Версия за печат

00973-2014-0004

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Контролно-техническа инспекция, ул. “Лавеле” № 16, ет.6, За: Валентина Мишева, България 1000, София, Тел.: 02 8952326, E-mail: kti@kti.government.bg, Факс: 02 8952313

Място/места за контакт: координатор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kti.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kti.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Административна структура създадена със закон

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Контролна дейностДруго (моля пояснете): Контролна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на функционален анализ и съпътстващите го документи, необходими за оптимизиране на структурата и функциите на Контролно-техническа инспекция (КТИ). Провеждане на кръгли маси със заинтересованите страни и обучение на ръководството и служителите на КТИ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: София 1000 ул. “Лавеле” № 16
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е услуга за извършване на функционален анализ и съпътстващите го документи, необходими за оптимизиране на структурата и функциите на Контролно-техническа инспекция (КТИ; Провеждане на 2 броя кръгли маси със заинтересованите страни и обучение на ръководството и служителите на КТИ - до 3 броя. Договорът е сключен в изпълнение на проект на КТИ с наименование: „Подобряване на ефективността на Контролно - техническа инспекция при изпълнение на публични политики”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79411000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
64496 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 632754 от 10.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПД-08-15 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
07.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Агенция Стратегма ООД 121026679, ул. Дунав No 82, ет.5, ап.25, България 1202, гр. София, Тел.: 02 9814738, E-mail: agency@strategma.bg, Факс: 02 4236376

URL: www.strategma.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 64496 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е по проект на КТИ с наименование: „Подобряване на ефективността на Контролно - техническа инспекция при изпълнение на публични политики”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ТехноЛогика” ЕАД - ЕИК201593301 „И-Финанси” ЕООД- ЕИК131135755 Консорциум „Функционален анализ за КТИ” - ЕЙЧ Ар груп ЕООД ЕИК 131351646 и Кавангард ЕООД ЕИК 131253426 ДЗЗД „Консултанти за организационно развитие”- ЕИК200796663 - "ПроАктивТийм"ЕООД ЕИК - 200796663 И "рЕГИОПЛАН еоод - еик -200658502 „Глобал адвайзърс” АД- ЕИК200289553 „Фокус системс” ЕООД- ЕИК 200946846 „Ню Ай” АД- ЕИК200765778 „ИЮ Консулт” ООД- ЕИК175316764 „Екорис Саут Ийст Юроп” ЕООД- ЕИК 175129426 „Агенция Стратегма” ООД - ЕИК 121710037 Адвокатско дружество „Попов и партньори” - ЕИК 175382262 „Електра-консулт” ЕООД- ЕИК175253730 ГД „Капацитет за ефективно управление”- "Идеин" ЕООД с ЕИК 117630912 и фондация "Право и интернет" „КПМГ България” ООД- ЕИК040595851 „Трейнър консулт” ЕООД- ЕИК201501685 „Българска консултантска организация” ЕООД- ЕИК1753458844


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор