Версия за печат

00085-2015-0007

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Военномедицинска академия, бул.Св.Г.Софийски №3, За: Елисавета Михайлова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225214, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9526536

Място/места за контакт: ВМА- отдел Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vma.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставки на хранителни продукти по предварителна заявка за организиране храненето в БДПЛР Хисаря към Военномедицинска академия

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: На територията на БДПЛР Хисаря към ВМА.
Код NUTS: BG42
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставки на хранителни продукти по предварителна заявка за организиране храненето в БДПЛР Хисаря към Военномедицинска академия. Количествата са ориентировъчни и се определят на база конкретна заявка от Възложителя в зависимост от броя на пациентите.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
120000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5620 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставки на хранителни продукти по предварителна заявка за организиране храненето в БДПЛР Хисаря към Военномедицинска академия
V.1) Дата на сключване договора
26.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Д И Д КОМЕРС ЕНД ДИЛИВЪРИ ООД, ЕИК 131331298, ул. Крум Стоянов №2, Р България 1000, София, Тел.: 02 9200094, E-mail: didcommerceltd@didcommerce.bg, Факс: 02 9200094

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Д И Д КОМЕРС ЕНД ДИЛИВЪРИ ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Във връзка с Докладна записка с рег. № 3988 / 04.03. 2015г. от управителя на БДПЛР – Хисаря за преустановяване на отношенията с фирмата - участник ЕТ "ИВОН- Иван Джински", гр.Хисаря след отказ на същата от сключване на договор за доставки на хранителни продукти в процедура с уникален № 00085-2015-0003 в РОП и необходимостта да се прекрати посочената процедура, съгласно чл.39, ал.2, т.3, буква „а” от ЗОП. Поради спешната нужда от доставка на хранителни продукти и продължаване на функционирането на болницата, управителят на БДПЛР Хисаря е докладвал на началника на ВМА спешно да се разпореди относно провеждане на процедура с друга фирма със същия предмет. От своя страна ВРИД Началник на отдел Логистика във ВМА София в Рапорт с Рег.№ 4048 / 05.03.2015г. също е описал спешната необходимост от откриване на процедура по договаряне с предмет доставка на хранителни продукти за БДПЛР Хисаря на основание чл.90, ал.1, т.4 във връзка с чл.93, т.2 от ЗОП. Организирането на храненето в БДПЛР Хисаря ще се осъществи за срок от 3/три/ месеца с поканената фирма. В случай, че до изтичане на този срок не е сключен договор от проведена открита процедура по ЗОП, посоченият срок автоматично ще се продължи до сключването на договор с избран изпълнител след проведена открита процедура по реда на ЗОП. В разглеждания случай изборът на процедура по реда на чл.90, ал.1, т.4 ЗОП е направен поради невъзможност да се открие процедура и да бъдат спазени сроковете, определени по реда на глава пета, глава шеста и глава седма /раздел І/ от ЗОП.