Версия за печат

01224-2015-0008

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българската народна банка, пл. Княз Александър I №1, За: Ангелина Кръстева - по процедурата, тел.02 91451480, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451546, E-mail: publicprocurement@bnbank.org, Факс: 02 9508452

Място/места за контакт: Пламен Петков- по предмета

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2015-0008_BG.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: БНБ

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Консервационно – реставрационни и ремонтни работи на кулата към покрива на сградата на БНБ ул. „Васил Левски“ 153, гр. Плевен“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на консервационно - реставрационни и ремонтни работи по кулата и покрива на сградата на КП на БНБ, град Плевен, ул.”Васил Левски” № 153,съгласно изготвен работен проект и разрешение за строеж №197 от 05.06.2014 г. Количествата и стойността на всички видове работи са на база на подробните количествени сметки към работния проект и са дадени в приложенията към офертата на избрания за изпълнител участник, както следва: Приложение А – част „Архитектура” Приложение К – част „Конструктивна” Приложение Е – част „Електротехническа”. Възложителят може да възлага на изпълнителя непредвидени видове работи и/или допълнителни количества от оферираните видове работи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454100

Описание:

Строителни работи по реставрация

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно клаузите на договора и работен проект към него.

Прогнозна стойност без ДДС
347500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в размер на 3475 лв. (три хиляда четиристотин седемдесет и пет лева). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, в съответствие с чл. 61, ал. 2 от ЗОП, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от прогнозната стойност на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, трябва да се поставят следните документи:1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата. 2. Представяне на участника (по образец), което включва:А) посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, код по БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и Б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец) и В) Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП :- Удостоверение за вписване в публичния регистър по чл.165, ал.1 от Закона за културното наследство;- Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи по чл. 5, ал. 6, т.1.4.4. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя на Камарата на строителите в България от 2013 г..3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за обединението следва да се посочи и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката;Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице:- документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;- документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б."в", т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;4. Документ за гаранция за участие;5. Доказателства за икономическите и финансови възможности на участника, посочени в т.III.2.2 от обявлението; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификации на участника, посочени в т. III.2.3 от обявлението;7. Валидна за 2015 г. застраховка по чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за имуществена отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си.8. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП по образец);9. Декларация, в която се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец). Декларацията се представя и когато участникът не предвижда участие на подизпълнители;10. В случаите, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се прилагат декларация за тяхното съгласие за участие, подписана от подизпълнителите (по образец).11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан.Продължава в VI.3"Допълнителна информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Удостоверение от банка или - Заверен от независим одитор годишен финансов отчет за 2014 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участникът може да не представи годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Участниците следва да докажат наличието на финансов ресурс от 160 000 (сто и шестдесет хиляди) лева или съответната равностойност в чуждестранна валута (изчислена на основата на обменния курс на Българската народна банка).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всяко строителство; качество, в което е изпълнявано строителството (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител); извършен дял от общия обем работи; кратко описание на дейностите, включени в строителството, включително и РЗП; приложение с подкрепящи документи и др. Списъкът се попълва по приложения образец;
Минимални изисквания: - Участникът да има реализирани минимум два еднакви и/или сходни обекта, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Към тях се прилагат доказателства за добро изпълнение. *Сходен обект: Сходен обект:Реконструкция на покрив, състоящ се от криволинейни повърхнини, която включва: 1.Конструкцията на покрив; 2.Метална външна повърхност на покрива; 3.Покривни капандури и/или вентилационни отвори с външна декорация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена обща цена, образувана от оферираните единични цени и зададени примерни количества (Приложение А, ПриложениеK и Приложение Е); тежест: 70
Показател: Ценообразуващи показатели; тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 646127 от 02.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2015 г.  Час: 15:45
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащане на документацията е необходимо само ако лицата искат предоставяне на документацията на хартиен носител. В този случай лицето следва да направи писмено искане за предоставяне на документацията на хартиен носител на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1. Лицето поискало документацията на хартиен носител следва да заплати цената на документацията в размер на 6.00 лв. с вкл. ДДС или 3.07 евро с ДДС. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4, а получаването и на гише № 54 в Паричния салон на БНБ. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията (6.00 лeвa, с включено ДДС или 3.07 евро с ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code: DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.04.2015 г.  Час: 15:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, пл.Княз Александър I №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено ,,Вярно с оригинала” от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката ”, трябва да има следното съдържание: 2.1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, в което да се конкретизират всички материали, изделия и оборудване, включени във видовете работи описани в приложенията по части архитектурна, конструктивна и електротехническа. Конкретизацията включва посочването на търговските марки и характеристиките, които трябва да отговарят на изискванията от спецификациите към работния проект. Там където е необходимо се прилагат копия от декларации за съответствия, сертификати, фирмени спецификации и др. Участникът декларира, че е в състояние да изпълни изискванията на работния проект. Евентуални нормативно съобразени бележки и/или допълнения в технологичен и организационен план трябва да бъдат вписани в техническото предложение, като условие за включване в графика към договора.2.2. Декларация за срок за изпълнение (по образец). В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” участниците представят предлаганата си цена. Предлаганата цена се представя в отделен запечатан непрозрачен плик, поставен в плика с офертата. Цената се представя в лева, съгласно образците, приложени в документацията – Приложение №3, Приложение №4, Приложения - А,К, Е . Подписват се и се подпечатват от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ