Версия за печат

00774-2014-0053

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/dostavka-na-plodove-i-zelenchutsi-za-nuzhdite-na-obschinskite-zavedeniya.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на общинските заведения”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на общинските заведения” Обществената поръчка включва доставка на плодове и зеленчуци за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора. Място на изпълнение – Съответното общинско заведение на територията на Община Стара Загора /Съгласно приложен списък на обектите/. Изисквания: При изпълнение на поръчката да се спазват изискванията на Закона за храните, наредбите по прилагането му и всички други подзаконови актове, гарантиращи качеството, безопасността и годността на хранителните продукти, предмет на поръчката. Доставяните хранителни продукти да отговарят на изискванията, регламентирани в Наредба № 6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения, издадена от МЗ /в сила от 15.09.2011г./ и Наредба № 9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, издадена от МЗХ /в сила от 20.10.2011г./ Доставките да се извършват периодично, в количества по заявки на възложителя, които следва да бъдат изпълнени в указан от възложителя срок или посочени от него дати, изрично определени в заявката. При констатиране на некачествена доставка да се извършва рекламация и подмяна на стоката. При предварително подадени заявки възложителят може да променя количествата, във връзка с промяна на броя на децата и настанените в заведенията за социални услуги. Картофи - 70083 кг Кромид лук - 20908 кг Прясно зеле - 26942 кг Пресни гъби - 1200 кг Моркови - 22240 кг Ябълки - 91423 кг

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03220000

Описание:

Зеленчуци, плодове и черупкови плодове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
126290.67 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 640423 от 30.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 600 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на общинските заведения”
V.1) Дата на сключване договора
30.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Надежда 2000“ ЕООД; ЕИК 115524180, ул. „Заводска“ № 4, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 0888 204244, Факс: 032 676525

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 141803.7 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 126290.67 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Надежда 2000“ ЕООД, гр. Пловдив 2. „Ес енд ди корпорейшън“ ЕООД, гр. Пловдив 3. „Уикенд“ ООД, гр. Димитровград


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор