Версия за печат

00689-2015-0006

BG-Ямбол: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тунджа, пл.Освобождение №1, За: Галина Иванова - началник отдел Обществени поръчки, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки, ет.3, ст.309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Тунджа, пл. Освобождение №1, За: Нейка Кожухарова-деловодител, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tundzha.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Приготвяне и доставка на готова храна за директна консумация по предварителни заявки” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Приготвяне и доставка на готова храна за лицата, ползващи социалните услуги в общността”; Обособена позиция 2: „Приготвяне и доставка на готова храна за децата от детски градини в населените места на територията на Община „Тунджа”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Изпълнителят се задължава да доставя готовата храна по обособени позиции на съответните места и в часови диапазон съгласно Пълно описание на предмета на поръчката с технически спецификации,неразделна част от документацията за обществената поръчка.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на дейностите по обособена позиция 1 от обществената поръчка се възлага с оглед изпълнение задълженията на Община „Тунджа” за осигуряване на готова храна и нейната доставка на лица, ползващи социални услуги, живеещи в населени места на територията на община „Тунджа”, както следва: - за лицата, ползващи социалните услуги в общността в с. Ботево, с. Веселиново, с.Генерал Тошево, с.Голям манaстир, с.Овчи кладенец, с.Скалица, с. Кукорево, с. Роза, с. Тенево, с.Симеоново – за 7 дни шест пъти в седмицата; - за лицата, ползващи социалните услуги в общността в с.Крумово, с.Маломир, с.Ханово, с.Генерал Инзово, с.Хаджидимитрово, с.Калчево, с.Бояджик и с. Драма – за 5 дни пет пъти в седмицата; - за лицата, ползващи социалните услуги в общността в с. Межда, с.Меден кладенец, с.Савино, с.Миладиновци – за 6 дни пет пъти в седмицата. Изпълнение на дейностите по обособена позиция 2 от обществената поръчка се възлагат с оглед изпълнение на задълженията на община „Тунджа” за приготвяне и доставка на храна за децата от детските градини в населените места на територията на общината. С изпълнението на поръчката се цели осигуряване на здравословно хранене, посредством приема на пълноценна и разнообразна храна, ограничаване приема на мазнини, захар и сол, прием на достатъчно течности, съгласно Закона за храните и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894000, 15894200, 15894210

Описание:

Преработени хранителни продукти
Приготвени ястия
Ястия за училища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По обособена позиция 1 храната се приготвя по седмично меню, което се заявява от Възложителя всеки четвъртък на предходната седмица от представените към офертата на Изпълнителя 6/шест/ броя седемдневни примерни менюта. Храната се приготвя по седмично меню, което се заявява от Възложителя всеки четвъртък на предходната седмица от представените към офертата на Изпълнителя 6/шест/ броя шестдневни примерни менюта. Прогнозният брой на потребителите на услугата по обособени позиции за срока на изпълнение на услугата са съгласно Пълно описание на предмета на поръчката с технически спецификации.

Прогнозна стойност без ДДС
191280.63 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие в откритата процедура. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката и може да се внесе като парична сума по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване като в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община „Тунджа”: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600 Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за Изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Внесената гаранция за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след изпълнение на договора, като Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да усвои гаранцията за изпълнение при разваляне на договора по вина на Изпълнителя. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за изпълнение всички дължими суми за неустойки по договора и за претърпени вреди в следствие виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя. В случаите, когато участникът, определен за изпълнител, при сключване на договора избере представяне на банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец №19 - приложим за обособени позиции 1 и 2. * Образеца на банкова гаранция е примерен и в случай, че съответната банка ползва свой образец е достатъчно да отговаря на изискванията на ЗОП и условията на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка за изпълнение на услугата по обособени позиции се финансира, както следва: - по Обособена позиция 1: „Приготвяне и доставка на готова храна за лицата, ползващи социалните услуги в общността” - със средства от общинския бюджет или със средства по европейски програми и проекти, в случаите когато е приложимо; - по Обособена позиция 2: „Приготвяне и доставка на готова храна за децата от детски градини в населените места на територията на Община „Тунджа” - със средства от общинския и републиканския бюджет. Плащането по обособени позиции 1 и 2 ще се извърши в български лева по банков път на посочена от Изпълнителя банкова сметка по следният начин: ежемесечно, в срок до 15 дни след представяне на фактура удостоверяваща извършената услуга.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Административни изисквания съгласно чл. 47, ал.1, т.1, б. „а” – „д”, т.2, т.3 и т.4, ал. 2, т. 2 предл. първо и ал. 5 от ЗОП:У-кът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;за подкуп по чл. 301 - 307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;за п-ние против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; У-кът да не е обявен в несъстоятелност; У-кът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; У-кът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към д-вата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на д-вата, в която кандидатът или у-кът е установен; У-кът да не е лишен от правото да упражнява професия или дейност(приготвяне и доставка на храна ), съгласно зак-вото на д-вата, в която е извършено н-шението; У-кът да няма лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;„Свързани лица” съгласно §1, т.23а от ЗОП са:роднини по права линия без ограничение; роднини по съребрена линия до четвърта степен включително; роднини по сватовство - до втора степен включително; съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; съдружници; лицата, едното от които участва в управлението на д-жеството на другото; д-жество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в д-жеството.* Не са свързани лица д-жество, чийто капитал е 100 на сто д-жавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на д-жавата, съответно на общината в това д-жество;У-кът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ.Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят д-нтите и информацията по чл.56, ал.1, т.1 - 6, 8, 11-14 от ЗОП, изисквани от възложителя.Документите в Плик №1 се изготвят съгласно настоящите указания и по приложените в документацията образци.Плик № 1 следва да съдържа документите: - Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /оригинал/ - попълва се Обр. №1; Представяне на участник – /оригинал/ попълва се Обр. №2- приложим за обособ. позиции 1 и 2 ;Нотариално заверено п-мощно на лицето, у-мощено да представлява у-ника в процедурата (оригинал) (когато не е подписана от лицето п-вляващо у-ника); Д-ция от участник по чл. 47, ал. 9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 2, т. 2, предл. първо и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП - /оригинал/ попълва се Обр. № 3, подписана от всички лица, които представляват у-ника - приложим за обособ. позиции 1 и 2 ;Д-ция по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – за участие на предвидените подизпълнители, видовете работи които ще изпълняват и съответстващия на тези работи дял в % от стойността на обществената поръчка /оригинал/ - попълва се Обр.№ 4 - приложим за обособ. позиции 1 и 2; Д-ция за съгласие за участие на подизпълнител - /оригинал/ попълва се Обр. № 4а - приложим за обособ. позиции 1 и 2;*Изпълнителят сключва д-вор за подизпълнение с подизпълнители, посочени в офертата му.Д-вор за подизпълнение, съответно за замяна на подизпълнител не може да се сключва с лица които не са посочени в Обр. № 4 от настоящата д-ция. Продължава в раздел VІ.3.......................
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят в настоящата обществена поръчка не поставя изисквания към Финансово и икономическо състояние на участниците.
Минимални изисквания: Не се изискват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата- /оригинал/ попълва се Образец № 6 - приложим за обособени позиции 1 и 2, като към списъка следва да се приложат документи и информация, доказващи минималните изисквания, както следва:Удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен органили посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. - Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП /оригинал/ за техническо оборудване - материална база/кухня/ и автомобили за транспорт на храни с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка, - попълва се Образец № 7- приложим за обособени позиции 1 и 2; - Списък по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - /оригинал/ попълва се Образец № 8-приложим за обособени позиции 1 и 2; - Информация по чл.51, ал.1 т.7 от ЗОП за образованието, професионалната квалификация и професионален опит - /оригинал/ попълва се Образец № 9- приложим за обособени позиции 1 и 2- представя се за всяко от лицата, които са посочени в Списък по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП - Образец № 8 ; - Сертификат за внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл.70, ал.1 от Наредба №5/2006 г. за хигиената на храните или „еквивалент”. *Съгласно разпоредбата на чл. 51а, ал.1от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на чл.51а, ал. 1 трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: - Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 3 /три/ услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите. - Участникът следва да разполага с една материална база-кухня, обект с регистрация по чл.19,ал.9 от ЗХ, отговаряща на обема на поръчката и минимум 3 броя автомобили, отговарящи на изискванията за превоз на храни. - Участникът следва да разполага с минимум един готвач, един медицински специалист и с един технолог по хранене притежаващи необходимата квалификация и трудов стаж по специалността най-малко 3 години. * Под „услуги които са еднакви или сходни с предмета на поръчката” навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз, следва да се разбира „услуги, свързани с приготвяне и доставка на готова храна”.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията е публикувана в Профила на Купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена и нейното закупуване не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. При поискване от заинтересуваното лице, възложителят е длъжен да му я предостави или изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В тези случаи искането следва да бъде придружено от платежен документ. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е закупена. Сумата следва да бъде внесена в касата на община „Тунджа” на първи етаж или по банков път на следната сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р.България;Банков код (BIC): IABGBGSF;Банкова сметка (IBAN): BG83IABG70943100438300

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

В заседателната зала на община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1......; Д-ция от подизпълнител по чл. 47, ал. 9, удостоверяваща липса на обст-тва по чл. 47, ал.1, т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д” т.2, т.3 и т.4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /оригинал/ - попълва се Обр. № 5 - представя се от всеки посочен подизпълнител, подписана от всички лица, които представляват посочения/те подизпълнител/и /ако в офертата има предвидени подизпълнител/и/- приложим за обособ. п-ции 1 и 2 ; Д-тва за ф-нсово икономическо състояние по чл.50 от ЗОП-съгласно р.ІІІ.2.2 от настоящото обявление.Д-тва за технически възможности и к-фикация по чл.51 от ЗОП:съгласно р.ІІІ.2.3 от настоящото обявление;Д-ция за липса на свързаност с друг у-ник по чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обс-тво по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП - /оригинал/ попълва се Обр. № 10-приложим за обособ. п-ции 1 и 2; Д-вор/с-зумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в д-вора не е посочено лицето, което представлява у-ците в обед-ето – и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва п-вляващия. Д-ция от всички членове на обединението/консорциума - /оригинал/ попълва се Обр. № 11-приложим за обособ. п-ции 1 и 2;Д-ция по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - /оригинал/ попълва се Обр. № 12- приложим за обособ. п-ции 1 и 2. * За изискванията за закрила на заетостта, включително м-мална цена на труда и условията на труд, у-ците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и у-ята на труд от НАП, НОИ, АСП, АЗ;Д-ция по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - /оригинал/ попълва се Обр. № 13- приложим за обособ. п-ции 1 и 2;Д-ция по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСИТДС - подписана от всички лица, които представляват уч-ка – попълва се Обр. № 14- /оригинал/ приложим за обособ. п-ции 1 и 2; Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП -Приложение № 2 към чл.11,ал.2 от ППЗМИП - /оригинал/ попълва се Обр. № 15- приложим за обособ. п-ции 1 и 2, подписана от законния представител или пълномощника на ЮЛ. Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на у-ците.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение - /оригинал/ изготвено по Обр. №16 в съответствие с изискванията на Възложителя към офертата и Пълно описание на предмета на поръчката с технически спецификации, към което се прилагат по п-ция 1 - шест броя седемдневни примерни менюта, а по п-ция 2 - шест броя шестдневни примерни менюта.* Д-цията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа Ценовото предложение на у-ника /оригинал/ изготвено по Обр. №18.Предложената от у-ник крайна цена за изпълнение на поръчката по съответната п-ция, не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима прогнозна стойност, съответно посочените от Възложителя максимално допустими единични цени по обособ. п-ции.В случай, че ценовото предложение на у-ник надхвърля максимално допустимата прогнозна стойност, съответно максимално допустимите единични цени, по обособ. п-ции, участникът ще бъде отстранен от процедурата. Обявлението се изпраща по електронен път съгласно изискванията на чл.6,ал.1,т.5 от ППЗОП и е осигурен пълен достъп по електронен път до док-цията. * Когато у-ник подава оферта и за двете обособ. позиции, плик №2 и 3 се представят за всяка от двете позиции. Когато д-тите и информацията, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за двете обособ. позиции, по които у-никът участва, същите се поставят само в плика по 1 позиция. За 2 позиция се представя отделен плик № 1 , в който се отбелязва обст-твото, че док-тите и инф-цията за подбор са поставени в плик №1 за 1 обособ. п-ция.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Тунджа, пл. Освобождение №1, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Интернет адрес/и:

URL: www.tundzha.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Приготвяне и доставка на храна за лицата, ползващи социалните услуги в общността”;
1) Кратко описание

Изпълнението на дейностите по обособена позиция 1 от обществената поръчка се възлага с оглед изпълнение на задълженията на община "Тунджа" за осигуряване на готова храна и нейната доставка на лица ползващи социални услуги, живеещи в населени места на територията на общината.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894000, 15894200

Описание:

Преработени хранителни продукти
Приготвени ястия

3) Количество или обем

Храната се приготвя по седмично меню, което се заявява от Възложителя всеки четвъртък на предходната седмица от представените към офертата на изпълнителя шест броя седемдневни примерни менюта за срока на изпълнение на услугата, за прогнозен брой потребители съгласно Пълно описание на предмета на поръчката с технически характеристики.

Прогнозна стойност, без ДДС
57930.31 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Приготвяне и доставка на храна за децата от детските градини в населените места на територията на община "Тунджа".
1) Кратко описание

Изпълнение на дейностите по обособена позиция 2 от обществената поръчка се възлагат с оглед изпълнение на задълженията на община "Тунджа" за приготвяне и доставка на храна за децата от детските градини в населените места на територията на общината.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894000, 15894200, 15894210

Описание:

Преработени хранителни продукти
Приготвени ястия
Ястия за училища

3) Количество или обем

Храната се приготвя по седмично меню, което се заявява от възложителя всеки четвъртък на предходната седмица от представените към офертата на изпълнителя шест броя шестдневни примерни менюта,за срока на изпълнение на услугата за прогнозен брой потребители съгласно Пълно описание на предмета на поръчката с технически спецификации.

Прогнозна стойност, без ДДС
133350.32 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12