Версия за печат

00353-2015-0091

BG-Козлодуй: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 106513772

АЕЦ Козлодуй ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Георги Стефанов, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373822, E-mail: GIStefanov@npp.bg, Факс: 00359 97376007

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки, У-ние Търговско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&id=2286.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Модернизация на панели и блокове за детектиране на 5 и 6 ЕБ от автономни прибори за радиационен контрол

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Модернизация на панели и блокове за детектиране на 5 и 6 ЕБ от автономни прибори за радиационен контрол - по приложено техническо задание

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31710000, 71320000, 45000000

Описание:

Електронно оборудване
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейности, включени в Техническото задание: проектиране, доставка, демонтаж, монтаж, пусково-наладъчни изпитания, метрологична проверка и въвеждане в експлоатация на панели и блокове за детектиране от автономни прибори за радиационен контрол, включени в системите за безопасност на 5 и 6 ЕБ, в комплект с необходимите блокове за комутация, сигнализация и устройства за обработване, натрупване и визуализация на показанията. Изисквания към доставката: може да се извършва на партиди, като се има в предвид необходимото за съответната година количество. Да включва специализирани инструменти, устройство за проверка, ремонт и поддръжка, необходими за нормална експлоатация, техническо обслужване и ремонт на новото оборудване. Като резервни части да се доставят 5% от вложената в новите шкафове апаратура (автоматични прекъсвачи, лампи, контактори, клеми, измервателни прибори и т.н.) Опаковката на оборудването да го обезпечава при изпълнение на товаро-разтоварни работи, транспортиране, съхранение и др. Монтажът се извършва в период не по-дълъг от предвидения в графика за ПГР, при предварително съгласуван с възложителя график за демонтаж, монтаж, наладка, изпитания и проверки. По време на реализацията се осигурява авторски надзор и техническа помощ. Обучение на персонал на възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
1945000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 15 000 лв. или равностойността й в евро Гаранция за изпълнение на договора - до 5% от стойността на поръчката. Кандидатът представя гаранция за участие в една от следните форми: 1.Парична сума, внесена по следните банкови реквизити: “Общинска Банка АД, IBAN: BG70 SOMB 9130 1441 8716 02 – EUR, SWIFT/BIC: SOMBBGSF и Уникредит Булбанк АД, IBAN: BG31 UNCR 9660 1020 0008 09 – лева, SWIFT/BIC: UNCRBGSF или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, за процедура на договаряне с обявление с предмет: “Модернизация на панели и блокове за детектиране на 5 и 6 ЕБ от автономни прибори за радиационен контрол”, 2. банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на заявленията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора поетапно по следния начин: Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на Работен проект за съответния блок и приемането му на Специализиран технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, срещу представени оригинална фактура за стойността на проекта и протокол от Специализиран технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане без забележки. Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни работни дни след приемане на доставката на оборудването за съответния блок, срещу представени оригинална фактура за стойността на оборудването, приемно-предавателен протокол и протокол за извършен входящ контрол без забележки. Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след монтажа и въвеждането в експлоатация на оборудването за съответния блок, срещу представени оригинална фактура за стойността на монтажа и въвеждането в експлоатация, протокол за установяване завършването и за заплащане на натурални видове монтажни работи, актове за завършен монтаж и извършена работа и актове за извършени комплексни изпитания на оборудването. Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след извършване на авторския надзор за съответния блок, срещу представени оригинална фактура за стойността на извършения авторски надзор. Плащане в размер на 100% /сто процента/ стойността на проведеното обучение, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след извършено обучение, срещу представени оригинална фактура за стойността на проведеното обучение и протокол доказващ извършването на обучението. Окончателно плащане в размер на 10% /десет процента/ от стойността на договора без стойността на обучението, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни срещу представяне на всички документи свързани с изпълнение на дейностите по договора, включително екзекутивната документация и акт за въвеждане в експлоатация.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Работният проект да се разработи в шест отделни раздела. 2. Работният проект на съответната система трябва да бъде приет без забележки от Възложителя два месеца преди ПГР. 3. Срокът за изработване и доставка на новото оборудване - не по-малко от 1 месец преди началото на ПГР на съответния блок 4. Датата на производство на съставните части на оборудването да не е по-голяма от 6 месеца преди датата на доставка. 5. Времето за изпълнение на работите (строително-монтажните и пусково-наладъчните дейности) да бъде не повече от 18 календарни дни за една система, съобразено с графика за ремонт на съответния блок. 6. Гаранционните срокове за СМР предложени от участниците не могат да бъдат по-малки от посочените в Наредба №2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 7. При изготвяне на заявлението, кандидатите да имат предвид, че изпълнителите по договорите сключват договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в заявлението. В съответствие с чл. 45а, ал. 2 от ЗОП Изпълнителите нямат право да: 7.1. сключват договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47 ал. 1 или ал. 5 от ЗОП; 7.2. възлагат изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица които не са подизпълнители; 7.3. заменят посочен в офертата подизпълнител, освен когато: 7.3.1. за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47 ал. 1 или ал. 5; 7.3.2. предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на цена или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; 7.3.3. договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите по ал. 6. В срок до 3 дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителя изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя, заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 8. Кандидатът да притежава Застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ за строителство първа категория; 9. Проектирането следва да се изпълнява от проектанти с пълна проектантска правоспособност и квалификация по съответните части на проекта. 10. Предвидените изпитания и ПНР да бъдат извършени от акредитирана лаборатория (организация)/орган за контрол

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението. 2. Представяне на кандидата, което включва: 2.1.Единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Изготвя се Информационен лист по приложения образец към настоящата документация, подписва се задължително от лице с представителни функции и се представя в оригинал. 2.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 2а и ал. 5 от ЗОП. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 2.3 Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП 2.3.1. Удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи трета група, първа категория и валиден талон, който е неразделна част от удостоверението, съгласно чл.23, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС. В случай, че не е представено Удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя, кандидата представя информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 3. Документ за гаранция за участие. 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 5. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 8. Друга информация, съгласно чл.56, ал.1, т.13 от ЗОП. 8.1. Декларация по чл.104а, ал.3 от ЗОП за подаване на оферта. 8.2. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 8.3. Декларация от кандидата за страна на произход и производител на стоката. 8.4. Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на стоките. 8.5. Информация за лабораториите/органите за контрол във връзка с изискването по т.10 от раздел ІІІ.1.4 “Други особени изисквания” от обявлението с приложени: 8.5.1. Копие от сертификата за акредитация на лабораторията (организация)/орган за контрол от вида С/ за ПНР на оборудването за контрол. 8.6. Декларация от кандидата за съгласие Възложителя, при необходимост, да провежда одити на системата им по качество на изпълнителите (одит от втора страна), при спазване изискванията на ДОД.ОК.ИК.049 “Инструкция по качество. Провеждане на одити на външни организации”. 8.7. Декларация от кандидата за съгласие Възложителя да има право да извършва инспекции и проверки на дейностите, извършвани на площадката, както и да осигурява достъп до персонал, помещения, съоръжения, инструменти и документи, използвани от него и неговите подизпълнители (ако има такива). 8.8. Застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ за строителство първа категория. продължава в т. VІ.3) от обявлението. Възложителят отстранява от процедурата кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 2а и ал. 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изисква доказаване на икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Минимални изисквания: 1. Кандидатът да е изпълнявал строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката; 2.Кандидатът да разполага с необходимата материална база и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, доказващи наличието на материално-технически условия и средства и техническа възможност за извършване на дейностите при изпълнение на поръчката; 3. Кандидатът да разполага с необходимия персонал със съответната квалификация по ПБЗР-ЕУ, ПБЗР-НУ и ПБТ Д-08-002 за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, а заварчиците да притежават свидетелства за правоспособност, съгласно Наредба № 7/11.10.2002г.; 4. Кандидатът да разполага с необходимия квалифициран персонал, за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка; 5. Валиден сертификат, който удостоверява съответствието на кандидата със система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. Изискуеми документи: 1. Списък на строителството /проектиране и изпълнение/, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението. За строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката (под сходно да се разбира: проектиране, производство, доставка и настройка на електрооборудване), и: 1.1. Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или 1.2. Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или 1.3. Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка и Описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството, както и на оборудването за изпитване и изследване. Документът съдържа описание на оборудване и устройства, заваръчна техника, специални инструменти и средства, транспортни и повдигателни съоръжения и др., доказващи наличието на материално-технически условия и средства и техническа възможност за извършване на дейностите; 3.Списък на техническите лица, които ще работят на обекта като отговорни ръководители, изпълнители и членове на бригадата с посочени длъжности, квалификационни групи и видове дейности, които могат да изпълняват по “Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби и топлофикационни централи и по електрически мрежи” (ПБЗР-ЕУ), “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения” (ПБЗР-НУ) и “Правилник за безопасност на труда при заваряване и рязане на метали” (ПБТ) Д-08-002, включително и заварчиците; 4. Списък на техническите лица, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството; 5. Сертификати, които удостоверяват съответствието на кандидата със система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Концепция за реализиране на дейностите предмет на обществената поръчка в съответствие с Техническото задание ; тежест: 25
Показател: Основни характеристики на предлаганото оборудване и материали, включително комплектност на доставката, съгласно изискванията в Техническото задание; тежест: 25
Показател: Гаранционен срок за СМР, гаранционен срок и гаранционни задължения за предлаганото оборудване; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

БД Търговия 29401

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.05.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
18.05.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

Управление "Търговско", "АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от т. ІІІ.2.1) от обявлението. 8.9. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност за съответните части на проекта на лицата, които ще извършат проектирането.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско, отдел Обществени поръчки, 3321, гр. Козлодуй, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 00359 97376007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ