Версия за печат

00044-2015-0030

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Иво Блажев/ инж. Иван Досев/инж. Елена Асенова, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: i.blajev@api.bg, i.dosev@api.bg, e.asenova@api.bg, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=399.

Електронен достъп до информация: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=399.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, етаж V, стая 505, За: Завеждащ деловодство при АПИ., Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка и монтаж на допълнителни количества ограничителни системи за пътища за обект АМ „Марица” : Лот № 1, „Оризово – Димитровград” от км 5+000 до км 36+400 и Лот № 2, „Димитровград – Капитан Андреево” от км 36+400 до км 70+620.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
област Стара Загора и област Хасково
Код NUTS: BG344, BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

доставка и монтаж на допълнителни количества ограничителни системи за пътища за обект АМ „Марица” : Лот № 1, „Оризово – Димитровград” от км 5+000 до км 36+400 и Лот № 2, „Димитровград – Капитан Андреево” от км 36+400 до км 70+620. 1.1. Изпълнението на обществената поръчка и за двата лота, включва дейности, които са свързани с доставката и монтажа на допълнителни количества ограничителни системи за пътища, отговарящи на изискванията на „Технически правила за приложение на ограничителни системи за пътища по Републиканската пътна мрежа на АПИ” от 2010 г. и представляват условие, следствие или допълнение към него. Ограничителните системи, следва да бъдат придружени със сертификати за СЕ маркировка и документи, деклариращи съответствието с БДС EN 1317. Изпълнението на поръчката включва и отстраняване на проявени дефекти през гарантираните експлоатационни срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка. 1.2. Видовете и количествата на допълнителните количества ограничителни системи за пътища са представени в приложения към настоящата документация - ОКС- Приложение № 6.1, а в Приложение № 1 са представените участъците, в които следва да бъдат монтирани допълнителните количества огроничителни системи. По отношение на посочените в документите от настоящия раздел конкретни стандарти, спецификации, технически одобрения или други технически референции, възложителят ще приеме за отговарящи на изискванията и техните еквиваленти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34928100, 34928200, 34928300

Описание:

Мантинели
Преградни елементи
Предпазни бариери

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на допълнителни количества ограничителни системи за пътища за обект АМ „Марица” Лот № 1: „Оризово – Димитровград” от км 5+000 до км 36+400 и Лот № 2, „Димитровград – Капитан Андреево” от км 36+400 до км 70+620. 1.1. Изпълнението на обществената поръчка, включва дейности, които са свързани с доставката и монтажа на допълнителни количества ограничителни системи за пътища, отговарящи на изискванията на „Технически правила за приложение на ограничителни системи за пътища по Републиканската пътна мрежа на АПИ” от 2010 г. и представляват условие, следствие или допълнение към него. Ограничителните системи, следва да бъдат придружени със сертификати за СЕ маркировка и документи, деклариращи съответствието с БДС EN 1317. Изпълнението на поръчката включва и отстраняване на проявени дефекти през гарантираните експлоатационни срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка. 1.2. Видовете и количествата на допълнителните ограничителни системи за пътища предмет на поръчката са представени в Приложения № 6.1, и са както следва: За Лот 1 на автомагистралата: Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя - Н2W4 за съоръжения и всички свързани с това присъщи разходи- 1856м; Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя – Н1W5 и всички свързани с това присъщи разходи - 35178м; Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя – Н1W5 за начало и край и всички свързани с това присъщи разходи - 636 м Зануляване на ОСП и всички свързани с това присъщи разходи - 76 бр. Преходни елементи със степен на задържане Н4b и всички свързани с това присъщи разходи – 6 бр.; Преходни елементи със степен на задържане Н1 и всички свързани с това присъщи разходи - 72 бр.; Преходни елементи със степен на задържане Н2 и всички свързани с това присъщи разходи - 278 бр.; Преходни елементи със степен на задържане N2 и всички свързани с това присъщи разходи – 16 бр. За Лот 2 на автомагистралата: Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя - N2W5 и всички свързани с това присъщи разходи – 74 м.; Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя – Н1W5 и всички свързани с това присъщи разходи - 41593 м.; Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя – Н1W5 за начало и край и всички свързани с това присъщи разходи - 536 м.; Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя - Н2W4 и всички свързани с това присъщи разходи - 1020 м.; Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя - Н2W4 за начало и край и всички свързани с това присъщи разходи - 96 м.; Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя – N2W3 и всички свързани с това присъщи разходи - 420 м.; Доставка и монтаж на нова ограничителна система за пътища, одобрена от Възложителя – N2W3 за начало и край и всички свързани с това присъщи разходи - 400 м.; Преходни елементи със степен на задържане N2 и всички свързани с това присъщи разходи - 34 бр.; Преходни елементи със степен на задържане Н1 и всички свързани с това присъщи разходи - 80 бр.; Преходни елементи със степен на задържане Н2 и всички свързани с това присъщи разходи -64 бр.; Зануляване на ОСП и всички свързани с това присъщи разходи - 191 бр.; Буфери 110R и всички свързани с това присъщи разходи - 16 бр. Участъците с допълнителните количества ограничителни системи за пътища за изпълнение поръчката са представени в приложение към документацията за участие - Приложение № 1.

Стойност, без да се включва ДДС
7350000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 70000 лв. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, и е в размер на 5% от стойността на обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 1 (една) година от датата на въвеждане на обекта в експлоатация. 3. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ – централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD - представя се копие от документа за внесената парична сума или 3.2. безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя - представя се в оригинал. 4. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри за Възложителя условия от тези в образците на Възложителя от документaцията за участие, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената за изпълнение на поръчката се изплаща за количество на действително извършени и приети видове работи, въз основа на единичните цени, представени от изпълнителя в Ценовата оферта и съставени от изпълнителя и одобрени от възложителя Сертификати. Единичните цени няма да се променят при изпълнение на Договора за възлагане на обществената поръчка, освен в случаите на чл. 43 от ЗОП. Допълнително възникнали и възложени нови видове работи и/или дейности, за които няма предложени единични цени, същите ще се определят на база анализни цени, предварително одобрени от възложителя, съгласно посочените от изпълнителя в Ценовата оферта елементи на ценообразуване. Плащанията се извършват в 30-дневен срок след представяне на фактура на база одобрения от възложителя Сертификат. Плащанията се извършват в български лева по банков път, по сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При подписване на договора, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви "а", "б", "в", "г" и "д", т.2-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2а, първо предложение, т.4 и т.5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен; 2. Гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка в размер на 5% от стойността на обществената поръчка без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD - представя се копие от документа за внесената парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя - представя се в оригинал; 3. Нотариално заверено копие от валидна полица за застраховка "Професионална отговорност" по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ за участниците–чуждестранни лица, в качеството на строител със застрахователна сума в размер не по-малко от мин. застрахователна сума и мин. лимит на отговорността за отделно събитие за първа категория строежи, определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховките, които следва да покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на строежа, и не могат да бъдат използвани за обезпечаване на отговорността на Изпълнителя по друг договор. Застраховката трябва да обезпечава отговорността на Изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител по договора за изпълнение на тази общ. поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на договора за възлагане на общ. поръчка; 4. Оригинал на договора за подизпълнение. В случай, че участникът, избран за Изпълнител, е посочил в офертата си, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнител/и, в срок от 3 дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител/и, Изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл.45а, ал.2 от ЗОП; 5. Заверени от участника копия от сертификати за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008, както и стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави–членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда; 6. Заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика,както следва: Плик №1 „Документи за подбор”,в който се поставят:Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от уч-ка.Представяне на участника–включва:посочване на единен идентификационен код (ЕИК),съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която уч-кът е установен,както и адрес,вкл. електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата.Представя се от участника,а когато уч-кът е обединение се представя от всяко физическо или юридическо лице,което участва в него.Чужд. юридически лица представят съответен еквив. документ,издаден от съдебен или адм. орган в държавата,в която са установени.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП за обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП-представя се от уч-ка или,ако уч-кът е обединение–от всяко физическо или юридическо лице,което участва в него.Нот. заверено пълномощно на лицето,което представлява уч-ка в процедурата (оригинал),когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ уч-ка съгласно актуалната му регистрация.При уч-ци обединения–копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява уч-ците в обединението-и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият.Документ за гаранция за участие.Гаранцията се представя в оригинал,когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция,издадена в полза на Възложителя или в копие,когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):(БНБ–централно управление,IBAN:BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD).Доказателства за икономическото и финансовото състояние и за техн. възможности и/или квалификация.Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата по чл.55,ал.7 от ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП.Декларация,че не са налице забранителните осн-я по Закона за икономическите и финансовите отношения с друж-та, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал)-достатъчно е да бъде представена от едно от лицата,които могат самостоятелно да представляват уч-ка в обединението,когато се участва под такава форма.Декларация за използване ресурсите на трети лица (ако е приложимо). Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо). Декларации за приемане условията за изпълнение на дог-ра и че при изготвяне на офертата са спазени изискванията за закрила на заетостта,вкл. условията на труд и мин. цена на трудаПлик №2 се представя в запечатан непрозр. плик с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката",в който се поставят документите,свързани с изпълнението на поръчката:Техн. предложение–следва да бъде изготвено при съблюдаване на изискв. на ТС,изискванията към офертата и усл. за изпълнение на п-та,съдържащо пълно описание на изпълнението на поръчката,съгласно срока за изпълнение.Представя се в оригинал на хартиен носител и във формати Word и PDF на електр. носител.Линеен график (по образец на уч-ка),вкл. последователността и продължителността на видовете работи и дейности по Обобщ. количествена сметка (ОКС).При изготвянето на графика следва да бъде спазена технологичната последователност за изпълнение на видовете работи и дейности по ОКС.Декларация за конфиденциалност по чл.33,ал.4 от ЗОП (ако е прил.). Плик №3 се представя в запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена",в който се поставят документите,свързани с предлаганата цена за изпълнение на поръчката:Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката-представя се в оригинал на хартиен носител и във формати Word и PDF на електр. носител и ОКС-представя се в оригинал на хартиен носител и във формати Excel и PDF на електр. носител.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Удостоверение от банка и/или Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. - В случай, че участникът избере да използва Удостоверение от банка, той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието, участникът да бъде избран за изпълнител. - В случай, че участникът избере да използва Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, Възложителят няма право да изисква представянето им, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. 2. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 3. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

А. Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки,в размер на 3 675 000 лева. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по III.2.2, т. А (дясна част) се доказва от един или повече от участниците в обединението,чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, който се попълва по образец в ДУ – Приложение № 7; Като доказателство за изпълнена доставка ще се приема: удостоверение, издадено и подписано от получателя на доставките и услугите. Удостоверението следва да съдържа информация за стойността и датата на доставките и извършване на услугите. Удостоверението се представя в оригинал, или четливо заверено на всяка страница копие; или - чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включена в списъка доставка. 3.Декларация на техническото оборудване, необходимо за изпълнение на общ. поръчка по III.2.3, т.Б (дясна част), съдържаща:вид на техническото оборудване; технически характеристики, свързани с производителността; основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника). 4.Декларация-списък на екипа от служители/експерти, необходими за изпълнението на обществената поръчка, включително и на лицата, отговарящи за контрола на качеството по III.2.3, т.В (дясна част), съдържаща: имена на служителя/експерта и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на общ. поръчка; образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); професионален опит в областта на ... (месторабота, период, длъжност, основни функции). 5.В случай, че експерта/ите, посочени в списъка по III.2.3, т.4 (лява част), не е служител/работник на участника, то този експерт представя Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт. 6.Заверени копия на валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

А.През последните 3 (три) години, сч. от датата на под. на офертата, участникът да е изпълнил доставки сх. с предмета на общ. п-ка доставки (вкл.и съпътстващи монтажни работи), свързани с доставка и монтаж на огр. с-ми за пътища, съгласно БДС EN 1317 или еквивалентен с дължина не по малко от 65000л.м. Б.Да има възможност да осигури техническо оборудване , необходимо за изпълнение на обществената поръчка, но не по-малко от: Б1.Необходими машини за доставка на ограничителни системи-За транспорт:Товарен автомобил с товароподемност не по–малко от 5 тона-2бр.;За товаро–разтоварни дейности:Машина или устройство за товарене и разтоварване-2бр. Б2.Необходими специализирани машини и оборудване-За набиване на стълбчета за пътна част:Машина за набиване на стълбчета,работеща на вибрационен принцип,комплектована с аксесоари за насочване,придържане и ненараняване на горния край на стълбчето,за осигуряване дълбочина и отвестност на набиването–4бр.;За монтаж на стълбчета на съоръжение:Електро или въздушен агрегат,пробивна машина,обдухваща или вакуум машина и аксесоари за монтаж или технология и техническа възможност за монтаж на анкерни плочи за свързване на плочите на стълбчетата за съоръжения–1комплект;За монтаж на шините и осигуряване на връзките:Компресор,гайковерт и принадлежности за затягане на гайките за връзка–2комплекта. Б3.Необходим инвентар и технически средства за измерване-За осигуряване на качество:Оборудване за измерване на надлъжна равност и ниво на оборудването по III.2.3,т.Б2 (дясна част) и Оборудване за осигуряване на силата на затягане на гайките;За осигуряване на контрол:Калибрирани: динамометричен ключ с обхват не по-малко от 150 N.m за проверка силата на затягане на гайките,нивелир с обхват не по-малко от 1 000 мм за проверка на надлъжната равност,дебеломер за измерване на дебелината на цинковото покритие,шублер и ролетка. В.Да разполага с екип от служители/експерти, необходими за изпълнението на общ. поръчка,вкл. и с лица, отговарящи за контрола на качеството,включващ най-малко: В1.Ръководител екип–1бр.:Професионална област (квалификация):строителен или машинен инженер или аналогична квалификация (ако образованието е придобито в държава,където няма посочените по-горе квалификации);Специфичен проф. опит:мин. 1г. при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали (АМ) и/или пътища и/или улици,включващи дейности по монтаж на ограничителни системи (ОС). В2.Отговорник по контрола на качеството-1бр.:Професионална област (квалификация):със средно специално образование и с обучение по системи за управление на качеството-вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството;Специфичен проф. опит:мин. 1г. на такава позиция при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или пътища и/или улици,включващи дейности по монтаж на ОС. В3.Механик–мин. 1бр.:за поддържане на специализираната и обслужващата техника,с образователна степен не по-ниска от средно-специално техническо образование и проф. опит-мин. 6 мес. в областта на поддръжката на специализираната и обслужващата техника за доставка и монтаж на ОС за АМ и/или пътища и/или улици. Продължение в поле VІ.3...

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател: Техническо предложение - Т; тежест: 50
Показател: Показател: Цена за изпълнение на поръчката - P; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в Профила на купувача http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/otkriti-proceduri-2015-g към датата на публикуване на обявлението. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в това поле (10 лв. с ДДС), по банковата сметка на Възложителя: БНБ - централно управление; IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BN BBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.05.2015 г.  Час: 14:00
Място

Административната сграда на Агенция "Пътна инфраструктура".

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е във връзка с Проект BG161PO004-2.0.01-0006 "Изграждане на Автомагистрала "Марица", Лот 1 и Лот 2", финансиран по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле ІІІ.2.3 (дясна част): ... Г.Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008; внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави–членки. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице,изискванията по III.2.3 и VI.3, т.А-т.Г (дясна част) се доказват от един или повече от участниците в обединението,чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. Не е представен някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП. 2. Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП. 3. Представена е оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Представена е оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. Когато по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП се установи, че е представена невярна информация за доказване на съответствието на участника с обявените от Възложителя критерии за подбор. 6. Когато след покана от Възложителя и в определения в нея срок, участникът не удължи срока на валидност на офертата си. 7. Когато предложената цена надвишава прогнозната стойност на поръчката, определена от Възложителя като пределна. 8. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на ЗОП. 9. Когато представеното от участника Техническо предложение за за изпълнение на поръчката (включително приложенията към него – График за изпълнение и описание по показателя „Техническо предложение”) не отговаря на Техническата спецификация и изискванията на Възложителя и предложението му е неудовлетворително по смисъла на методиката за оценка на офертите, неразделна част от документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ