Версия за печат

00338-2015-0005

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: инж. Емилия Георгиева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618183, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: началник отдел Инвестиционни дейности

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150408OLIM666704.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: старши експерт-деловодител

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително-монтажни работи, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Ремонт междублокови пространства в кв. 67 и 69 гр. Разград, включващ ремонт на обслужващи улици и асфалтови паркинги“ и Обособена позиция № 2 „Текущо възникнали ремонти на улици и асфалтови паркинги в гр. Разград и населените места на община Разград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Разград и населените места на община Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща извършване на строително-монтажни работи, по обособени позиции, както следва: 1) Ремонт междублокови пространства в кв. 67 и 69 гр.Разград, включващ ремонт на обслужващи улици и асфалтови паркинги; 2) Текущо възникнали ремонти на улици и асфалтови паркинги в гр.Разград и населените места на община Разград.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360, 45233252, 45236210, 45233142

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи на терени на детски площадки
Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща извършване на строително-монтажни работи, по обособени позиции, както следва: 1) Ремонт междублокови пространства в кв. 67 и 69 гр. Разград, включващ ремонт на обслужващи улици и асфалтови паркинги; Обособена позиция 1 обхваща изпълнение на ремонт на обслужващи улици и паркинги в междублоковите пространства в кв. 67 и 69 в гр. Разград Квартал 67 обхваща пространството между ул."Н.Й.Вапцаров"; ул."Стефан Караджа"; ул."Иван Вазов" и бул."България"; Квартал 69 обхваща пространството между ул."Св.Св.Кирил и Методий"; ул."Иван Вазов" и бул."България"; Работи, предвидени за изпълнение: изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; трошенокаменна настилка; обработка на пукнатини; доставка, превоз, полагане и уплътняване на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране/ вкл.битумен разлив/; повдигане на ревизионни шахти и улични оттоци; превоз на излишни земни маси и строителни отпадъци. 2) Текущо възникнали ремонти на улици и асфалтови паркинги в гр. Разград и населените места на община Разград. Обособена позиция 2 обхваща изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с ремонт на улици и асфалтови паркинги, разположени в населените места на територията на община Разград, както следва : - гр. Разград – улици извън уличните участъци предвидените за ремонт с кредитни средства на Община Разград, асфалтов паркинг по ул. „Бели Лом“ в участъка от общински пазар до ул. ”Хан Крум”, други асфалтови паркинги съобразно възникнала необходимост; - всички села на територията на общината: Балкански, Благоево, Дряновец, Дянково, Киченица, Липник, Мортагоново, Осенец, Побит камък, Пороище, Радинград, Раковски, Ясеновец, Ушинци, Недоклан, Черковна, Гецово, Стражец, Топчии, Просторно и Островче. Видове работи: изкопни и насипни работи свързани с предмета на поръчката; демонтажни и монтажни работи по полагане на бетонови бордюри и ивици; трошенокаменна основа ; изрязване и фрезоване на асфалтови настилки; доставка, превоз, полагане и уплътняване на асфалтови смеси за профилиране, кърпежи и настилки/вкл.битумен разлив/; бетонови работи, свързани с изпълнението на поръчката; обработка на пукнатини в асфалтовите настилки; ремонт на улични принадлежности, асфалтови тротоари, прилежащи асфалтови паркинги и отводнителни съоръжения; повдигане/сваляне на РШ и УО; натоварване и извозване на строителните отпадъци; временна организация на движението при изпълнение на строително-монтажните работи; и други възникнали по технологични причини в хода на изпълнение на поръчката. Участъците за извършване на строително-монтажни работи, както и начинът за извършване на ремонта, ще се определят от Възложителя съобразно текущо възникналите потребности и съобразно финансовите ресурси на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
189865 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят определя условията и размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, в размер на 1 на сто от стойността на поръчката, както следва:за обособена позиция № 1 – 645 (шестстотин четиридесет и пет) лева;за обособена позиция № 2 – 1 250 (хиляда двеста и петдесет) лева.Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:Банкова гаранция за участие – в оригинал, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка и обособената позиция, за която се отнася гаранцията.- Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград.- Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите.- Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало.Документ (копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, внесена по сметката на Възложителя, в който изрично е посочен предмета на поръчката:IBAN: BG35IORT81163300900000 BIC: IORTBGSF ТБ „ИВЕСТБАНК” АД, клон Разград; Документ /копие/, удостоверяващ внесена гаранция за участие по касов път, в който изрично е посочен предмета на поръчката, обособената/ните позиция/ции, внесена на касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на общината на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403.Задържане, усвояване и освобождаване на внесената гаранция за участие - съгласно разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП.Всички разходи по гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на поръчката са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати съответните такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че техният размер да не бъде по - малък от определените в настоящия раздел размери. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията за участие са за сметка на възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на поръчката, за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:Банкова гаранция за изпълнение – в оригинал, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка и обособената позиция, за която се отнася гаранцията.- Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград.- Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изпълнението на всички задължения по договора, включително гаранционните задължения, за съответната обособена позиция.- Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало.Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN BG35IORT81163300900000; BIC IORTBGSF; БАНКА: ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД, Клон Разград;Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена в касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на Община Разград на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката за обособена позиция № 1 „Ремонт междублокови пространства в кв. 67 и 69 гр.Разград, включващ ремонт на обслужващи улици и асфалтови паркинги“ е с кредитни средства, а за обособена позиция № 2 „Текущо възникнали ремонти на улици и асфалтови паркинги в гр.Разград и населените места на община Разград“ е със собствени бюджетни средства. Плащането по обособена позиция № 1 „Ремонт междублокови пространства в кв. 67 и 69 гр.Разград, включващ ремонт на обслужващи улици и асфалтови паркинги“, съгласно проекта на договор е както следва: 1. Авансово плащане в размер на 30% от стойността на поръчката за обособена позиция № 1 „Ремонт междублокови пространства в кв. 67 и 69 гр.Разград, включващ ремонт на обслужващи улици и асфалтови паркинги“ след сключване на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура за авансово плащане от страна на изпълнителя. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане, по сметката на изпълнителя. 2. Окончателно плащане до пълния размер на реално изпълнените СМР в съответствие с ед. цени за обособена позиция № 1 „Ремонт междублокови пространства в кв. 67 и 69 гр.Разград, включващ ремонт на обслужващи улици и асфалтови паркинги“, дължими след завършване изпълнението на поръчката, обективирано със съставяне на съответен констативен протокол. Плащането по обособена позиция № 2 „Текущо възникнали ремонти на улици и асфалтови паркинги в гр.Разград и населените места на община Разград“, съгласно проекта на договор е както следва: Плащанията към изпълнителя се извършват периодично до стойността на поръчката за обособена позиция № 2 „Текущо възникнали ремонти на улици и асфалтови паркинги в гр. Разград и населените места на община Разград“, въз основа на двустранно подписани протоколи за реално изпълнените и измерени количества работи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 2, 4 и 5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на цитираната разпоредба от ЗОП, което изключва посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларацията по чл.47, ал.9 - аналогия разпоредбата на чл.48, ал.1 и ал.2 от ЗОП. 4.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 „Документи за подбор“ съдържа следните документи и информация:Оферта, изготвена в съответствие с Приложение №1 към документацията, в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Когато участник в процедурата е обединение, офертата се подава от представляващия обединението, съгласно договора за обединение или посочен в документ – подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият, когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението.Представяне на участника, в оригинал, по образец, Приложение № 1 към офертата, което включва:Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.Декларация по чл.47, ал.9 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, подписана от лицата, които представляват участника, изготвена по образец съгласно Приложение № 2 към офертата.Декларацията се подписва задължително от лицето или от лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация.Доказателство за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП, изисквано от възложителя - заверено от участника копие на документ доказващ вписване в Централния професионален регистър на строителя, за съответната група строежи и за двете обособени позиции. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - изготвен по образец съгласно Приложение № 3 към офертата, в оригинал.При участници обединения – копие на договор за обединение, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението и посочените изисквания на възложителя. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и нотариално заверено изрично пълномощно за упълномощаване на един от партньорите като „представляващ обединението“, който да представлява обединението в процедурата, подписано от лицата в обединението – в оригинал и с нотариална заверка. Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин).Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП, в оригинал, по образец – Приложение № 9 към офертата.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, по образец, Приложение № 10 към офертата.Декларация в свободен текст, с която участника декларира, притежаването на валидна застраховка „Професионалната отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, като в нея посочва номера и датата на издаване на застрахователната полица и застрахователното дружество, което я е издало.Декларация за приемане на условията в проекта на договор, по образец, в оригинал, Приложение № 11 към офертата.Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП за спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, по образец, Приложение № 12 към офертата. Продължава в Раздел VІ.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството изпълненeното през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката /по образец, Приложение № 4 към офертата/, към който се прилага: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Декларация за осигурена доставка на асфалтови смеси (по образец, Приложения № 5А и 5Б към офертата). Участникът може да докаже съответствие с посоченото изискване с възможностите на трето лице, като в такъв случай, участникът освен посочената по – горе декларация, определена от възложителя за доказване на съответната възможност, следва да представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурса /асфалтовата база/ на трето лице /договор, писмо за съгласие и/или др./ 3. Сертификат или еквивалентен документ за производствен контрол, издаден от акредитирана строителна лаборатория. 4. Списък на ключовия персонал за изпълнение на поръчката (по образец, Приложение № 6 към офертата) с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. Участникът представя декларация /по образец, Приложение № 7 към офертата/, че предложеният Технически ръководител на обекта съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ ще бъде назначен на трудов договор/или ще остане назначен ако вече е назначен на трудов договор/ за целия период на изпълнение на поръчката. 5. Декларация за техническото оборудване (по образец, Приложение № 8 към офертата ), за изпълнение на обществената поръчка. Участникът посочва описанието, техническите характеристики, собствеността и документа който го доказва. За собствено оборудване се посочва номера, под който е заприходено в инвентарната книга, за закупено на лизинг – номера и датата на договора за лизинг, за наето – номера и датата на договор за наем. При обединения – документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор .
Минимални изисквания: 1. Участникът трбява да притежава опит в строителството, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Под строителство сходно с предмета на поръчката, следва да се разбира ново строителство, реконструкция, рехабилитация или ремонт на улици, пътища и асфалтови паркинги. 2. Участникът трябва да има осигуреност на доставките на асфалтови смеси за изпълнение на поръчката. 3. Предлаганата от участника асфалтова база трябва да разполага със сертификат или екивалентен документ за производствен контрол, удостоверяващ съответствието на строителните продукти, произвеждани от базата, със съответните стандарти. 4.Участникът трябва да разполага с ключов персонал за организация и изпълнение на поръчката, както следва: • Технически ръководител на обекта - образование висше или средно специално – строителен инженер или строителен техник; специалност пътно /транспортно строителство или строителство на сгради и съоръжения или еквивалентни/; минимум 3 години професионален опит по специалността, от които поне 1 година като технически ръководител на подобен обект/и. • Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд – със съответен валиден сертификат съгласно действащата нормативна уредба. • Отговорник за контрола на качеството – висше или средно специално образование в областта на строителството, минимум 1 година професионален опит. 5. Участникът трябва да има осигуреност с основното техническо оборудване за изпълнение на поръчката , в добро техническо състояние, собствено , на лизинг или наето/предоставено за ползване, минимум както следва: • Асфалтополагаща машина • Студена фреза за асфалт • Моторна четка • Автогудронатор • Водоноска • Фугорез • Моторна метла • Самосвал • Багер • Вибрационен валяк за основи и тр.каменни настилки • Вибрационен валяк за асфалт до 2 т. • Вибрационен валяк за асфалт до 10 т. • Пневматичен валяк При обединения – изискването се покрива от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансова оценка - ФО - Предложени единични цени за изпълнение на съответната об. позиция на поръчката ; тежест: 95
Показател: Техническа оценка - ТО – Гаранционен срок на изпълнените работи ; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на Община Разград с адрес: гр. Разград, бул. "Бели Лом" 37А, зала 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с нотариално заверено пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на Раздел ІІІ.2.1) Изрично нотариално заверено Пълномощно (оригинал или заверено от участника копие) относно лицето/цата упълномощени за подписване на офертата и приложенията към нея, в случай, че офертата не е подписана от законния представител на участника.Декларация за съгласие за участие в поръчката като подизпълнител, по образец, Приложение № 13 към офертата.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“ съдържа:„Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ – по образец, Приложение № 14А и Приложение № 14Б към офертата.Плик №3 с надпис „Предлагана цена“ съдържа: „Ценово предложение“ - по образец, Приложение № 15А и Приложение 15Б към офертата. Съгласно чл. 49, ал. 1 от ЗОП, възложителят изисква от всеки участник да докаже регистрация в професионален регистър в държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. Участникът, трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя - за втора група строежи /строежи от транспортната инфраструктура/ или пета група строежи за 42.11 /строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти / за двете обособени позиции. Съгласно изискването на чл.56, ал.1, т.1 б „в“ от ЗОП, участникът трябва да представи документ доказващ вписване в Централния професионален регистър на строителя, за съответната група строежи, като приложение към Представяне на участника – Приложение № 1 към офертата Участникът следва да притежава, а изпълнителя да поддържа за целия период на изпълнение на договора, валидна застраховка „Професионалната отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ и за двете обособени позиции. В случай, че участникът е обединение, изискването за наличие на застраховка по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, се отнася за всеки член на обединението, подлежащ на задължително застраховане. Изискването се отнася и за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство. Участникът представя Декларация в свободен текст, с която декларира, че притежава валидна застраховка, като посочва номера и датата на издаване на застрахователната полица и застравотелното дружество, което я е издало. Заверено копие на застрахователната полица се представя от участника, определен за изпълнител и неговите подизпълнители (ако има такива) преди подписване на договара.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Ремонт междублокови пространства в кв. 67 и 69 гр.Разград, включващ ремонт на обслужващи улици и асфалтови паркинги
1) Кратко описание

Обособена позиция 1 обхваща изпълнение на ремонт на обслужващи улици и паркинги в междублоковите пространства в кв. 67 и 69 в гр. Разград

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360, 45233252, 45236210, 45233142

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи на терени на детски площадки
Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

Квартал 67 обхваща пространството между ул."Н.Й.Вапцаров"; ул."Стефан Караджа"; ул."Иван Вазов" и бул."България"; Квартал 69 обхваща пространството между ул."Св.Св.Кирил и Методий"; ул."Иван Вазов" и бул."България"; Работи, предвидени за изпълнение: изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; трошенокаменна настилка; обработка на пукнатини; доставка, превоз, полагане и уплътняване на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране/ вкл.битумен разлив/; повдигане на ревизионни шахти и улични оттоци; превоз на излишни земни маси и строителни отпадъци.

Прогнозна стойност, без ДДС
64865 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Текущо възникнали ремонти на улици и асфалтови паркинги в гр.Разград и населените места на община Разград
1) Кратко описание

Текущо възникнали ремонти на улици и асфалтови паркинги в гр. Разград и населените места на община Разград

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360, 45233252, 45236210, 45233142

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи на терени на детски площадки
Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

Обособена позиция 2 обхваща изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с ремонт на улици и асфалтови паркинги, разположени в населените места на територията на община Разград, както следва : - гр. Разград – улици извън уличните участъци предвидените за ремонт с кредитни средства на Община Разград, асфалтов паркинг по ул. „Бели Лом“ в участъка от общински пазар до ул. ”Хан Крум”, други асфалтови паркинги съобразно възникнала необходимост; - всички села на територията на общината: Балкански, Благоево, Дряновец, Дянково, Киченица, Липник, Мортагоново, Осенец, Побит камък, Пороище, Радинград, Раковски, Ясеновец, Ушинци, Недоклан, Черковна, Гецово, Стражец, Топчии, Просторно и Островче. Видове работи: изкопни и насипни работи свързани с предмета на поръчката; демонтажни и монтажни работи по полагане на бетонови бордюри и ивици; трошенокаменна основа ; изрязване и фрезоване на асфалтови настилки; доставка, превоз, полагане и уплътняване на асфалтови смеси за профилиране, кърпежи и настилки/вкл.битумен разлив/; бетонови работи, свързани с изпълнението на поръчката; обработка на пукнатини в асфалтовите настилки; ремонт на улични принадлежности, асфалтови тротоари, прилежащи асфалтови паркинги и отводнителни съоръжения; повдигане/сваляне на РШ и УО; натоварване и извозване на строителните отпадъци; временна организация на движението при изпълнение на строително-монтажните работи; и други възникнали по технологични причини в хода на изпълнение на поръчката. Участъците за извършване на строително-монтажни работи, както и начинът за извършване на ремонта, ще се определят от Възложителя съобразно текущо възникналите потребности и съобразно финансовите ресурси на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
125000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г.