Версия за печат

00447-2014-0009

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Анализ на нормативната база и организационната среда на Агенция по вписванията, във връзка с развитието на информационната система на имотния регистър и въвеждането на електронни услуги”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

За реализирането на настоящата поръчка е необходимо изпълнителят да осъществи следните основни задачи: Задача 1: Анализ на нормативната база, регламентираща воденето и използването на имотния регистър - - задачата следва да обхване идентифициране, преглед и анализ на законови и подзаконови нормативни актове. Следва да се идентифицират всички услуги, предоставяни във връзка с дейността на имотния регистър, както и съществуващите взаимовръзки между Агенция по вписванията и други държавни органи. Резултатът от анализа ще бъде основа за извършването на анализ на организационната среда на Агенция по вписванията и за идентифициране на евентуални области за подобрение в тази среда, с оглед постигане целите на проекта. Задача 2: Анализ на организационната среда на Агенция по вписванията - задачата ще обхване на първо място оценка за съответствие на вътрешните документи (методики, инструкции, заповеди, вътрешни правила за работа и др.) с законовите и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи воденето и използването на имотния регистър. На второ място, в рамките на задачата ще бъде анализирана ефективността и адекватността на вътрешните документи, с оглед мигриране към електронни услуги, ускоряване на процесите, повишаване на качеството и разнообразяване на каналите на предоставяне и заплащане на услугите, повишаване качеството и надеждността на информацията, съхранявана в базите данни на имотния регистър.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
123000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена; тежест: 30
Показател: техническа оценка; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 613144 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-00-24 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Анализ на нормативната база и организационната среда на Агенция по вписванията, във връзка с развитието на информационната система на имотния регистър и въвеждането на електронни услуги”
V.1) Дата на сключване договора
02.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Ню Ай - Ла Фит" 176839949, гр. София, ул. "Петър Парчевич" № 21, България 1000, София, Тел.: 029376 600, E-mail: new-i@new-i.com, Факс: 029376 625

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 191666.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 123000 BGN без ДДС
В Брой месеци 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка е финансирана по проект „Развитие на системите на имотния регистър, въвеждане на нови електронни услуги и интегриране на системи и регистри в Агенцията по вписванията, с оглед подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса”, Договор за безвъзмездна финансова помощ № А-13-31-5/17.04.2014 г., осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-09

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е със срок за изпълнение 2 месеца.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ОБЕДИНЕНИЕ „ФПИ – ПРАЙМ“, ул. „Българска морава“ № 54, ет. 7 гр. София 1303, тел. 02/ 446 06 44, факс: 02/ 446 06 46, info@netlaw.bg - Фондация „Право и Интернет" и „Прайм Консултинг" ООД 2. ОБЕДИНЕНИЕ – „КОНСУЛТАНТИ ЗА ЕФЕКТИВНА ЮРИДИЧЕСКА ПОДКРЕПА, гр. София 1113, ул. „Николай Хайтов” № 2 вх. Г, ет. 4, ап. 10, тел: 02/981 01 16 факс: 02/981 01 16, office@nalilg.org. - "Юропиън дивелопмънт консултант" ЕООД, Национален консултант по обществени поръчки ООД, Сдружение "Национална асоциация правна инициатива за местно самоуправление", Ева Симеонова Радева - физ. лице. 3. „Глобал Адвайзърс” АД, със седалище и адрес на управление: гр. София 1000, ул. „Леге” № 15, ет. 3, тел. 02/980 50 55, факс 02 980 50 75, e-mail: office@globaladvisers.eu. 4. ДЗЗД „МАТЕРНА-КОНСУЛТ”, София, 1712, ж.к. „Младост 3“, бл. 302, Партер, офис 10-11, тел.:02/ 489 09 60, факс: 02/ 489 09 59, maternabg@abv.bg - „Матерна България" ООД и „Макс Пойнт Консулт" ООД 5. ОБЕДИНЕНИЕ „НЮ АЙ – ЛА ФИТ”, гр. София, 1000, ул. „Парчевич” № 27, тел.: 02/ 937 66 00, факс: 02/ 937 66 25, new-i@new-i.com - "Ню Ай" АД и "Ла Фит" ООД 6. „АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА“ ООД, София, 1202 ул. „Г.С.Раковски“ № 18, тел: 02/ 981 47 38 факс: 02/ 423 63 76, agency@strategma.bg. 7. Адвокатско дружество „Попов и партньори“, гр. София, бул. „Цариградско шосе” № 139, служебен вход 2, етаж 4, тел.: 02/ 858 19 01; факс: 02/ 858 19 02; partners@popov-partners.com.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор