г. на Кмета на община Аврен е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти, необходими за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен” по обособени позиции. Към датата определена за краен срок за получаване на оферти по откритата процедура не е постъпила/подадена нито една оферта за Обособена позиция № 1: Доставка на хляб. С Решение № 34 от 21.11.2014 г. на кмета на Община Аврен, на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП по Обособена позиция № 1: Доставка на хляб е била прекратена процедурата поради факта, че не е подадена нито една оферта за участие по обособената позиция. Решението за прекратяване е влязло в законна сила. Към настоящия момент е налице необходимост от възлагането на обществената поръчка. Условията по настоящата процедура са идентични с обявените такива по предходната открита процедура по ЗОП, поради което и на основание чл. 90, ал.1, т.1 от ЗОП са налице условията за провеждане на Процедура на договаряне без обявление.