Версия за печат

02538-2015-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: Евгения Кънева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-por-5/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Прокуратура на Република България, ул. „Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg

Място/места за контакт: Евгения Кънева

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор, Национална следствена служба, почивните и учебни бази на Прокуратурата на Република България и Бюрото по защита към главния прокурор по две обособени позиции“: Обособена позиция I: Доставка на съвместими консумативи Обособена позиция II: Доставка на оригинални консумативи

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: 1.За Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор и Бюрото по защита към главния прокурор, с място на доставка на адрес: гр. София, бул. „Витоша“ № 2, Съдебна палата. 2.За Национална следствена служба, с място на доставка на адрес: гр. София, бул. „Д-р Г.М. Димитров“ № 42. 3.За учебен център „Трендафила“, с място на доставка на адрес: гр. София, бул. „Витоша“ № 2, Съдебна палата. 4.За учебна база „Цигов чарк“, с място на доставка на адрес: обл. Пазарджик, гр. Батак. 5.За почивен дом „Изгрев“, с място на доставка на адрес: обл. Варна, гр. Бяла, 9001, ул.“ Хан Крум“ №43. 6.За учебна база „Боровец“, с място на доставка на адрес: гр. София, бул. „Витоша“ № 2, Съдебна палата
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор, Национална следствена служба, почивните и учебни бази на Прокуратурата на Република България и Бюрото по защита към главния прокурор по две обособени позиции“: Обособена позиция I: Доставка на съвместими консумативи Обособена позиция II: Доставка на оригинални консумативи

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация от документацията за участие за съответната обособена позиция. 2.Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора по съответната обособена позиция и могат да се коригират в хода на изпълнение на поръчката до размера на прогнозната стойност на поръчката по съответната обособена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
112125 BGN
ІІ.2.2) Опции

По време на изпълнение на договора по обособена позиция № 2 е възможно Възложителят да придобие нови копирни машини, принтери и факс апарати, за които при необходимост ще бъде направена заявка за доставка на оригинални консумативи и части. В случай че новопридобитите устройства не влизат в посочения списък по Обособена позиция № 2, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има правото да направи заявка за доставка на необходимите консумативи и части по официална ценова листа на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на не повече от 10 % от прогнозната стойност по Обособена позиция № 2 – Доставка на оригинални консумативи. Независимо от броя и вида на новопридобитите копирни машини, принтери и факс апарати, стойността на сключения договор по Обособена позиция № 2 не може да надвишава предвидената в договора прогнозна стойност.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е: За обособена позиция № 1 – 550 лв. За обособена позиция № 2 – 571.25 лв. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България:Българска народна банка,Банков код BIC: BNBGBGSD,Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция № 1 - бюджетно финансиране със средства от бюджета на ПРБ. За обособена позиция № 2 - бюджетно финансиране със средства от бюджета на ПРБ. Сума в размер до 2125 лв. /две хиляди сто двадесет и пет лева/ от прогнозната стойност по Обособена позиция № 2 е предвидена за закупуване на оригинални консумативи и части по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество. За нея финансирането е: 15 % от бюджета на ПРБ, 85% от Тематичен фонд „Сигурност” на Българо-швейцарската програма за сътрудничество Начин на плащане - съгласно договора за обществена поръчка по съответната обособена позиция

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Сума в размер до 2125 лв. /две хиляди сто двадесет и пет лева/ от прогнозната стойност по Обособена позиция № 2 е предвидена за закупуване на оригинални консумативи и части по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество. В случай че бъде направена заявка за доставка на консумативи по проекта, Изпълнителят следва да издаде и представи отделна фактура, от фактурата за доставката на останалите консумативи, предмет на договора. В разходооправдателните документи, свързани с доставка на консумативи по проекта, задължително трябва да е указано, че разходът се извършва по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ по Българо-Швейцарска програма за сътрудничество. В случай че заявените от Възложителя консумативи и части не попадат в списъка по Обособена позиция № 2, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има правото да направи заявка за доставка на необходимите консумативи и части по официална ценова листа на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като стойността на доставените консумативи не следва да надхвърля 2125 лв. /две хиляди сто двадесет и пет лева/. Освен посоченото, по време на изпълнение на договора по обособена позиция № 2 е възможно Възложителят да придобие нови копирни машини, принтери и факс апарати, за които при необходимост ще бъде направена заявка за доставка на оригинални консумативи и части. В случай че новопридобитите устройства не влизат в посочения списък по Обособена позиция № 2, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има правото да направи заявка за доставка на необходимите консумативи и части по официална ценова листа на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на не повече от 10 % от прогнозната стойност по Обособена позиция № 2 – Доставка на оригинални консумативи. Независимо от броя и вида на новопридобитите копирни машини, принтери и факс апарати, стойността на сключения договор по Обособена позиция № 2 не може да надвишава предвидената в договора прогнозна стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ-та п-чка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на В-теля, посочени в до-ята за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по ЗОП нормативните актове по прилагането му, независимо от х-ра и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Представяне на участника, което включва: - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 2). При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (Приложение № 1); Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 3 и № 4 Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Приложение № 8; Представяне на участника-Приложение № 9; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮСЛДС от участник/ подизпълнител – Приложение № 9.1.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участника
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участника
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да представи се заверено копие на сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2008, или еквивалент с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката – по ОП 1 и ОП2 2. Участникът следва да представи списък на доставките /минимум 2 доставки/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката - по ОП 1 и ОП 2
Минимални изисквания: 1. Участникът да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по ISO 9001:2008, или еквивалент с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката- по ОП 1 и ОП2 2. Участникът следва да е изпълнил минимум две доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. - по ОП 1 и ОП2
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценови показател; тежест: 60
Показател: Технически показател; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. Света Неделя № 1, ет. 4, Администрация на главен прокурор

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

април 2016

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

април 2016

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Критерий за оценка на офертите: За обособена позиция № 1 критерий за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта. Показатели и относителна тежест:Икономически най-изгодна е офертата на участник, която има максимален брой точки от комплексната оценка (Еi). На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка. Комплексна оценка (Еi) е с максимален възможен брой от 100 точки. Комплексна оценка (Еi) се изчислява по следната формула: Еi = 0.4 Тi + 0.6 Фi, където:Еi – общата оценка на i-тата оферта,Тi –оценка по техническия показател на i-тата оферта, Фi –оценка по ценовия показател на i-тата оферта. Показател Тi е с максимален брой от 100 точки и се изчислява по следния начин:Т1 = kт1t1 + kт2t2, където : t1 – качество на предлаганите артикули (оценка на предложените образци/ мостри) - kт1 = 0.80 t2 – срок на доставка след заявка - kт2 = 0.20 t1 – оценка за качеството на предлаганите артикули се извършва на база отпечатване на 10 страници с всяка предоставена мостра и оценка от комисията на качеството на печат по 3-степенна скала. 100 точки – отлично качество на отпечатване, когато няма видими недостатъци, като зацапване, черти и др. 50 точки – добро качество на отпечатване, когато има незначителни недостатъци, които не оказват влияние върху качеството на отпечатване на текста. 1 точка – лошо качество на отпечатване, когато има недостатъци, които правят текста неясен, нечетлив, размазан, като: тънки черни черти по дължина на копието или дебела и плътна черна ивица, или блед отпечатък, или сив фон на цялата страница, или размазан отпечатък, който се изтрива от листа, неравномерност на изображението в различните части на страницата, недостатъчно наситена (бледа) страница, или видими замърсявания по вътрешната част на устройството. За крайна оценка се взема средноаритметичната оценка от оценката на комисията на всички предоставени мостри от участника. За целите на оценяването участникът предоставя мостри на тонер касети, отговарящи на оферираните в техническото предложение, за следните устройства: HP Laser Jet 1022, HP Laser Jet 1505, Lexmark E260d, DELL 1500, НР LJ 1200 Забележка: В случай че не бъдат представени всички или някои от изисканите мостри, участникът ще бъде отстранен от участие. t2 – Срок за доставка след заявка на възложителя от 4 до 12 работни часа след заявка /най-доброто предложение получава 100 т., останалите се изчисляват по формулата: t2=((минимално предложен срок )/(предложен срок от кандидата)) х 100т. Предложения за под 4 работни часа се приравняват на 4 часа за целите на оценката. Предложения за над 12 работни часа се отстраняват от участие. Показател Фi е с максимален брой от 100 точки и се изчислява по следния начин: Фi = (Pmin/Pi)x100, където: Фi – оценка на i-тото финансово предложение; Pmin – най-ниската цена; Pi – цена на i-тото предложение. В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви, изпълнителят се определя чрез жребий. За обособена позиция 2 критерият за оценка на офертите е най-ниска цена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на съвместими консумативи
1) Кратко описание

„Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор, Национална следствена служба, почивните и учебни бази на Прокуратурата на Република България и Бюрото по защита към главния прокурор по две обособени позиции“:Обособена позиция I: Доставка на съвместими консумативи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация за обособената позиция. 2.Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора и могат да се коригират в хода на изпълнение на поръчката до размера на прогнозната стойност на поръчката.

Прогнозна стойност, без ДДС
55000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

За артикулите, за които участникът е предложил съвместими консумативи, същият следва да представи: 1.Участникът следва да представи заверено от участника копие на сертификат на производителя/ите ISO 9001 или еквивалент и ISO 14001 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган. 2.Участникът следва да представи заверено от участника копие на сертификат на производителя IECQ QC 080000 за управлението на процесите с опасни вещества или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган. 3.Участникът следва да представи заверено от участника копие на документ, удостоверяващ, че производителят или негов представител има регистрация по регламента REACH за регистрация, оценка, разрешаване и ограничаване на химикалите. 4. Участникът следва да представи заверено от участника копие на сертификат на производителя, издаден от акредитиран сертифициращ орган за прилагане стандарти ISO IEC 19752 за монохромни тонер касети или еквивалент и ISO IEC 19798 за цветни тонер касети при определяне на капацитета на тонера или еквивалент. Посочените документи се представят в плик № 2 - Предложение за изпълнение на поръчката; Мострите се представят в отделен запечатан кашон с надпис: „Мостри“ за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор, Национална следствена служба, почивните и учебни бази на Прокуратурата на Република България и Бюро по защита към главния прокурор по две обособени позиции“:Обособена позиция I: Доставка на съвместими консумативи.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оригинални консумативи
1) Кратко описание

„Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор, Национална следствена служба, почивните и учебни бази на Прокуратурата на Република България и Бюрото по защита към главния прокурор по две обособени позиции“:Обособена позиция II: Доставка на оригинални консумативи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация по обособената позиция. 2.Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора и могат да се коригират в хода на изпълнение на поръчката до размера на прогнозната стойност на поръчката.

Прогнозна стойност, без ДДС
57125 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Сума в размер до 2125 лв. /две хиляди сто двадесет и пет лева/ от прогнозната стойност по Обособена позиция № 2 е предвидена за закупуване на оригинални консумативи и части по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество. В случай че бъде направена заявка за доставка на консумативи по проекта, Изпълнителят следва да издаде и представи отделна фактура, от фактурата за доставката на останалите консумативи, предмет на договора. В разходооправдателните документи, свързани с доставка на консумативи по проекта, задължително трябва да е указано, че разходът се извършва по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ по Българо-Швейцарска програма за сътрудничество. В случай че заявените от Възложителя консумативи и части не попадат в списъка по Обособена позиция № 2, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има правото да направи заявка за доставка на необходимите консумативи и части по официална ценова листа на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като стойността на доставените консумативи не следва да надхвърля 2125 лв. /две хиляди сто двадесет и пет лева/. Освен посоченото, по време на изпълнение на договора по обособена позиция № 2 е възможно Възложителят да придобие нови копирни машини, принтери и факс апарати, за които при необходимост ще бъде направена заявка за доставка на оригинални консумативи и части. В случай че новопридобитите устройства не влизат в посочения списък по Обособена позиция № 2, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има правото да направи заявка за доставка на необходимите консумативи и части по официална ценова листа на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на не повече от 10 % от прогнозната стойност по Обособена позиция № 2 – Доставка на оригинални консумативи. Независимо от броя и вида на новопридобитите копирни машини, принтери и факс апарати, стойността на сключения договор по Обособена позиция № 2 не може да надвишава предвидената в договора прогнозна стойност.