Версия за печат

00056-2015-0005

BG-Харманли: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: Цвета Черкезова, Василка Лозева, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: www.harmanli.nit.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текущ ремонт сграда на училище в с. Шишманово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Харманли, село Шишманово
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на текущ ремонт сградата на училище в село Шишманово, община Харманли

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описание на видовете строително-ремонтни работи: -Прозорци от PVC доставка и монтаж -Дървени врати 80/200 см. доставка и монтаж -Дървени врати 100/220 см. доставка и монтаж -Ремонт и боядисване на врати 100/220 см. -Ремонт и боядисване на врати 160/260 см. -Метални врати 130/180 см. доставка и монтаж -Ремонт и боядисване на врати 130/180 см. -Доставка и монтаж на гипсокартон по тавани и шпакловка -Ламинат доставка и монтаж -Первази за ламинат доствка и монтаж -Теракот доставка и монтаж -Фаянс доставка и монтаж -Кабели 2х4мм2 доставка и монтаж -Кабели 2х2,5мм2 доставка и монтаж -Кабели 2х1,5мм2 доставка и монтаж -Луминисцентни лампи доставка и монтаж -Осветителни тела за санитарни помещения -Контакти двоини доставка и монтаж -Ел. ключове доставка и монтаж -Кутии за ел. ключове и контакти -Шпакловка с мрежа по стените доставка и монтаж -Доставка на латекс боядисване на стени и тавани -Тоалетни чинии доставка и монтаж -Мивки доставка и монтаж -Бойлер доставка и монтаж -Вътрешна водопроводни полипропиленови тръби с диаметър 20 мм -PVC тръби ф 110 доставка и монтаж -PVC тръби ф 50 доставка и монтаж -Доставка и подмяна на греди и летви на подова конструкция -Сваляне на керемиди -Сортиране на керемиди -Премахване на летви, дъсчена обшивка и почистване -Черна хартия доставка и монтаж -Двойна скара доставка и монтаж -Покриване с керемиди -Олуци доставка и монтаж -Заготовка и монтаж на надолучна ламарина -Обшивка по комин доставка и монтаж -Водосточни тръби доставка и монтаж -Улами доставка и монтаж -Разваляне на тухлена зидария -Кофраж за стълби -Полагане на бетон за стълби и доставка -Алуниниеви прегради между тоалетните -Врати (MDF-една плоскост) за тоалетните 75/200 см.доставка и монтаж -Боядисване (фасаген) на фасади с тръбно скеле

Прогнозна стойност без ДДС
66666.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Гаранцията за участие е в размер на 650.00 лева /шестстотин и петдесет лева/. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

подробно описани в документацията за участие- достъпна за свободно сваляне от официалната интернет страница на Възложителя - www.harmanli.bg

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване към участниците- обединения на ФЛ и/или ЮЛ- за създаване на юридическо лице, в случай че бъдат избрани за изпълнители по настоящата обществена поръчка

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда по ЗОП може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2. Участниците–юридически лица в процедурата се представляват от законните си представители или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с изрично пълномощно. 3. В случай, че участникът е обединение (или консорциум) се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Участник не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществената поръчка на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга в държавата членка, в която са установени. 4. За участниците – обединения, които не са юридически лица следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. 5. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура. 6. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. 7. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Участникът е длъжен да заяви дали за изпълнение на поръчката ще ползва подизпълнители. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 8. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: • осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. • обявен е в несъстоятелност; • е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; • е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; • е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; • има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Критерии за подбор - Критерий за подбор, включващ изискване за регистрация както и документите, с които се доказва критерият: 1. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката пета категория за ремонта на училищна сграда в с. Шишманово или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. За доказване на това изискване се представят: • Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката пета категория за ремонта на училищна сграда в с. Шишманово - (заверено копие). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. • В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени по-горе, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител на поръчката се задължава при подписване на договора за тази позиция да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС. - Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите му възможности и квалификация, както и документите, с които те се доказват: 1). Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 /едно/ строителство, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка се разбира строителство: ремонт или реконструкция на сграда. За доказване на това изискване се представят: • Списък на строителството, изпълнено през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, и: а) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или б) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности 2). Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: • Изпълнителят следва да разполага минимум с: - Технически ръководител: o Лицето следва да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; o минимум 2 години опит в изпълнение на строителни обекти; - Координатор по здравословни и безопасни условия на труд с представена информация за притежание на съответното удостоверение. • Участникът сам определя остаталите работници, които да бъдат ангажирани с дейностите по предмета на поръчката, като се съобразява със срока на изпълнение. Съответствието с изискванията, поставени от Възложителя към експертите за изпълнение на поръчката, се доказва с представяне на: • Справка-декларация за екипа, отговарящи за изпълнението на поръчката; • Автобиографии на екипа по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката; 3). Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: описани в документацията за участие
Минимални изисквания: описани в документацията за участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: описани в документацията за участие
Минимални изисквания: описани в документацията за участие
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Стратегия и организация за изпълнение на поръчката -П1; тежест: 60
Показател: Ценово предложение -П2; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 648442 от 13.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2015 г.  Час: 11:00
Място

административна сграда на Община Харманли, Конферентна зала- ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

на отварянето на офертите могат да присъстват представители на участниците, представители на средствата за масово осведомяване и др.лица с достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на Възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежат на обжалване по реда на част 4, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред КЗК, съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ