Версия за печат

00566-2015-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална спортна академия “Васил Левски“, Студентски град, За: Александър Вуков, Република България 1700, София, Тел.: 0896 776631, E-mail: avukov@abv.bg

Място/места за контакт: Управител служба Студентски столове

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nsa.bg/bg/page,1677.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Национална спортна академия “Васил Левски“, София, Студентски град, Деловодство, ст.111, Ректорат, За: Красимира Андонова, Република България 1700, София, Тел.: 02 4014224

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на свинско и телешко месо, кайма и колбаси за Стол №1 – НСА, София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Стол 1 НСА, София, Студентски град до бл.70
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка до 31.12.2015 г. на свински бут без кост (охладен) – 135 кг, свинска плешка без кост (охладена) -2335 кг, свински котлет (охладен) – 239 кг, свинско контра филе (охладено) – 654 кг, свински врат без кост (охладен) – 143 кг, свински ребра (охладени) – 35 кг, свински джолан без кост (охладен) – 35, кайма 40% телешко-60 % свинско (охладена) – 941 кг, кебапчета 80 гр. (охладени) – 5735 бр, кюфтета 80 гр. (охладни) – 3733 бр, карначета (охладени) – 31 кг, салам шпеков траен – 77 кг, колбаси малотрайни – 90 кг, кренвирши от св.месо (пушени) – 35 кг, наденица (варено-пушена) – 163 кг, луканка – 5 кг, филе свинско пушено- 74 кг, свински пушен бут – 74 кг, шунка от свинско месо – 55 кг, суджук – 5 кг, пастърма – 5 кг., телешки джолан без кост (замразен) – 64 кг, телешки шол (замразен) – 68 кг

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15113000

Описание:

Свинско месо

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Свински бут без кост (охладен) – 135 кг, свинска плешка без кост (охладена) -2335 кг, свински котлет (охладен) – 239 кг, свинско контра филе (охладено) – 654 кг, свински врат без кост (охладен) – 143 кг, свински ребра (охладени) – 35 кг, свински джолан без кост (охладен) – 35, кайма 40% телешко-60 % свинско (охладена) – 941 кг, кебапчета 80 гр. (охладени) – 5735 бр, кюфтета 80 гр. (охладни) – 3733 бр, карначета (охладени) – 31 кг, салам шпеков траен – 77 кг, колбаси малотрайни – 90 кг, кренвирши от св.месо (пушени) – 35 кг, наденица (варено-пушена) – 163 кг, луканка – 5 кг, филе свинско пушено- 74 кг, свински пушен бут – 74 кг, шунка от свинско месо – 55 кг, суджук – 5 кг, пастърма – 5 кг., телешки джолан без кост (замразен) – 64 кг, телешки шол (замразен) – 68 кг Прогнозна стойност до 31.12.2015 год. е : 35 000 лева без включен ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
35000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за добро изпълнение на договора: Определеният изпълнител, е длъжен в срок до 3 работни дни от влизане в сила на решението за избирането му да представи на Възложителя гаранция за добро изпълнение на договора, по банкова сметка на Национална спортна академия „Васил Левски”, IBAN: BG74 BNBG 9661 3300 1751 01, при БНБ, ЦУ, BIC BNBG BGSD в размер на 1050 (хиляда и петдесет) лева. В случай, че се представя банкова гаранция за добро изпълнение на договора същата следва да е в оригинал и да е със срок на валидност до 31.12.2015 г. Гаранцията за изпълнение на договора, служи за обезпечение на точното изпълнение на договора. Възложителят има право без предизвестие да удовлетворява чрез нея паричните си вземания срещу Изпълнителя, които последният не изпълнява доброволно (претърпени вреди, пропуснати ползи, неустойки, обезщетения и т.н.), за което Изпълнителят декларира своето предварително съгласие. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 15 работни дни след изтичане на срока на действие на договора, но само при условие, че Изпълнителят няма неизпълнени изискуеми задължения към Възложителя и при условие, че няма неразрешени спорове и/или не приключили съдебни производства, свързани с изпълнението на договора, както и ако е направил изрично писмено искане да му бъде върната, с приложение на вносните платежни документи. В случай, че Изпълнителят желае да представи банкова гаранция за добро изпълнение на договора същия следва да представи в оригинал образеца на банкова гаранция приложен към Документацията за участие, в противен случай, същата се счита за невалидна и Възложителят ще има право да сключи договор с класирания на второ място участник. Същата следва да е издадена без условия за Възложителя – безусловна и неотменима. Не се допускат и няма да бъдат приемани банкови гаранции с различно съдържание, в които са заложени затруднения за Възложителя за усвояване и удовлетворяване на сумите по нея, както и условия за „потвърждения на подписи от обслужващи банки”. Банката издаваща същата следва да е задължена да изплаща незабавно всички писмено поискани от Възложителя суми до размера на издадената гаранция на основанията предвидени в договора приложен към тази документация, както и да задържа и не възстановява суми по нея в случай на направено такова искане от страна на Възложителя. При изписване на основанието на гаранцията за добро изпълнение на договора в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва номера на решението за класиране.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще заплаща стойността на доставените хранителни продукти на база предложения от Изпълнителя процент отстъпка от бюлетин на „Система за агропазарна информация” ЕООД, с ЕИК 831532532, чийто едноличен собственик на капитала е Министерство на земеделието и храните, ЕИК 831909905, на Република България.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на обединение, както и за участие с такова, но в случай, че се участва в процедурата като обединение, задължително следва: 1. да се спазят изискванията на чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, чл.56, ал.1, т.2 и ал.3 от ЗОП. 2. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред Възложителя, което е упълномощено да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 3. да се представи заверено копие на договора, с който е създадено обединението. 4. Срокът за който е учредено да не е по-кратък от този на действие на договора на обществената поръчка, и да съдържа клаузи, които да гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Да е посочено ясно разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях при изпълнение на настоящата обществена поръчка. 5. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението следва да представи в Плик №1, всички Декларации по образец изисквани от участника. Доказателствата за изпълнение на минималните финансови и технически изисквания към Участника се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 6. В случай, че обединението бъде избрано за изпълнител без да е вписано по реда на чл.23 от Закона за търговския регистър, същото следва да се впише и най-късно в срок до 7 (седем) работни дни след влизане в сила на решението за избора му да представи доказателства за Единният идентификационен код по чл.23 от ЗТР издаден на името на обединението, в Деловодството на Възложителя, в противен случай Възложителят прилага чл.74 от ЗОП. 7. да не се правят промени в състава на обединението за времето от подаването на офертата в деловодството на Възложителя, до сключване на договор за обществена поръчка, а в случай, че обединението бъде избрано за изпълнител до изтичане срока на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Класираният на първо място участник следва в срок до 7 (седем) работни дни, след влизане в сила на решението за класиране, да представи в Деловодството на Възложителя, оригинали или нотариално заверени копия от документите по чл.47, ал.10 от ЗОП, ведно със съответната гаранция за добро изпълнение на договора и Декларации от № 11, по образец, приложен към документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Офертата по чл. 57, ал.1 от ЗОП се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва наименованието на участника, електронен адрес за кореспонденция (email), телефон/GSM и ЕИК, както и НАИМЕНОВАНИЕТО на обществената поръчка, по II.1.1. от това обявление, за която участва. 2.Офертата по чл. 57, ал.1 от ЗОП съдържа най-малко три отделни запечатани непрозрачни, здрави, с ненарушена цялост, надписани с предмета на обществената поръчка и наименованието на участника, плика, както следва: 2.1. По чл. 57, ал.2, т.1 от ЗОП плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя и посочени в това обявление и декларации по образец, ведно с Списък по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2.2. По чл. 57, ал.2, т.2 от ЗОП плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят в три екземпляра попълнен, подписан и подпечатан образецът на договора, който е приложен към документацията за участие и техническо предложение. 2.2.1. Не се допуска изменение на образеца на договора. В случай, че бъде представен изменен или различен договор от образеца на документацията за участие, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата и няма да бъде допуснат до оценяване и класиране. 2.2.2. Не се допуска поставянето на други документи освен договорът и техническото предложение. 2.3. По чл. 57, ал.2, т.3 от ЗОП плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. 3. Върху всеки плик с номера 1, 2 и 3, се посочва НАИМЕНОВАНИЕТО на обществената поръчка, по II.1.1. от това обявление, за която участва и ФИРМАТА на участника. 4.1 Възложителят няма да приема за участие в процедурата и ще връща незабавно оферти, които са представени след изтичане на крайния срок и час за получаване или такива в незапечатан, ненадписан, прозрачен или скъсан плик. 4.2. Подадените след този час предложения за участие чрез куриери и чрез пощата няма да бъдат предавани на комисията за разглеждане, а кандидатите няма да бъдат допуснати до участие в процедурата. 5. Участниците следва да попълнят и представят Декларации от № 1 до № 10 включително, по образец, приложени към документацията за участие, в зависимост от наличието обстоятелствата, които декларират. 6. Участниците следва да представят ценова оферта и проекто-договора, по образеца и условията на документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите и участниците по чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите и участниците по чл.50 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Сертификати за управление на качеството по чл.51, ал.1, т.13 от ЗОП
Минимални изисквания: 1. Кандидатите следва да представят валиден сертификат към датата на провеждане на търга за внедрена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните съгласно стандарт ISO 22000:2006 или еквивалент с област на приложение производство и/или съхранение, транспорт и търговия на едро с хранителни продукти, обхващащ предмета на поръчката. 2. За моторните превозни средства следва да се представят копия на санитарните разрешителни “Удостоверение за регистрация по чл.12 от ЗХ” за превоз на хранителни продукти за всички видове хранителни продукти, предмет на поръчката, за които участника представя офертата си, издадени от съответните регионални здравни инспекции и/или регионални ветеринарно-медицински служби /Българска агенция по безопасност на храните/ за моторните превозни средства, с които ще се извършват доставките.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.05.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.05.2015 г.  Час: 10:30
Място

София, Студентски град, Национална спортна академия „ Васил Левски“, Ректорат, ет. 3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват представляващите участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всички разяснения по чл.29 от ЗОП, ще бъдат публично достъпни и оповестявани, чрез публикуване в ПРОФИЛА НА КУПУВАЧА на интернет страницата на Възложителя http://www.nsa.bg/bg/page,1677. И други съгласно Документация за участие публикува на Профила на купувача на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ