Версия за печат

00744-2014-0007

BG-Ямбол: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Св. Пантелеймон АД, ул. Панайот Хитов № 30, За: Д-р Панайот Диманов, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: ул. Панайот Хитов № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mbal-yambol.net.

Адрес на профила на купувача: mbal-yambol.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ТРАНСПОРТИРАНЕ И ОБЕЗВРЕЖДАНЕ НА ОПАСНИ БОЛНИЧНИ ОТПАДЪЦИ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 16
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение: МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - ул. Панайот Хитов № 30
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Описание на обекта на поръчката и изисквания към кандидатите: 1. Изисквания за изпълнение на услугите, обект на поръчката: 1.1. Услугите обект на поръчката следва да бъдат извършвани както следва: Дейностите по обеззаразяване и обезвреждане на опасни болнични отпадъци да бъдат организирани и извършвани в съответствие със Закона за лечебните заведения, Закона за здравето, Закона за управление на отпадъците , Закона за опазване на околната среда, НАРЕДБА №2 от 22.01.2013 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри и на техническата спецификация на Възложителя от поканата. 1.2. Изпълнителят следва да извършва услугите, обект на поръчката по начин, съобразен с дейността на Възложителя и съгласно неговите изисквания; 1.3. Организация на дейностите по обеззаразяване и обезвреждане на опасни болнични отпадъци. Касае се за услуга, свързана с дейността на лечебното заведение, представляваща обеззаразяване и обезвреждане на опасни болнични отпадъци. ВЪЗЛОЖИТЕЛ - МБАЛ ”Св. Пантелеймон” АД - гр. Ямбол Приемането и предаването на отпадъците, обект на поръчката ще се извършва на място, определено от Възложителя. Срок на изпълнение - не по-голям от 12 часа от датата на заявката по факс, телефон или електронна поща. Начин на плащане – до 60 календарни дни след извършена услуга, предоставена данъчна фактура и пълен комплект отчетни документи по извършената дейност, съгласно българското законодателство. Срока на договора ще е за две календарни години. Общо приблизителното количество за две години на целият опасен болничен отпадък от тип 18.01.03* за транспортиране и обезвреждане ще е около 50000 кг., като това количество е прогнозно и служи само за определяне на гаранцията за изпълнение. 18.01.03* Oтпадъци, чието събиране и обезвреждане e обект на специални изисквания, с оглед предотвратяване на инфекции /включително телесни части и органи, банки за кръв и кръвни продукти, спринцовки, игли и скалпели, марли, бинтове, тампони и консумативи за еднократна употреба, гипсови отливки, болнично бельо и работно бельо/, като в тази цена влизат приемането, транспортирането, обезвреждането на опасния отпадък и безвъзмездно предоставените пластмасови контейнери и найлонови чували/ Събирането на отпадъците се извършва в контейнери и полиетиленови чували, осигурено от изпълнителя и предоставени безвъзмездно на възложителя за срока на договора. Изпълнителят е длъжен да извършва дезинфекция на контейнерите. Измерването и контролирането на количеството на постъпващите към изпълнителя отпадъци трябва да се извършва съгласно Наредба № 9/28.09.2004 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публичния регистър на издадените разрешения, регистрационните документи и на закритите обекти и дейности /обн. , ДВ., бр. 95 от 26.10.2004 г., попр., бр. 113 от 28.12.2004 г. Изпълнителят носи отговорност за изпълнение на услугата от момента на предаване на отпадъците от страна на възложителя. В ситуация на епидемии,спешни случаи и кризи срока за изпълнение на услугата е от изключително значение за опазване на живота и здравето на пациентите и персонала на лечебното заведение. Поради тази причина,при възникване на такива ситуации срокът на изпълнение ще бъде извън определеният график,след уведомяване от страна на Възложителя. В тези случаи Изпълнителят се задължава своевременно да приеме от Възложителя и да извърши обезвреждане на болничните инфекциозни отпадъци в най кратки срокове при спазване на всички законови изисквания. Тръжната документация може да бъде свалена от сайта на болницата mbal-yambol.net

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90520000

Описание:

Услуги, свързани с радиоактивни, токсични, медицински и опасни отпадъци

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00744-2014-0007

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 629792 от 21.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:ТРАНСПОРТИРАНЕ И ОБЕЗВРЕЖДАНЕ НА ОПАСНИ БОЛНИЧНИ ОТПАДЪЦИ
V.1) Дата на сключване договора
05.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ловамед груп ООД, ул. Св. Княз Борис 104, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 270127, E-mail: lovamed@abv.bg, Факс: 042 270127

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 125000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Ловамед груп ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор